Strona 1 z 1

Umiejętności

: 03 wrz 2023, 20:36
autor: Praojciec
UmiejętnoścI
Umiejętności można kupić w tym temacie


1. poziom
Survivalista
Najostrzejszy pazur nie przebije wschodniego wiatru, ani nie zgładzi górskiego mrozu
Działanie: Pozwala przewidzieć zagrożenia w niebezpiecznym terenie, które mają nastąpić. (MG ostrzeże przed tragedią jeden post wcześniej)
Koszt: 25 PD


Tropiciel
Natura ma wiele do powiedzenia tym, którzy chcą ją słuchać
Działanie: Postać nauczyła się wyczytywać więcej informacji ze śladów jak i tropów pozostawionych w otoczeniu. Rozpoznaje dokładnie gatunek, wagę, wiek oraz potrafi ustalić czy tropione zwierzę jest ranne. Może również tropić inne postaci graczy, po warunkiem, że znajdowali się wcześniej w tym samym temacie (rozmawiali, minęli się itd.), do trzech dni od czasu wyjścia z tematu przez tropionego.
Koszt: 25 PD


2. poziom
Mistrz tropienia
Czy to śnieg czy bagno, chwasty czy chaszcze, grad czy gorąc, tropiciel cię znajdzie
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Tropiciel
Działanie: Łowca nabrał tyle doświadczenia, że potrafi z śladów i tropów rozpoznać dokładnie kogo tropi, poznać jego charakterystyczne cechy oraz czy nie trawi go jakaś choroba.
Od teraz może tropić już postacie innych graczy, które znajdowały się w danym temacie przez ostatnie 7 dni. Mistrz Tropienia już nie musiał spotkać postaci, aby ją tropić.
Koszt: 25 PD


Indiana Liones
Widziałeś kiedyś Płonący Kamień? Nie?! A chcesz zobaczyć?
Działanie: Udostępnia możliwość poszukiwania artefaktów na fabule. Dodatkowo pozwala zbierać kamienie szlachetne bez wykonywania rzutu na percepcję.
Koszt: 50 PD


Kamuflaż
Ulewa jest mą siostrą, strumień bratem...
Działanie: Możesz poświęcić 2 post na stworzenie dla siebie kamuflażu, do tej czynności musisz mieć dostęp do naturalnie występujących materiałów typu: świeże błoto, ziemia, rośliny, i innych z których możesz stworzyć swój kamuflaż.
Po nałożeniu go na sobie, postać może przemknąć niezauważona do tematu na długość jednej kolejki postów między postaciami. Aczkolwiek, aby efekt się utrzymał musi ona w następnej kolejce od razu opuścić temat. Oczywiście, może spróbować się ukryć, aczkolwiek wtedy naraża się na dostrzeżenie przez innych graczy.
(Co do sposobu ukrywania się, musi mieć ona sens w fikcji. Czyli np: przyciskanie się do solidnej powierzchni takiej jak drzewo lub ścianie, która jest co najmniej tak wysoka i szeroka jak ty.)
Kamuflaż pozwala na przekradnięcie się przez 3 tematy, po nich zużywa się i przestaje działać.
Koszt: 50 PD


Przewodnik
Pobiegnij za mną leśnym duktów szlakiem...
Działanie: Łowca może poinstruować towarzysza podczas polowania, aby zapewnić mu automatyczne sukcesy tropienia i skradania, pod warunkiem, że on/ona zastosuje się do słów przewodnika. (Działania muszą mieć sens w fikcji, a instrukcje muszą mieć uzasadnienie.) Łowca musi tropić Ulubioną Zwierzynę i być na biomie który wybrał w umiejętności Naturalny Odkrywca. Dodatkowo podczas poruszania się po krainie otrzymuje dodatkowe 5 kratek ruchu, tak samo jak postać objęta działaniem umiejętności przez łowcę.
Koszt: 50 PD

3. poziom

Mistrz kamuflażu
... błoto wujkiem, liście ciocią, kamień dziadkiem i babcia wierzbą. Tak!
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Kamuflaż
Działanie: Łowca nauczył się tworzyć o wiele wytrzymalszy kamuflaż, przez co ilość tematów przez jaki działa jest zwiększona do 6.
Koszt: 50 PD


Lider łowów
... i cieszmy się zdobyczą nieskończoną, gdyż to Krąg Życia wprawia w ruch
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Przewodnik
Działanie: Łowca prowadząc łowy może teraz objąć działaniem swojej umiejętności maksymalnie trzech towarzyszy. (Działanie i wymagania identyczne jak u Przewodnika)
Koszt: 50 PD


Pogromca olbrzymów
Im są więksi, tym boleśniej upadają
Działanie: Zwiększa zadawane obrażenia Bardzo Dużym Zdobyczom o 15 punktów.
Koszt: 100 PD