Strona 1 z 1

Zapiski Mistrza Płomieni

: 08 lip 2021, 9:49
autor: Ignis
:stos: Surowce :stos:
  • Bawełna: x7
  • Drzewo Żelazne: x3
  • Kauczuk: x6
  • Papirus: x4
  • Pszenica: x5
  • Saletra: x3
  • Siarka: x2
  • Sól: x5
  • Trzcina: x4
  • Wiklina: x5
:stos: Zasoby Rzemieślnicze :stos:
  • Ścięgna: x0
  • Rzemienie: x0
  • Mała Skóra: x0
  • Skóra z Jeżozwierza: x0
  • Duża Skóra: x0
  • Skóra Krokodyla: x0
  • Zestaw Kości: x0
:stos: Zasoby Ogólne, Medyczne i Szamańskie :stos:
  • Szmaragd : x0/x1
  • Turkus : x0/x1
  • Rubin : x0/x0
  • Kryształ : x0/x0
  • Bursztyn : x0/x1
    :stos:
  • Węgiel: x1
  • Miód : x1
  • Pajęczyna : x0
  • Betonit : x1
  • Róg Nosorożca : x0
  • Ogon Krokodyla : x0
  • Bezoar : x0
    :stos:
  • Woda Księżycowa : x1
  • Silna Krew : x0
  • Skóra Albinosa : x0
  • Iskra : x0
:stos: Surowce Fabularne :stos:
  • Pasek: x1
  • Kości: x2
  • Czaszki: Gnu, 2x Antylopy
  • Glina: x0
  • Gałęzie z drewna żelaznego: x24
  • Krzemień: x1

Re: Dziennik Mistrza Płomieni [W budowie...]

: 08 lip 2021, 12:09
autor: Ignis
:stos: Ekwipunek Mistrza Płomieni :stos:
Rzemienie - Nic nadzwyczajnego dla większości rzemieślników, zazwyczaj oczekują, aż się je godnie wykorzysta.

Dratwa - Każdy ma swoje sposoby, aby stworzyć nic. Ignis wykorzystuje podczas tego procesu ogień. To jego oryginalny i niepowtarzalny sposób!

Pasek - Skóra z ogona jest niezwykle wąska, czasem nawet zbyt, lecz dzięki temu idealnie spełnia się w roli paska do regulacji albo różnych wykończeń.

Drewniany Nóż - Stworzony z Drewna Żelaznego, o skórzanym uchwycie z paskiem. Narzędzie piekielnie ostre, znacząco ułatwiające prace rzemieślnicze jak i oskórowanie. Zachowana precyzja oraz wygoda w korzystaniu. Najwyższa jakoś wykonania w każdym szczególe.

Kościany Nóż - Wykonany z początku trochę na szybko z kości zebry, jednak po dokładnym wykończeniu niczym nie ustępuję swojej drewnianej wersji, a zasadnicza różnica jest w częstotliwości ostrzeniu ich, gdyż ten wyjątkowo bardzo wolno się tępi. Doczekał się również uchwytu z paskiem.

Dłuto "Dziurkach" - Wykonany z Drewna Żelaznego, o skórzanym uchwycie z paskiem. Narzędzie o ostrym końcu stworzone do rzeźbienia i rytowania w kamieniu... Choć nie tylko można go tego wykorzystywać Jest bardzo precyzyjne i diabelne ostre oraz wygodne w korzystaniu.

Krokodyle Igły - Stworzone z kiełków krokodyli liczna kolekcja pozwalająca precyzyjnie i co ważniejsze, przyjemniej zajmować się cienkimi dratwami oraz przeplataniem wikliny.

Szlifierka wraz z Pastą Rubinową - W budowie

Ostry Kamień - Pierwsze i najważniejsze narzędzie każdego rzemieślnika, gdyż liczba jego zastosowań jest przeogromna. Co prawda korzystanie z niego jest oporne i o wiele lepiej w konkretnych czynnościach sprawdzają się wyspecjalizowane go tego narzędzia.

Drewniana Miska - Wyżłobiona z kawałka drewna. Bardzo twarda, lekka, a co najważniejsze, jest nie przeciekającym naczyniem. Może służyć z kamieniem jako moździerz i tłuczek bądź jako miejsce tworzenia rzemieni.

Ulepszona Sakwa na pasku - A dokładniej sakwa na narzędzia z którą Ignis się nie roztaje, a tych co trochę przybywa. Zazwyczaj zakłada ja na lewe ramię, aby mieć do nich szybki dostęp. Mimo iż wygląd nie powala, posiada w sobie przegrody, które ułatwiają ich układanie.

Ulepszona Duża Torba Rzemieślniko-Wojownika na pasku - Idealna na potrzeby Ignisa, posiada miejsce, do którego można przyczepić sakwę. Posiada również pasek, który pozwala regulować i nosić ją nawet na zbroi, a jej konstrukcja jest w cholerę wytrzymała i nie ma możliwości, aby byle co ją złamało. Wewnątrz siebie ma wiele przegród, które może zmieniać od swoich potrzeb, a zamek skutecznie chroni przed przypadkowym "otwarciem się". Oczywiście ma wyryty znak ognia.

Wzmocniona Skórzana Zbroja - Zdecydowanie wyjątkowy twór Ignisa. Dzieli się na dwie części: główną i poboczną.
Z czego do pierwszej zalicza się większość chroniącą tułów od karku przez ramiona i brzuch do początku ogona. Ma wszyty kręgosłup gnu, dla usztywnienia jej i łatwiejszego ubierania. Ponadto Ignis z przodu czyt: barki, ramiona, klatka piersiowa, podszyją, zostały wzmocnione potrójną skórą wraz z wszytymi według wachlarzu kośćmi, a krawędzie i powierzchnia jest wzmocniona żelaznym drewnem oraz korą z niego. Te tworzą wyróżniające się naramienniki i napierśnik, gdzie na w miejscu klatki piersiowej wygrawerowany jest Znak Ognia. Pod nimi znajduje się jeszcze wachlarz kości na skórze, ciągnący się od kręgosłupa przez ramiona do klatki piersiowej, w formie dodatkowej ochrony. Kolejną ważna rzeczą jaka znajduje się w projekcie pancerza jest tzn: "Zerwanie Czystego", które pozwala noszącemu jednym ruchem łapy zdjąć całą zbroję.
Z kolei druga to karwasze, wzmocnione korą z żelaznego drewna oraz mniejszymi kośćmi, chroniące przedramię do nadgarstka łapy, na każdą z czterech kończyn. Każdy posiada pewne paski pozwalającą na dogodną regulację.

Krzemień - Niby standardowe sposoby rozpalania ognia są doskonale znane Ignisowi, to jednak krzemień mocno ułatwia sprawę, gdy trzeba coś szybko rozniecić.

Drewniane Pojemniczki (x6) - Podczas kuracji z nudów stworzył Avu wysokiej jakości torbę dla uzdrowiciela, według jego zapotrzebowań, jednak kilka z tych drewnianych pojemników zostało, więc... Dlaczego ich nie wykorzystać na przechowywanie surowców?

Gliniane Naczynia (x8) - Niedawno postanowił zająć się obrabianiem gliny, a po stworzeniu glinianego pieca pozytywnie zaskoczył się, jak to jest prosta czynność, gdy ogień jest twoim oddanym przyjacielem.

Ulepszony Bukłak z Paskiem - Tworzony ze skór z wnętrza żołądka odpowiednio wygarbowanej i przygotowanej do utrzymywania wody celu. Wyglądem nawet nie wyróżnia się, jak i nie wydziela zapachu oraz można go przypiąć do torby bądź zbroi. Przy okazji fajnie faluje kiedy się go dotyka.

Barwniki - Otrzymał od Avu czerwony, żółty i niebieski barwnik, które trzyma w swoich pojemnikach, ostatnio coraz częściej z nich korzysta.

Syrop na przeziębienie - Otrzymany w formie zapłaty od Firkraaga, który wytłumaczył mu kiedy jak i z niego korzystać.

Maść na rany - Kolejna przydatna rzecz którą dostał od Firkraaga, w końcu jest wojownikiem. Również jeleń wytłumaczył mu kiedy i jak z niej korzystać.

Eliksir Czujki (Nocne Oko) - W sumie to nawet Ignis nie pamięta, kto i kiedy mu go dał. Zapewne w formie zapłaty, jednak wie, że wyostrza zmysły. A to chyba najważniejsze.

Utrwalacz Zdrowa - Otrzymał go od pewnej lwicy o mianie Shanteeroth za wykonanie dla niej torby. Ponoć wzmacnia zdrowie i chroni właściciela przed chorobami.

Słoneczny Odłamek - Mieszczący się w łapie błyszczący kryształ, a promieniujące z jego wnętrza światło jest ciepłe niczym płomień ogniska lub dusza gorejąca pasją. Aktualnie znajduje się w obramowaniu z pomalowanego na płomienne barwy Żelaznego Drewna, gdzie przypomina słońce na tle fal ognia. Wisi sobie na szyi Ignisa, na sznurku z paskiem, aby można było regulować go.

Dotyk Słońca - W budowie

Lodowy Cień - W budowie

Re: Dziennik Mistrza Płomieni [W budowie...]

: 08 lip 2021, 12:18
autor: Ignis
:stos: Spis Akcji Rzemieślniczych :stos:
Archiwum:
► Pokaż Spoiler
Dzieje Dzisiejsze:

Zbieractwo:
► Pokaż Spoiler
Czynności Rzemieślnicze:
  • Oskórowanie Antylopy: link
    Łup: - Duża Skóra, Ścięgna x4, Końcówka Ogona, Kości, Paski x2 (z skóry ogona) (+15 PD do rzem., +15 PD do zręczności)
  • Stworzenie Dużej Torby Medycznej: Rozłożyste Akacje
    Koszt:
    - Rzemień x1, Bawełna x1, Duża Skóra x1, Mała Skóra x1, Ścięgno x1, Pasek x1 (Dla Torby) (+35 PD do rzem., +35 PD do zręczności)
  • Stworzenie Ośmiu Rzemieni oraz Dużej Torby Rzemieślniczo-Wojowniczej: Piaszczysty Brzeg
    Koszt:
    - Sól x8, Ścięgno x8 (Dla Rzemieni)
    - Rzemień x2, Bawełna x1, Kauczuk x1, Duża Skóra x1, Mała Skóra x1, Pasek x1 (Dla Dużej Torby)
    (+50 PD do rzem., +50 PD do zręczności)
  • Mały popis Ogniem: Przejście
    Koszt: Bawełna x3 (+5 PD do zręczności)
  • Kolejny Mały popis Ogniem: Przejście
    Koszt: Bawełna x3 (+5 PD do zręczności)
  • Oskórowanie Antylopy oraz naprawa zbroi: Polowanie
    Łup: - 2x duża skóra, 8x ścięgna, końcówka ogona, kości, czaszka antylopy, 4x paski (z skóry ogona)
    Koszt: - 4x Rzemienie (+30 PD do rzem., +30 PD do zręczności)
  • Obrabianie gałęzi Żelaznego Drewna: Miejsce (+5 PD do zręczności)
  • Stworzenie Dratwy: Miejsce
    Koszt: - Bawełna, Kauczuk, Trzcina; (+15 PD do rzem., +15 PD do zręczności)
  • Pochówek Lee zgodny z tradycją Klanu Ognia: Quest
    Koszt: - Żelazne Drewno x3, Gałęzie Żelaznego Drewna x12; (+10 PD do rzem., +10 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Quest
    Koszt: - Rzemień x2 (+25 PD do rzem., +25 PD do zręczności)
  • Stworzenie Torby Medycznej: Miejsce
    Koszt: - Rzemień x1, Bawełna x1, Mała Skóra x2, Ścięgno x1, Pasek x1, Dratwa x1 (+25 PD do rzem., +25 PD do zręczności)
  • Stworzenie Dwóch Rzemieni: Quest
    Koszt: - Ścięgna x2, Sól x2 (+15 PD do rzem., +15 PD do zręczności)
  • Stworzenie Wzmocnionej Skórzanej Zbroi oraz (Pierwszego na Forum! :stos:) Wzmocnionego Kościanego Pancerza: Warszta Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Wzmocnionej Skórzanej Zbroi: - Duża Skóra x1, - Rzemień x1, - Żelazne Drewno x3, - Kauczuk x1, - Ścięgno x1;
    .) Dla Wzmocnionego Kościanego Pancerza "Śnieżna Królowa": - Zestaw Kości x1, - Wzmocniona Skórzana Zbroja x1, - Rzemień x1, - Kauczuk x1, - Kości Antylopy x1, - Pasek x1; (+60 PD do rzem., +60 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Quest
    Koszt: - Rzemień x1 (+25 PD do rzem., +25 PD do zręczności)
  • Oskórowanie Krokodyla, Stworzenie Rzemienia, Stworzenie Wzmocnionego Krokodylowego Pancerza, Stworzenie Dwóch Wzmocnionych Kościanych Pancerzy, Obróbka Żelaznego Drzewa: Warsztat Ignisa i Miejsce
    Łup: - Skóra Krokodyla, Ścięgno x8, Pasek x4, Kości Krokodyla, Kiełki Krokodyla
    Koszt:
    .) Dla Rzemienia: - Sól x1, - Ścięgno x1;
    .) Dla Wzmocnionego Krokodylowego Pancerza "Gadzi Pomruk": - Skóra Krokodyla x1 , - Rzemień x1, - Paski x4, - Krokodyle Kości x1;
    .) Dla Wzmocnionych Kościanych Pancerzy "Los Pionków": - Zestaw Kości x2, - Rzemień x2, - Ścięgno x2; (+130 PD do rzem., +130 PD do zręczności)
  • Stworzenie Dwunastu Rzemieni: Piaszczysty Brzeg
    Koszt: - Ścięgna x12, - Sól x12 (+15 PD do rzem., +15 PD do zręczności)
