x
Newsy
  • 07.04.2024
  • Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
  • 06.04.2024
  • Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
  • 07.03.2024
  • Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
  • 04.02.2024
  • Postacią Miesiąca został Tauro
  • 31.01.2024
  • Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
  • Aktualności fabularne
  • > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
  • Przewrót na Lwiej Ziemi
  • > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
  • Gniew Przodków
  • > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
  • Epidemia w dżungli
  • > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
  • Szkarłatne Grzywy
  • > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Suwak
Lwia Skała
Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB Wybrzeże

Zakładanie i prowadzenie stada

Opisy stad obecnych w krainie.

Awatar użytkownika
Praojciec
Posty: 205
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Kontakt:

Zakładanie i prowadzenie stada

#1

Post autor: Praojciec » 25 sie 2023, 20:26

Zakładanie i prowadzenie stada

Jeżeli znudziło ci się życie samotnika, albo żadne ze stad do ciebie nie przemawia, możesz założyć własne. Potrzebujesz do tego 5 rzeczy:

  1. Członkowie
    Nowo powstające stado musi składać się z przynajmniej 4 dorosłych postaci, należących do różnych graczy.
    W stadzie powinno istnieć 5 rang, które określają pozycję osobnika w stadzie. Ranga 5. zarezerwowana jest dla władcy, a ranga 1. dla najmniej znaczących członków stada.
    W stadzie może znajdować się maksymalnie 2 postacie 5. rangi, 2 postacie 4. rangi oraz dowolna ilość postaci pozostałych rang. Rekrutacją do stada mogą zajmować się postacie 4. i 5. rangi wyznaczone przez przywódcę.
    Oprócz tego w stadzie obecne są NPCe, które znajdują się zawsze na terenach stadnych i mogą informować jego członków np. o pojawieniu się intruza. NPC nie mogą brać udziału w walce.
    Gracz nie może być przywódcą w więcej niż jednym stadzie jednocześnie.
  2. Tereny
    Grupa zakładająca stado powinna przejąć co najmniej 2 tereny. Przejęcie terenu następuje poprzez zaznaczenie swojej obecności np. rykiem lub zapachem i pozostanie na danym terenie przez min. 1 dzień jeśli teren nie należy do stada, a 2 dni jeśli jest to teren innego stada.
    Grupa składająca się z 4 osobników może posiadać maksymalnie 3 tereny. Wraz z każdymi 2 kolejnymi członkami stada możliwe jest przejęcie dodatkowego terenu.
    Jako teren rozumiemy dział fabularny wraz z należącymi do niego subforami i tematami. Na przykład Zachodnia Korona wraz z należącymi do niej Czarnym Uroczyskiem i Solną Grotą stanowią jeden teren.
  3. Symbole
    Każde stado posiada nazwę, kolor, symbol oraz rangi. Postacie należące do stada muszą posiadać jego symbol np. w postaci naszyjnika, tatuażu. Posiadanie symbolu stada umożliwia korzystanie przez postać ze stadnych umiejętności.
  4. Tradycje
    Stada posiadają własne wartości i tradycje, a ich obecność ma na celu podkreślenie charakteru danej grupy. Może to być określony sposób władzy, święta, ceremonie, określone ozdoby itd.
  5. Umiejętności stadne
    Są trzy rodzaje umiejętności stadnych. Te umiejętności działają niezależnie od tego czy dane osobniki nią objęte przebywają na terenie swojego stada.
    • Wynikające z terenu:
      Stado zamieszkające dany teren jest odporne na negatywne efekty w nim występujące. Ponadto stado może wybrać jedną umiejętność spośród wymienionych w temacie Biomy
    • Umiejętność mechaniczna
      Jest to bonus, który otrzymują członkowie stada na swoich terenach w określonych okolicznościach. Dla przykładu stado dla którego ważne jest ich król może być tak zainspirowane walczeniem u jego boku, że otrzymują wtedy bonus +5 do Waleczności. Z kolei stado skupiające się na samorozwoju może zdobywać więcej punktów doświadczenia podczas ćwiczeń z współplemieńcami.
    • Bonus do statystyki
      Noszenie symbolu stadnego zapewnia bonus +1 do wybranej przez stado statystyki.
Umiejętności stadne należy skonsultować z administracją.

Odpowiedz

Wróć do „Stada”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość