Akcja ratunkowa
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Bojowe (Fabularne)
Opis sytuacji:
Cóż za wspaniały dzień na wycieczkę nad Słone Jezioro! Ta niezdatna do picia woda, zrujnowana roślinność i niegościnny klimat! Co niektórym mogło by to przywołać na myśl Lwią Ziemię za panowania króla Skazy. Niestety, twój spokój musiały zakłócić czyjeś krzyki...
-Ruszaj się śmieciu!- dało się słyszeć zza pobliskiego pagórka.
Kiedy zaciekawiony podążyłeś za źródłem dźwięku, twoim oczom okazał się potężnie zbudowany lampart w skórzanym pancerzu, okładający łapą mniejszego i wyraźnie wynędzniałego osobnika. Wszystkiemu przyglądał się gepard w identycznym pancerzu, od którego dało się wyczuć silną woń ziół.
-Jeszcze chwila, a do reszty stracę cierpliwość!- wrzasnął lampart, jednocześnie uderzając pazurami w wychudzone ciało lwa.
-Ej ty!-warknął zwracając łeb w twoim kierunku. W tym momencie mogłeś dostrzec na jego pancerzu obce symbole, których znaczenia nie potrafiłeś określić.
-Wynoś się stąd albo skończysz jak ten tutaj!- warknął, szczerząc przy tym kły i powoli ruszając w twoim kierunku. Więzień był zbyt słaby żeby uciekać, więc jedynie obserwował was pustym wzrokiem. Uciekniesz, czy pomożesz nieszczęśnikowi, który w tym momencie przywodzi ci na myśl jednego z twoich znajomych?
Cel:
- Pokonaj dwóch obcych i uwolnij więźnia.
- Nie daj się pokonać.
- Próby zastraszenia mogą zmienić nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
- Można spróbować zastraszyć obcych poświęcając pierwszą turę, aby skutecznie zastraszyć geparda potrzebne są 2 sukcesy w rzucie na waleczność, a lamparta 4 sukcesy.
---
Gepard:
- Trafienie geparda: minimum 1 sukcesy w rzucie na atak.
- Zadawane obrażenia przez geparda: 9 obrażeń + nakłada status Zatrucie jeśli cel nie posiada pancerza.
- W poście gracza musi uwzględnić fakt, że gepard wykonuje przeciwko niemu dwa ataki.
- Obrona: Unik wymaga 2 sukcesów.
- Zadanie 20 obrażeń w ciało i 20 w pancerz skłoni go do ucieczki.
---
Lampart:
- Trafienie Lamparta: wyrzucenie 1 sukcesy zada mu 50% twoich obrażeń, 2 to 75% zadanych obrażeń, 3 to 100% zadanych obrażeń. Natomiast wyrzucenie 4 sukcesów zwiększa obrażenia o 25%.
- Zadawane obrażenia przez Lamparta: 15 obrażeń
- W poście gracza musi uwzględnić fakt, że Lampart wykonuje przeciwko niemu atak oraz osłania geparda przed jednym atakiem gracza.
- Obrona: Unik wymaga 2 sukcesów.
- Zadanie 30 obrażeń w ciało i 20 w pancerz skłoni go do ucieczki.
Nagroda: Od 30 do 45 PD do Waleczności i Wojownika. Dodatkowo, zależnie od treści posta, postać może uzyskać dodatkowe informacje przydatne na fabule.
Konsekwencje: Oprócz odniesionych obrażeń postać straci 20 paciorków lub ich równowartość (zdaniem agresorów, a matematyka zdecydowanie nie jest ich mocną stroną!).