  • Stworzenie czterech dratw, jednego sznura oraz podstawy do "Dotyku Słońca": Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Czterech Dratw: - Bawełna x4, - Kauczuk x4, - Trzcina x4;
    .) Dla Sznura: - Dratwa x4;
    .) Dla Podstawy "Dotyku Słońca" - Żelazne Drewno x1, - Słoneczny Odłamek x1, - Sznur x1, Pasek x1; (+55 PD do rzem., +55 PD do zręczności)
  • Stworzenie Trzech Wytrzymałych Wiklinowych Koszy z Paskiem, Uchwytem i Otwarciem z Zamkiem Kamiennym: Warszta Ignisa
    Koszt: - Wiklina x15, - Kauczuk x3, - Trzcina x9, - Rzemień x3, - Pasek x3, - Żelazne Drewno x3, - Żelazne Gałęzie x18 (+105 PD do rzem., +105 PD do zręczności)
  • Stworzenie czterech dratw, jednego sznura oraz podstawy do "Lodowego Cienia": Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Czterech Dratw: - Bawełna x4, - Kauczuk x4, - Trzcina x4;
    .) Dla Sznura: - Dratwa x4;
    .) Dla Podstawy "Lodowy Cień" - Żelazne Drewno x1, - Słoneczny Odłamek x1, - Sznur x1, Pasek x1; (+55 PD do rzem., +55 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Quest
    Koszt: - Rzemień x2 (+50 PD do rzem., +50 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Quest
    Koszt: - Rzemień x3 (+50 PD do rzem., +50 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Pastwiska
    Koszt: - Rzemień x3 (+25 PD do rzem.)
  • Ulepszanie Bukłaka, Sakwy i Dużej Torby: Strumień Młodości
  • Stworzenie Mąki, Zakwasu, a potem wyrobienie ciasta i upieczenie Miodowy Ciastek! (Pierwszych na Forum :stos:) Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Mąki: - Pszenica x3; /x3
    .) Dla Zakwasu: - Pszenica x1, - Woda Księżycowa x1; /x3
    .) Dla Miodowych Ciastek: - Mąka x1, - Zakwas x1, - Sól x1, - Jajka x2, - Miód x1; /x3 (+60 PD do rzem.)
  • Naprawa Wzmocnionego Kościanego Pancerza: Miejsce
    Koszt: - Rzemień x1 (+35 PD do rzem.)
  • Stworzenie Podkładka z Żelaznego Drewna z Pokruszonym Rubinem do Szlifowania, Osłonki z Żelaznego Drewna dla osłony kamieni Szlachetnych, Oszlifowanie Bursztynu, Turkusa x2 i Szmaragdu. Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Szlifiarki z Pastą Rubinową ---> - Żelazne Drewno x1, - Mała Skóra x1, - Pasek x1, - Kauczuk x1, - Nieoszlifowany Rubin x1;
    .) Dla Osłonek ---> - Żelazne Drewno x1; /x4
    .) Bursztyn ---> Oszlifowany Bursztyn x2;
    .) Turkus ---> Oszlifowany Turkus x2; /x2
    .) Szmaragd ---> Oszlifowany Szmaragd x2 (+215 PD do rzem.)
  • Szlifowanie Szmaragdu: Księżycowa Wyspa
    Koszt: - Szmaragd x1 (+35 PD do rzem.)
  • Szlifowanie Bursztynu: Piaszczysty Brzeg
    Łup: - Bursztyn x1 (+35 PD do rzem.)
  • Stworzenie Rzemienia i Naprawa Skórzanego Wzmocnionego Pancerza, Stworzenie Wzmocnionego Skórzanego Pancerza: Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Rzemień ---> - Sól x1, - Ścięgno x1
    .) Naprawa ---> - Rzemień x1
    .) Stworzenie Wzmocnionego Skórzanego Pancerza ---> - duża skóra, - rzemień, - 3x żelazne drewno, - kauczuk, - kości (+65 PD do rzem.)
  • Naprawa Wzmocnionego Skórzanego Pancerza Quest
    Koszt: - Rzemień x2; (+25 PD do rzem.)
  • ...
Rzemieślnik poziom 3, łącznie zdobyte 1571 pkt doświadczenia, wykorzystane 650 PD

Re: Dziennik Mistrza Płomieni

: 20 sie 2023, 23:55
autor: Ignis
:stos: Spis Znanych Źródeł Surowców :stos:

ObrazekBawełna
ObrazekDrzewo żelazne
ObrazekKauczuk
ObrazekPapirus
Pszenica
ObrazekSaletra
ObrazekSiarka
ObrazekSól
ObrazekTrzcina
ObrazekWiklina
ObrazekMiód
ObrazekWęgiel
ObrazekPajęczyna
  • Brak

ObrazekBentonit
Woda Księżycowa
---> Szmaragd
---> Turkus
---> Rubin
---> Kryształ
  • Brak

---> Bursztyn

Re: Zapiski Mistrza Płomieni

: 14 wrz 2023, 22:20
autor: Ignis
:stos: Spis Akcji Wojowniczych, Treningów i Polowań :stos:

Wojaczka, Questy i Walki:
  • Narwana Krew: Quets Wpisane
    Doświadczenie: - Wojownik 15 PD, Waleczność 15 PD;
  • Czarny i Niebezpieczny: Quets Wpisane
    Doświadczenie: - Wojownik 25 PD, Waleczność 25 PD;
    Nagroda: Słoneczny Odłamek
  • Zbieg Na Wolności: Quets Wpisane
    Doświadczenie: - Waleczność 20 PD, Zręczność 5 PD;
    Nagroda: 20 Paciorków
  • Miodowy Złodziejaszek: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Wojownik 15 PD, Waleczność 15 PD;
  • Zaginiony W Akcji: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 15 PD;
  • Akcja Ratunkowa: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 15 PD;
  • Próba Ostatniej Szansy: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Rzemieślnictwo 25 PD, Zręczność 25 PD;
    Koszt: Żelazne Drewno x1, Wiklina x3
    Nagroda: Błogosławieństwo - Aura Sukcesora (aktywna dla: Weseli Rozbójnicy, Wściekły Problem, Szkolenie Boba)
  • Weseli Rozbójnicy: Quets Wpisane
    Doświadczenie: - Wojownik 30 PD, Waleczność 30 PD; /Aura Sukcesora Aktywna
  • Wściekły Problem: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Wojownik 70 PD, Waleczność 70 PD; /Aura Sukcesora Aktywna
    Nagroda: Średni Opatrunek
  • Łapać Złodzieja!: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 15 PD;
  • Słodka Jak Miód: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 15 PD;
  • Szkolenie Boba - Sparing i Potyczka: Wojaczka Wpisane
    Doświadczenie: Wojownik 100 PD, Waleczność 100 PD; /Aura Sukcesora Aktywna
  • Na Ratunek Mikołajowi: Quest Wpisane
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: Prezent
  • Ostra Bitwa na Śnieżki: Quest Wpisane
    Doświadczenie: Wojownik 25 PD; ---
    Nagroda: Prezent -> Mały Opatrunek
  • Uciekające Renifery: Quest Wpisane
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: Magiczny Pył
  • To Jest Miłość: Quest
    Doświadczenie: ---
  • Akcja Ratunkowa: Quets
    Doświadczenie: Wojownik 45 PD;
  • ...

Treningi i inne czynności:
  • Podnoszenie Ciężarów: Piaszczysty Brzeg Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 5 PD;
  • Bieg Wytrzymałościowy w Trudnym Terenie: Ścieżki Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 5 PD;
  • Bieg Wytrzymałościowy Ciąg Dalszy: Wstęga Kręgu Życia Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 5 PD;
  • ...

Polowania:
  • Polowanie bez MG z Shanteeroth: Na Antylopę Wpisane
    Doświadczenie: - Waleczność 15 PD, Zręczność 5 PD, Percepcja 5 PD;
  • Polowanie bez MG z Dhoruba: Na Antylopę Wpisane
    Doświadczenie: - Waleczność 10 PD, Zręczność 10 PD, Percepcja 5 PD;
  • Polowanie bez MG z Tibem i Henrym: Na Dwa Słonie
  • ...

Wojownik poziom 3, łącznie zdobyte 280 pkt doświadczenia, wykorzystane 275 PD

Re: Zapiski Mistrza Płomieni

: 15 wrz 2023, 21:07
autor: Ignis
:stos: Spis Umiejętności Wojownika i Rzemieślnika :stos:

Wojownik: (Koszt PD: 275)
  • Potęga Przodków - Poziom Mistrzowski
    Nic nie pobudza mocy tak, jak siła życiowa przeciwnika na twoim futrze.
    ◊ Ścieżka Potęgi Przodków skupia się na wzmacnianiu siły i celności ciosów. Postać uczy się wyszukiwać słabe punkty u przeciwnika i wyprowadzać precyzyjne ataki.
    ▶ Postać opanowała ten styl walki do perfekcji. Doskonale wie, kiedy może wykonać więcej niż jeden cios, a przeciwnik nawet nie zdąży się wybronić.
    Działanie: Postać otrzymuje permanentnie dodatkową akcję, którą może wykorzystać tylko dla akcji ataku.
    :stos:
  • Niezłomna Wola
    Postać poddała się/lub została poddana próbie charakteru, który znacznie się wzmocnił.
    Potrafi nim emanować oraz wie co to prawdziwy strach, a ból nie robi na nim wrażenia.

    Działanie: Do każdego rzutu obronnego na strach postać dodaje +15 tak samo jak do próby zastraszenia kogoś. Próg bólu postaci jest zwiększony.
    :stos:
  • Szarża
    Postać potrafi szarżować raz, a porządnie.
    Działanie: Od teraz wykonanie manewru szarży usuwa karę do Waleczności i zwiększa jej celność o +10. Obrażenia zostają bez zmian, czyli są zwiększone tylko o 10. Wymagania do użycia szarży nadal pozostają takie same (rozbieg z min 5 metrów, czyli nie może zostać wykonana w zasięgu walki w zwarciu).
    :stos:
  • ...
    :stos:
  • Druga skóra ---> Kościana Skóra
    Ci którzy potrafią poświęcić trochę rozmachu dla bezpieczeństwa przeważnie żyją dłużej... Prawda?
    Ciekawe, czy uderzając w kości można złamać pazury? Sprawdź!
    Działanie: Korzystanie z średnich oraz ciężkich pancerzy nie daje już kary do waleczności i innych statystyk.
    :stos:
  • Zamaszysty cios
    Walka dwóch na jednego nigdy nie będzie honorowa.
    Działanie: Postać może zaatakować dodatkowy cel związany z nią w walce w zwarciu w ramach jednej akcji ataku. Wykonuje jeden rzut, a każdy dwóch broniących się wykonuje osobny rzut obronny. Można użyć tej umiejętności tylko raz na turę. Jest to modyfikator ataku.


Rzemieślnik: (Koszt PD: 650)
  • Z Jednej Nici
    Od teraz Dwa w Jednym!
    Działanie: Pozwala stworzyć dwie dratwy zamiast jednej z tej samej liczby surowców.
    :stos:
  • Recykling
    Dobry Rzemieślnik wie, że nawet w roztrzaskanej zbroi rzemienie są przeważnie nienaruszone...
    Działanie: Odzyskuje rzemienie ze zniszczonych przedmiotów, które były wymagane do ich stworzenia.
    :stos:
  • Zbieracz ---> Mistrz zbieractwa
    Mam przydasiów pokłady niemałe i cotosie w kolekcji są mej
    Działanie: Zbiera zawsze o 2 sztuki surowców rzemieślniczych więcej.
    :stos:
  • Garbarz
    Jak ty tniesz?! To przecież masa skóry do wykorzystania!
    Działanie: 2x więcej małych i dużych skór oraz ścięgien z oprawiania zwierzyny.
    :stos:
  • Głębokie Kieszenie ---> Bez Dna!
    Absolutnie nie chcesz czegoś ukryć przed innymi... Czegoś niewłaściwego, prawda? Prawda?!
    Jest większa w środku niż na zewnątrz.

    Działanie: Zwiększa pojemność tworzonych sakiewek, toreb, bukłaków, koszyków i dużych toreb:
    Sakiewki: 10 ---> 15
    Torby: 30 ---> 40
    Bukłak: 18 kratek ---> 20 kratek
    Koszyk: 50 ---> 65
    Duże Torby: 80 ---> 100
    :stos:
  • Jubiler
    Błyskotki!
    Działanie: Postać ze szlifowania jednego kamienia szlachetnego otrzymuje dwa oszlifowane kamienie szlachetne.
    :stos:
  • Złote Łapy
    Nie sztuką jest coś zepsuć, sztuką jest to potem naprawić, aby wyglądało lepiej niż nowe!
    Działanie: Zwiększa skuteczność napraw za pomocą rzemieni.
    Rzemień: wartość naprawy 10 ---> 15
    :stos:
  • Zbrojmistrz
    Nie ma takiej rzeczy, której nie dałoby się wzmocnić. Nie ma!
    Działanie: Stworzony przez zbrojmistrza pancerz przyjmuje o 50% więcej HP.
    :stos:
  • Piromanta
    Ogień jest niczym istota żywa. Oddycha. Trawi. Nienawidzi. Zrozumienie tego to klucz do najlepszej przyjaźni.
    Działanie: Całkowita ochrona przed poparzeniami i przypadkowym podpaleniem podczas korzystania z ognia.