Umiejętności medyka
: 28 sie 2023, 21:02
UmiejętnoścI
Umiejętności można kupić w tym temacie
1. poziom
Zdolny zielarz
To nie jest wiele, ale to uczciwa praca
Działanie: Zbiera zawsze o 1 sztukę roślin medycznych więcej
Koszt: 25 PD
Botanik
Lwy są jak cebula. Mają warstwy.
Działanie: Może zbierać zioła specjalne w ten sam sposób co zwyczajne zioła.
Koszt: 25 PD
2. poziom
Mistrz zielarstwa
Dobrych ziółek nigdy za dużo
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Zielarz
Działanie: Zbiera zawsze o 2 sztuki roślin medycznych więcej.
Koszt: 25 PD
Alternatywna terapia
Dalej, wypij! Jest tylko trochę cierpkie. Albo bardzo.
Działanie: Udane leczenie daje dodatkowo 10 HP, a regeneracja zdrowia pacjenta wzrasta do 20 HP na tydzień.
Koszt: 50 PD
Czyste łapy
Wszystko jest w łapach medyka, dlatego należy je myć często.
Działanie: 50% mniejsze ryzyko zarażenia się chorobą oraz brak możliwości zarażenia się od własnego pacjenta w trakcie terapii
Koszt: 50 PD
Abstynent
Nie samą marulówką lew żyje.
Działanie: Pozwala zastąpić marulówkę wodą, nie martwiąc o poprawne działanie mikstur i eliksirów.
Koszt: 50 PD
3. poziom
Truciciel
Żmii nie trzeba ni siły, ni mocy, jej jad posyła w objęcia wiecznej nocy
Działanie: Gdy sam zbiera lub przyrządza trucizny, medyk ma pewność, że mu nie zaszkodzą. Ponadto zyskuje 50% odporności na trucizny skierowane w niego.
Koszt: 100 PD
Alchemik
Znawca alchemii potrafi połączyć składniki tak, aby wydobyć z nich to co najlepsze. Lub najgorsze, jeśli woli.
Działanie: Przygotowane przez alchemika eliksiry mają 2x silniejsze działanie.
Koszt: 100 PD
Umiejętności można kupić w tym temacie
1. poziom
Zdolny zielarz
To nie jest wiele, ale to uczciwa praca
Działanie: Zbiera zawsze o 1 sztukę roślin medycznych więcej
Koszt: 25 PD
Botanik
Lwy są jak cebula. Mają warstwy.
Działanie: Może zbierać zioła specjalne w ten sam sposób co zwyczajne zioła.
Koszt: 25 PD
2. poziom
Mistrz zielarstwa
Dobrych ziółek nigdy za dużo
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Zielarz
Działanie: Zbiera zawsze o 2 sztuki roślin medycznych więcej.
Koszt: 25 PD
Alternatywna terapia
Dalej, wypij! Jest tylko trochę cierpkie. Albo bardzo.
Działanie: Udane leczenie daje dodatkowo 10 HP, a regeneracja zdrowia pacjenta wzrasta do 20 HP na tydzień.
Koszt: 50 PD
Czyste łapy
Wszystko jest w łapach medyka, dlatego należy je myć często.
Działanie: 50% mniejsze ryzyko zarażenia się chorobą oraz brak możliwości zarażenia się od własnego pacjenta w trakcie terapii
Koszt: 50 PD
Abstynent
Nie samą marulówką lew żyje.
Działanie: Pozwala zastąpić marulówkę wodą, nie martwiąc o poprawne działanie mikstur i eliksirów.
Koszt: 50 PD
3. poziom
Truciciel
Żmii nie trzeba ni siły, ni mocy, jej jad posyła w objęcia wiecznej nocy
Działanie: Gdy sam zbiera lub przyrządza trucizny, medyk ma pewność, że mu nie zaszkodzą. Ponadto zyskuje 50% odporności na trucizny skierowane w niego.
Koszt: 100 PD
Alchemik
Znawca alchemii potrafi połączyć składniki tak, aby wydobyć z nich to co najlepsze. Lub najgorsze, jeśli woli.
Działanie: Przygotowane przez alchemika eliksiry mają 2x silniejsze działanie.
Koszt: 100 PD