Królestwo Końca Burzy
Jakiś czas temu na Lwiej Ziemi zapanował wielki chaos, porównywany przez nas do jednej z największych burzy tego stulecia. Podczas niej zachwiana została pozycja króla. Usunięto monarchę jako władcę o decydującym znaczeniu, wyzbywając się tym samym zwierzęcości, wielu lat historii orz jednego z największych rodów w Kranie. Niedługo po tych wydarzeniach niektórzy z nas zdali sobie sprawę, że trzeba dać koniec opadom deszczu i licznym błyskawicom przecinającym Lwią Ziemię. Zebraliśmy się więc pod przewodnictwem naszej prawowitej królowej Berghi, która wróciła po latach, dając nam nadzieję na usunięcie chaosu i rozwianie ciemnych chmur zasłaniających niebo. My wszyscy popieramy jej stanowisko. Wielu wystąpiło za księżniczką Narie z Lwiej Ziemi, by poprzeć coś, co wydaje się być o wiele sensowniejsze i lepsze z naszego punktu widzenia. Chcemy nieść dobrą przyszłość zwierzętom w Krainie, ale musimy zacząć od posprzątania własnego podwórka. Dołącz do nas, by z biegiem czasu podbić historyczne stado i zaprzestać trwającej tam burzy. Stań się częścią wielkiej potęgi!
Charakter
Uważamy się za dobrych, bo tak właśnie w istocie jest. Walczymy i dążymy do stworzenia lepszego świata i lepszej władzy, która należy się potomkom pierwotnych właścicieli tych ziem. Należy wyrwać zanieczyszczające chwasty i posadzić nową świeżą trawę, a następnie pielęgnować ją i chronić przed złem. Nie oznacza to jednak, że boimy się zabić choćby muchę. Staramy się unikać rozlewu krwi i porywczych decyzji, ale na wojnie te zasady nie obowiązują. Stanowimy dla siebie samych rodzinę.
Hierarchia
Giermek - Członek stada aklimatyzujący się w grupową społeczność, nie znający za wiele szczegółów, a także młode. Świeżak, który dopiero przy oficjalnym skłonieniu głowy przed królem/królową staje się pełnoprawnym osobnikiem w stadzie. Zwykle przydzielany jest mu mentor, którego zadaniem jest szkolenie oraz opieka nad giermkiem aż do otrzymania przez niego awansu. W zamian uczeń winny jest mentorowi posłuszeństwo oraz szacunek.
Rycerz - Mający za sobą przysięgę przed władcą, zaczyna być częściej wtajemniczany w sprawy wewnętrzne i politykę stada. Głównymi jego zadaniami są obrona Królestwa oraz polowanie, a często również opieka nad powierzonym mu giermkiem. Zwyczajowo powinno zwracać się do niego tytułem „Ser”
Lord/Lady - Wtajemniczona w sprawy stada osoba, który dobrze orientuje się w polityce. Bierze udział w naradach i nierzadko jest ich kierującym członem. Ma duży wpływ na funkcjonowanie stada, jest osobistością szanowaną, władca zazwyczaj bardzo liczy się z jego zdaniem.
Księżniczka/Książę/Namiestnik - Najbliższy władcy, prawa łapa i główny mózg wojen. Często odpowiada za organizowanie świąt i spotkań zleconych przez władcę stada. Musi wykonywać rozkazy Króla bądź Królowej lub ewentualnie podjąć dyskusję i spróbować postawić na swoim. Podczas nieobecności lub niedysponowania władcy sprawuje rządy w jego imieniu. Księżniczka i Książę to tytuły dziedziczne zarezerwowane dla najbliższych krewnych pary królewskiej, Namiestnik zaś wybierany jest przez władcę i piastuje swą funkcję dożywotnio.
Król/Królowa – Sprawuje absolutną władzę w Królestwie. Tytuł dziedziczony w sposób oczywisty dla monarchii (najstarszy syn obejmuje tron, w wypadku odmówienia zastępuje go młodszy. Jeśli monarcha nie posiada potomków męskich, władza przechodzi na najstarszą córkę). W specjalnych przypadkach władca może jednak wcześniej wybrać swojego następcę, a wtedy powyższe zasady się nie liczą.
Umiejętność stadna
Krucze wieści – Członkowie stada dbają o zachowanie dobrych relacji z czarnymi ptakami, które w zamian za drobne przysługi zgadzają się przekazywać dla nich wiadomości. Wiadomość może być zaniesiona do wybranego tematu jednak może trafić w niepowołane łapy.
Mechanika: Postać może wysłać kruka z tematu w którym się znajduje do innego dowolnego tematu znajdującego się w zasięgu. Wysyłanie polega na napisaniu dwóch postów, w których postać przywołuje i przekazuje informacje krukowi. Na terenach KKB odstęp między postami to min. 2 godziny, na pozostałych 12 godzin. Kruki nie mogą dostarczać wiadomości do lochów, więzień oraz do wnętrza jaskiń. Wysyłający może opisać adresata jednak musi się liczyć z faktem, że wiadomość może trafić do kogoś podobnego. Kruki poruszają się w linii prostej a nie od tematu do tematu.
Giermek – Nie może korzystać z umiejętności stadnej.
Rycerz - Umiejętność stadna pozwala mu wysyłać kruki na odległość max 4km (2 kratki ).
Lord/Lady - Może rozsyłać kruki na odległość max 8km (4 kratki ).
Księżniczka/Książę/Namiestnik – Posiada możliwość wysyłania kruków na odległość do 16 km(8 kratek).
Król/Królowa - Na najwyższym stopniu rozwinięta umiejętność stadna pozwala wysyłać kruki w obrębie 30 km (15 kratek ) , jednak nie może być to przypadkowa lokacja.
Wartości
1. Jedność – Wartość Łowcy. Wszyscy tworzymy spójną całość, wspieramy się i nie spiskujemy między sobą. Pomagamy sobie w najtrudniejszych momentach życia, bez względu na łączące nas relacje. Nie twórzmy podziałów, jak zrobili to nasi przodkowie z Lwiej Ziemi, wypędzając Zirę z jej zaprzysiężonymi lwicami. Nie dopuszczajmy do rozłamów. W grupie siła.
2. Wierność, lojalność, szacunek – Wartość Mentora. Nie ważne, jaki stopień piastujesz, musisz być do śmierci wierny swemu władcy i jego rodowi, chroniąc nawet za cenę życia całą rodzinę monarchy. Nie łamiesz przysięgi, którą składasz przed stadem na wielkiej uroczystości. Wiesz, gdzie twoje miejsce i traktujesz z należytym szacunkiem osoby zarówno wyżej jak i niżej postawione.
3. Nie obrastamy w tłuszcz – Wartość Wojownika. Wszystkie osobniki w stadzie starają się szkolić i doskonalić w dziedzinach, w których najlepiej sobie radzą i do których czują powołanie. Może być to medycyna, zielarstwo, trucicielstwo, szamanizm, rzemieślnictwo łowiectwo, a także patrole i wojaczka. Nie ograniczajmy się jednak! Każdy jest w czymś dobry. Należy wierzyć w swoje umiejętności i zdobywać pewność siebie.
4. Tolerancja – Wartość Matki. Wszelako pojmowana (gatunkowa, płciowa, orientacyjna, koloru, pochodzenia) Każdy trafia tu z tym samym celem życiowym i przeznaczenie widocznie tego od nas oczekiwało. Zatem nie wytykajmy innym inności i tolerujmy to, jakimi są.
Religia
Oficjalną religią Królestwa Końca Burzy jest Wiara Czterech. W stadzie panuje tolerancja religijna i nie ma przymusu wyznawania Czterech, trzeba jednak okazywać im szacunek oraz uczestniczyć w ważniejszych uroczystościach religijnych. Członkowie Królestwa Końca Burzy wyznają Cztery Bóstwa, a za swego pośrednika z nimi uznają Księżyc.
Łowca – Najbardziej tajemnicze z Bóstw. Uczy nas skradać się i kryć w cieniu, obserwować i wyczekiwać odpowiedniego momentu. Najczęściej ukazywany jako smukły i zwinny, ze świecącymi w ciemności oczami. Jest również patronem pracy zespołowej oraz zagubionych.
Mentor – Pan wszelkiego rodzaju nauki i mądrości. Poważny i cierpliwy. Często jest utożsamiany z ojcem. Sprawuje również pieczę nad sądami oraz pomaga nam przy podejmowaniu decyzji. Po śmierci to głównie on ocenia nasze uczynki i decyduje, do którego z Czterech Nieb lub Czterech Piekieł powinniśmy trafić.
Wojownik – Patron siły. Kieruje naszymi łapami podczas walki, a także pomaga nam znaleźć właściwe rozwiązanie na naradach wojennych. Jednak nawet osoby, dla których przemoc nie jest drogą, mogą poczuć jego obecność w swoim życiu. To on daje nam pewność siebie i pomaga nam wytrwale dążyć do celu.
Matka – Najbliższe nam bóstwo. Patronka miłości i płodności, a także wszystkich dzieci oraz osób słabych i niepewnych. Skłonna do okazywania łaski i miłosierdzia swoim dzieciom, za których uważamy nas wszystkich. Darzy nas bezinteresownym uczuciem i w razie zejścia na złą drogę pomaga nam odnaleźć światło. Powinniśmy naśladować ją w życiu codziennym, okazywać innym łaskę i miłować ich, gdyż jako jej dzieci, wszyscy jesteśmy swoimi braćmi i siostrami.
Święta
Oczyszczający Dzień Piorunów - Jest to uroczyste spotkanie organizowane co miesiąc/dwa, które pozwala nam awansować i przyjmować na stałe nową napływającą krew. Na tej uroczystości nie brakuje głowy stada, który sam lub za pośrednictwem Namiestnika wydaje rozporządzenie o zmianie rangi lub wyznaczonym zadaniu. W tym dniu istnieje zawsze ryzyko opuszczenia stada, jeśli wcześniej działało się na jego niekorzyść.
Dzień Czterech Bóstw – Odbywa się dwa razy do roku, w momentach przejścia między porą suchą a mokrą, podczas pełni księżyca. Podczas tego święta odbywa się wyprawa na każdą z wysp Szmaragdowego Jeziora, na których oddajemy hołd naszym bogom. Pamiętamy, że oni nadają nam iskierkę do spełniana się w życiu codziennym. Kończymy biesiadą i nocnymi pieśniami w stronę Księżyca.
x
Newsy
- 07.04.2024
- Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
- 06.04.2024
- Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
- 07.03.2024
- Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
- 04.02.2024
- Postacią Miesiąca został Tauro
- 31.01.2024
- Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
- Aktualności fabularne
- > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
- Przewrót na Lwiej Ziemi
- > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
- Gniew Przodków
- > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
- Epidemia w dżungli
- > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
- Szkarłatne Grzywy
- > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Poszukiwania
Stada
Lwia Ziemia przywódcy: Khalie, Ushindi
Pazury Północy przywódca: Umahiri
Szkarłatne Grzywy przywódca: Ragir, Sigrun
Królestwo Końca Burzy
- Berghi
- Posty: 388
- Gatunek: Lew
- Płeć: Samica
- Data urodzenia: 31 gru 2012
- Waleczność: 40
- Zręczność: 70
- Percepcja: 40
- Kontakt:
Królestwo Końca Burzy
? 02.01 - 24.01 ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość