Akcje specjalne
: 23 paź 2018, 18:35
Polowanie: Postać z jakiegoś powodu potrzebująca konkretnych materiałów (i punktów doświadczenia) może udać się na polowanie. Polowanie jest czymś więcej niż tylko zaspokojeniem głodu i nie jest obowiązkowe. Polowanie odbywa się jako seria testów przeciwstawnych prowadzona przez MG i poza zdobyciem pożywienia pozwala ulepszyć sobie statystyki. Testy są tym trudniejsze, im grubsza zwierzyna. Każde zwierzę pozwala również na zdobycie czegoś extra. Np. polowanie na krokodyle pozwala zdobyć ich skórę potrzebną do stworzenia pancerza. Polowania mogą być rozegrane przez kilku graczy. Wtedy jednak są odpowiednio trudniejsze.
Ucieczka: Jest to odpowiednik polowania dla roślinożernych graczy. Co prawda nie zapewnia żadnych surowców, ale za to daje sporo punktów doświadczenia. Akcja ucieczki polega na wyjściu żywo z ataku drapieżników kontrolowanych przez MG i również może być rozegrana przez kilku graczy.
Wypędzenie duchów: Akcja specjalna pozwalająca szamanom zdobyć trochę doświadczenia i uzyskać inne ciekawe premie. Od czasu do czasu jakaś lokacja będzie nawiedzana przez nieprzyjazne zjawy. Szaman może udać się tak w celu przegnania ich. Również działa to na zasadzie testów przeciwstawnych. Udana akcja gwarantuje punkty doświadczenia Ducha. Takie swoiste polowanie dla szamanów.
Wyprawy: Największe i najbardziej rozbudowane akcje specjalne. Są fabularyzowanymi przygodami prowadzonymi przez MG i muszą zostać rozegrane w grupie. Samotny lew nie poradzi sobie z takimi wyzwaniem. Każda wyprawa jest czymś wyjątkowym i niepowtarzalnym, ale za to daje możliwość zdobycia niezwykłych skarbów oraz masy doświadczenia.
Na akcje specjalne trzeba zapisać się w odpowiednim temacie i z pewnym wyprzedzeniem, a potem cierpliwie poczekać aż MG będzie miał czas. Pamiętajcie, że MG to też tylko ludzie i nie możecie oczekiwać od nich prowadzenia przygody natychmiast w środku nocy bo wtedy się zapisaliście
Ucieczka: Jest to odpowiednik polowania dla roślinożernych graczy. Co prawda nie zapewnia żadnych surowców, ale za to daje sporo punktów doświadczenia. Akcja ucieczki polega na wyjściu żywo z ataku drapieżników kontrolowanych przez MG i również może być rozegrana przez kilku graczy.
Wypędzenie duchów: Akcja specjalna pozwalająca szamanom zdobyć trochę doświadczenia i uzyskać inne ciekawe premie. Od czasu do czasu jakaś lokacja będzie nawiedzana przez nieprzyjazne zjawy. Szaman może udać się tak w celu przegnania ich. Również działa to na zasadzie testów przeciwstawnych. Udana akcja gwarantuje punkty doświadczenia Ducha. Takie swoiste polowanie dla szamanów.
Wyprawy: Największe i najbardziej rozbudowane akcje specjalne. Są fabularyzowanymi przygodami prowadzonymi przez MG i muszą zostać rozegrane w grupie. Samotny lew nie poradzi sobie z takimi wyzwaniem. Każda wyprawa jest czymś wyjątkowym i niepowtarzalnym, ale za to daje możliwość zdobycia niezwykłych skarbów oraz masy doświadczenia.
Na akcje specjalne trzeba zapisać się w odpowiednim temacie i z pewnym wyprzedzeniem, a potem cierpliwie poczekać aż MG będzie miał czas. Pamiętajcie, że MG to też tylko ludzie i nie możecie oczekiwać od nich prowadzenia przygody natychmiast w środku nocy bo wtedy się zapisaliście