x
Newsy
  • 07.04.2024
  • Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
  • 06.04.2024
  • Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
  • 07.03.2024
  • Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
  • 04.02.2024
  • Postacią Miesiąca został Tauro
  • 31.01.2024
  • Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
  • Aktualności fabularne
  • > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
  • Przewrót na Lwiej Ziemi
  • > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
  • Gniew Przodków
  • > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
  • Epidemia w dżungli
  • > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
  • Szkarłatne Grzywy
  • > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Suwak
Lwia Skała
Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB Wybrzeże

Umiejętności

Chcesz zatopić swoje zębiska w jakiejś smakowitej zwierzynie ale nie wiesz od czego zacząć? Tutaj znajdziesz wszystko czego potrzebujesz.

Awatar użytkownika
Praojciec
Posty: 205
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Kontakt:

Umiejętności

#1

Post autor: Praojciec » 03 wrz 2023, 20:36

UmiejętnoścI
Umiejętności można kupić w tym temacie


1. poziom
Survivalista
Najostrzejszy pazur nie przebije wschodniego wiatru, ani nie zgładzi górskiego mrozu
Działanie: Pozwala przewidzieć zagrożenia w niebezpiecznym terenie, które mają nastąpić. (MG ostrzeże przed tragedią jeden post wcześniej)
Koszt: 25 PD


Tropiciel
Natura ma wiele do powiedzenia tym, którzy chcą ją słuchać
Działanie: Postać nauczyła się wyczytywać więcej informacji ze śladów jak i tropów pozostawionych w otoczeniu. Rozpoznaje dokładnie gatunek, wagę, wiek oraz potrafi ustalić czy tropione zwierzę jest ranne. Może również tropić inne postaci graczy, po warunkiem, że znajdowali się wcześniej w tym samym temacie (rozmawiali, minęli się itd.), do trzech dni od czasu wyjścia z tematu przez tropionego.
Koszt: 25 PD


2. poziom
Mistrz tropienia
Czy to śnieg czy bagno, chwasty czy chaszcze, grad czy gorąc, tropiciel cię znajdzie
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Tropiciel
Działanie: Łowca nabrał tyle doświadczenia, że potrafi z śladów i tropów rozpoznać dokładnie kogo tropi, poznać jego charakterystyczne cechy oraz czy nie trawi go jakaś choroba.
Od teraz może tropić już postacie innych graczy, które znajdowały się w danym temacie przez ostatnie 7 dni. Mistrz Tropienia już nie musiał spotkać postaci, aby ją tropić.
Koszt: 25 PD


Indiana Liones
Widziałeś kiedyś Płonący Kamień? Nie?! A chcesz zobaczyć?
Działanie: Udostępnia możliwość poszukiwania artefaktów na fabule. Dodatkowo pozwala zbierać kamienie szlachetne bez wykonywania rzutu na percepcję.
Koszt: 50 PD


Kamuflaż
Ulewa jest mą siostrą, strumień bratem...
Działanie: Możesz poświęcić 2 post na stworzenie dla siebie kamuflażu, do tej czynności musisz mieć dostęp do naturalnie występujących materiałów typu: świeże błoto, ziemia, rośliny, i innych z których możesz stworzyć swój kamuflaż.
Po nałożeniu go na sobie, postać może przemknąć niezauważona do tematu na długość jednej kolejki postów między postaciami. Aczkolwiek, aby efekt się utrzymał musi ona w następnej kolejce od razu opuścić temat. Oczywiście, może spróbować się ukryć, aczkolwiek wtedy naraża się na dostrzeżenie przez innych graczy.
(Co do sposobu ukrywania się, musi mieć ona sens w fikcji. Czyli np: przyciskanie się do solidnej powierzchni takiej jak drzewo lub ścianie, która jest co najmniej tak wysoka i szeroka jak ty.)
Kamuflaż pozwala na przekradnięcie się przez 3 tematy, po nich zużywa się i przestaje działać.
Koszt: 50 PD


Przewodnik
Pobiegnij za mną leśnym duktów szlakiem...
Działanie: Łowca może poinstruować towarzysza podczas polowania, aby zapewnić mu automatyczne sukcesy tropienia i skradania, pod warunkiem, że on/ona zastosuje się do słów przewodnika. (Działania muszą mieć sens w fikcji, a instrukcje muszą mieć uzasadnienie.) Łowca musi tropić Ulubioną Zwierzynę i być na biomie który wybrał w umiejętności Naturalny Odkrywca. Dodatkowo podczas poruszania się po krainie otrzymuje dodatkowe 5 kratek ruchu, tak samo jak postać objęta działaniem umiejętności przez łowcę.
Koszt: 50 PD

3. poziom

Mistrz kamuflażu
... błoto wujkiem, liście ciocią, kamień dziadkiem i babcia wierzbą. Tak!
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Kamuflaż
Działanie: Łowca nauczył się tworzyć o wiele wytrzymalszy kamuflaż, przez co ilość tematów przez jaki działa jest zwiększona do 6.
Koszt: 50 PD


Lider łowów
... i cieszmy się zdobyczą nieskończoną, gdyż to Krąg Życia wprawia w ruch
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Przewodnik
Działanie: Łowca prowadząc łowy może teraz objąć działaniem swojej umiejętności maksymalnie trzech towarzyszy. (Działanie i wymagania identyczne jak u Przewodnika)
Koszt: 50 PD


Pogromca olbrzymów
Im są więksi, tym boleśniej upadają
Działanie: Zwiększa zadawane obrażenia Bardzo Dużym Zdobyczom o 15 punktów.
Koszt: 100 PD

Odpowiedz

Wróć do „Łowcy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość