Strona 1 z 3

Re: Aktualne questy

: 05 lis 2023, 13:23
autor: Mistrz Gry
Narwana Krew
Poziom Trudności: Łatwe
Typ zadania: Bojowe

Opis sytuacji:
Wyglądasz na silnego lwa/lwicę, na pewno potrafisz super walczyć! Słyszysz to od jakiś ostatnich 5 godzin, gdy przyczepił się do ciebie młodociany lew z początkami rosnącej mu grzywy. Męczył cię tak długo byś z nim zawalczył/a, że dla świętego spokoju postanowiłeś/aś się zgodzić na jego nieco nachalną prośbę. Tylko nie za mocno, to nadal jest dzieciak!

Cel:
  • Pokonaj Nastoletniego lwa w sparingu - Zadanie mu 20 obrażeń zakończy wasz sparing.
  • Możesz wykonać tylko jedną akcją ataku na rundę - W końcu nie chcesz go zabić prawda?
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
  • Trafienie nastolatka: minimum 1 sukces w rzucie na atak.
  • Zadawane obrażenia przez nastolatka: 10 obrażeń w każdej turze.
  • W poście gracza musi uwzględnić fakt, że nastolatek wykonuje przeciwko niemu atak.
  • Obrona: Unik wymaga 1 sukcesów.
Nagroda: 15 PD dla wojownika oraz waleczności.
Konsekwencje: brak

Re: Aktualne questy

: 05 lis 2023, 13:23
autor: Mistrz Gry
Zbieg na wolności
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji:
Podczas spaceru natknąłeś się na lwa, który rozglądał się dookoła jakby czegoś szukał, delikatnie przy tym utykając.
-Eskortowałem jednego z H'runów, ale temu draniowi udało się wyswobodzić z więzów i uciec. Sam by się tym zajął, ale uderzenie w kolano pokrzyżowało moje plany. Przyprowadź go do mnie a podzielę się z tobą częścią nagrody- powiedział, potrząsając przy tym sakiewką z której dobiegał brzęk paciorków

Cel:
  • Znajdź zbiega a następnie zwróć go łowcy.
  • Nie pozwól celowi uciec
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia niewolnika. Konieczne jest użycie siły do powalenia przeciwnika.
Wytyczne:
  • H'run jest zbyt słaby żeby walczyć, dlatego w razie spotkania gracza będzie uciekać.
  • Cel nie może umrzeć
  • Dogonienie/zakradniecie się do H'runa: 2 sukcesy na zręczność
Nagroda: W przypadku powodzenia 25 PD do statystyk. Rozdział PD będzie uzależniony od wykonywanych rzutów. Dodatkowo postać może zdobyć 20 paciorków.
Konsekwencje: W przypadku niepowodzenia - brak nagrody, dodatkowe konsekwencje będą zależały od tego, jak gracz rozegra akcję.

Re: Aktualne questy

: 05 lis 2023, 13:23
autor: Mistrz Gry
Czarny i Niebezpieczny
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Bojowe

Opis sytuacji:
Podczas swojej przeprawy przez tętniące życiem ziemie krainy, niespodziewanie natknąłeś się na agresywnego lamparta, który ma wobec ciebie niecne zamiary.
- Oddawaj wszystko co masz, a być może pozwolę ci zostać moim zwierzątkiem! Haha! - Warknął nie ukrywając wrednego uśmiechu, jasno pokazujący jak bardzo z wyższością na ciebie patrzy. Nie ma ani chwili do stracenia, czas dać mu nauczkę!

Cel:
  • Pokonaj Lamparta w walce - Zadanie mu 60 obrażeń zmusi go do ucieczki.
  • Nie daj się pokonać
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
  • Trafienie Lamparta: minimum 2 sukcesy w rzucie na atak.
  • Zadawane obrażenia przez Lamparta: 20 obrażeń w każdej turze.
  • W poście gracza musi uwzględnić fakt, że lampart wykonuje przeciwko niemu atak.
  • Obrona: Unik wymaga 2 sukcesów.
Nagroda: 25 PD dla wojownika oraz waleczności. Pokonany Lampart podczas ucieczki zgubi jeden z posiadanych przez siebie przedmiotów.
Konsekwencje: W przypadku nieudanego zadania - utrata przedmiotów z ekwipunku o równowartości 20 paciorków, bądź samych paciorków

Re: Aktualne questy

: 19 lis 2023, 18:21
autor: Mistrz Gry
Swędzący problem
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Specjalistyczne
Wymagania: Specjalizacja medyka

Opis sytuacji:
Podczas spaceru natykasz się na lwa, który tarza się po ziemi i natrętnie drapie. Widzisz, że sierść lwa jest miejscami wydrapana aż do krwi.
- Aaa! Pchły mnie oblazły! - zawodzi lew, drapiąc się teraz dwiema łapami naraz. Bez wątpienia biedak cierpi i nie wie jak pozbyć się swojego problemu. Jego stan wskazuje na to, że musi się męczyć z pchłami już od wielu dni.

Cel: Wylecz chorobę z użyciem własnych ziół i zasobów.
Nagroda: Za poprawne wykonanie leczenia 15 PD do medycyny, 15 PD do percepcji
Konsekwencje: brak

Re: Aktualne questy

: 19 lis 2023, 18:21
autor: Mistrz Gry
Zaginiony w akcji
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji:
Podczas spaceru napotkałeś zatroskaną lwicę, który wyglądał jakby kogoś szukała.
-Proszę pomóż mi, mój partner ostatnio przesadza z marulówką i tym razem nie wrócił na noc. Martwię się o niego, proszę, pomóż mi go odszukać- załkała lwica. Zaraz po jej słowach, jak na zawołanie, pojawiły się trzy lwiątka, i skupiły na tobie spojrzenie swoich wielkich oczu. Czy jesteś aż takim potworem, żeby porzucić rodzinę w potrzebie?

Cel: Znajdź i sprowadź do domu zaginionego lwa.
Wytyczne: Minimum 3 udane rzuty

Nagroda: W przypadku powodzenia 15 PD do statystyk. Rozdział PD będzie uzależniony od wykonywanych rzutów.
Konsekwencje: brak

Re: Aktualne questy

: 19 lis 2023, 18:22
autor: Mistrz Gry
Miodowy Złodziejaszek
Poziom Trudności: Łatwe
Typ zadania: Bojowe

Opis sytuacji:
Idąc przez sawannę, gdzieniegdzie rosną samotne drzewa, które stanowią świetną kryjówkę dla małych psotników. Zdajesz sobie z tego sprawę, gdy widząc małego w porównaniu do ciebie Ratela Miodożernego szybko uciekającego w stronę drzew z plastrem miodu jakiejś młodej i pięknej lwicy. Masz teraz idealną okazję, aby zatrzymać go nim ucieknie do swojej kryjówki.

Cel:
  • Powstrzymaj Młodego Ratela Miodożernego - Zadanie mu 5 obrażeń bądź powalenie go zakończy pościg.
  • Czas na wykonanie tego zadania to 10 akcji, po nich Ratel ucieknie do swoje kryjówki w ziemi za drzewem.
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
  • Trafienie młodego Ratela: minimum 3 sukces w rzucie na atak.
  • Zadawane obrażenia przez Ratela: 6 obrażeń w każdej turze.
  • W poście gracza musi uwzględnić fakt, że młody Ratel podczas ucieczki kopie w jego stronę kamienie.
  • Obrona: Unik wymaga 2 sukcesów.
Nagroda: 15 PD dla wojownika oraz waleczności.
Konsekwencje: brak

Re: Aktualne questy

: 19 lis 2023, 18:22
autor: Mistrz Gry
Próba ostatniej szansy
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Specjalistyczne
Wymagania: Specjalizacja rzemieślnika

Opis sytuacji:
- Auć! Niech to! - podążając za okrzykami bólu znajdujesz geparda siedzącego na ziemi i trzymającego się za palec. Wokół niego leżą rozrzucone rozmaite zioła i przedmioty, których nie rozpoznajesz, ale domyślasz się, że są szamańskimi przyrządami.
- Wiesz jak to obsługiwać? - pyta szaman, wyciągając w twoim kierunku marnie sklecony z patyków młotek.
- Próbuję zrobić talizman, ale kompletnie nie radzę sobie z tymi całymi robótkami. Jeśli mi pomożesz, poproszę Przodków, żeby spojrzeli na ciebie łaskawym okiem. - prosi szaman, wciąż trzymając się za palec uderzony młotkiem.

