Nastąpiła aktualizacja w rzemieślnictwie, łowiectwie i walce w celu wprowadzenia lepszego balansu. Poniżej lista zmian:
Rzemieślnictwo
- Naprawianie zbroi rzemieniami jest skuteczniejsze, od teraz jeden rzemień przywraca 10 punktów wytrzymałości zbroi
- Kościaną zbroję można bez rzutu naprawiać dopiero na 3 poziomie rzemieślnika
- Dodano następujące kary za noszenie pancerzy:
- Dla zbroi ze skóry krokodyla to -15 do wykonywanych rzutów na waleczność
- Dla kościanej zbroi to -25 do wykonywania rzutów na waleczność
- Dodano nowy specjalny surowiec jakim jest skóra z Jeżozwierza. Można z niej wykonać pancerz
- Usunięcie ograniczeń waleczności dla noszenia pancerzy
- Doprecyzowanie, że zniszczone pancerze mogą być naprawione
- Sprostowanie odnośnie testu skradania podczas 2 etapu polowania:
"Podczas polowania w grupie, gdy następują rzuty na skradanie. Porażka jednej jednostki oznacza, że zwierzyna wyczuła zagrożenie i od razu zaczyna uciekać. Co więcej w grupie postać może zdecydować się, aby nie ryzykować, aczkolwiek wtedy nie ma możliwości zaatakowania z zaskoczenia." - Sprostowanie odnośnie dokładnej obserwacji: Trzeba poświęcić jeden post, aby móc wykorzystać płynące z niej korzyści.
- Nowe zasady przyznawania obrażeń dla polowania na:
- Jeżozwierza (Mała Zdobycz) > Za każdy cios wymierzony w zwierzę postać otrzymuje 5 punktów obrażeń;
- Krokodyle (Duża Zdobycz) > z 2d10 na 2d10+10
- Nosorożec (Bardzo Duża Zdobycz) > z 3d20 na 3d20+20
- Zmiany w stylu walki "Pierwotny Szał"
Od teraz postać może nosić każdy rodzaj pancerza, lecz gdy ta wpadnie w szał bądź furię nieodwracalnie niszczy go rozrywając na kawałki. (Rzemieślnik nadal może z niej odzyskać rzemień za sprawą umiejętności recykling)