Cel: Wspólnie z szamanem wykonaj talizman Drugie Tchnienie

Wytyczne:
  • Szaman zapewnia wszystkie szamańskie składniki
  • Składników wystarczy tylko na jedną próbę wykonania talizmanu
  • Nie możesz zabrać talizmanu dla siebie
  • Niezależnie od poziomu Rzemieślnika, musisz wykonać test zręczności
Nagroda: Za poprawne wykonanie talizmanu 25 PD do rzemieślnika, 25 PD do zręczności. Możesz wybrać dowolne błogosławieństwo, które rzuci na ciebie szaman (należy aktywować je w ciągu 2 tygodni od zakończenia akcji)
Konsekwencje: Jeśli wykonanie talizmanu się nie powiedzie, zachorujesz na losową chorobę duchową 1. poziomu.

Re: Aktualne questy

: 19 lis 2023, 18:24
autor: Mistrz Gry
Akcja ratunkowa
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji: Podczas podróży przez góry natknąłeś się na hienę, która utknęła na półce skalnej.
-Hej ty, pomóż mi się jakoś stąd wydostać - zawołała psowata.
-Poślizgnęłam się i spadłam tutaj, proszę nie zostawiaj mnie na śmierć- dodała błagalnym głosem. Po przyjrzeniu się psowatej mogłeś się zorientować, że ta utyka na jedną ze swoich łap. Niezależnie od tego co sądzisz o psowatych, to czym potrafiłbyś skazać biedne zwierzę na śmierć z głodu?

Cel: Pomóż hienie wydostać się z półki skalnej
Wytyczne:
  • Hiena nie może umrzeć
  • Minimum 3 udane rzuty
Nagroda: 15 PD do statystyk. Rozdział PD będzie uzależniony od wykonywanych rzutów.
Konsekwencje: brak

Re: Aktualne questy

: 05 gru 2023, 18:06
autor: Mistrz Gry
Spadek po zmarłej ciotce
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Specjalistyczne
Wymagania: Specjalizacja szamana

Opis sytuacji:
Pewnego pięknego dnia zawitał do ciebie serwal, który od razu przeszedł do rzeczy.
-Hej, potrzebuję pomocy kogoś takiego jak ty. Moja ciotka posiadała spory majątek, który ukryła gdzieś w dżungli. Niestety informację o dokładnym miejscu zabrała ze sobą do grobu. Czy mógłbyś przyzwać jej ducha i sprawić, żeby był dla mnie widoczny? Wtedy będę mógł zapytać go o miejsce ukrycia skarbu- powiedział kotowaty, po czym utkwił w tobie pytające spojrzenie. Tylko nie mów, że nie pomożesz temu uroczemu kociakowi w dobraniu się do paciorków jego zmarłej ciotki.

Cel: Przyzwij ducha a następnie spraw, by serwal mógł go zobaczyć i wypytać o miejsce ukrycia spadku.
Wytyczne:
  • Do rytuałów musisz wykorzystać własne zioła
  • Rzuty na percepcję nie są wymagane, jeśli posiada odpowiedni poziom szamaństwa
  • Na akcji nie możesz zbierać potrzebnych składników
Nagroda: 15 PD do szamaństwa, 15 PD do percepcji
Konsekwencje: Brak

Re: Aktualne questy

: 05 gru 2023, 18:06
autor: Mistrz Gry
Łapać złodzieja!
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji:
Tego słonecznego dnia przemierzałeś sawannę, gdzie napotkałeś na swojej drodze lwicę, trzymająca w pysku sakwę z nieznaną ci zawartością. Nagle, z pobliskich zarośli wyskoczył kotowaty, wyszarpnął jej z pyska sakwę, po czym pognał w kierunku Rzeki Królów.
-Zostaw to, proszę!- krzyknęła rozpaczliwie lwica, a do oczu napłynęły jej łzy. Złodziej najwyraźniej nic sobie z tego nie zrobił. Kotowata zaczęła rozglądając się w poszukiwaniu pomocy aż w pewnym momencie jej spojrzenie zatrzymało się na tobie.
-Proszę, złap tego złodzieja i odbierz mu sakwę. Są w niej lekarstwa dla mojego męża, którego próbuje wyleczyć z alkoholizmu. Znajomy medyk, przygotował je specjalnie na moje zamówienie z trudno dostępnych składników. Bez tych lekarstw mój ukochany stoczy się na samo dno- dodała, wpatrując się w ciebie przeszklonymi oczami. I jak tu odmówić takiej prośbie?

Wytyczne:
  • Odzyskaj sakwę z lekarstwami
  • Minimum 3 udane rzuty na dowolną statystykę
Cel: Pomóż lwicy odzyskać lekarstwa dla jej pijanego męża
Nagroda: 15 PD do statystyk. Rozdział PD będzie uzależniony od wykonywanych rzutów.