x
Newsy
  • 07.04.2024
  • Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
  • 06.04.2024
  • Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
  • 07.03.2024
  • Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
  • 04.02.2024
  • Postacią Miesiąca został Tauro
  • 31.01.2024
  • Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
  • Aktualności fabularne
  • > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
  • Przewrót na Lwiej Ziemi
  • > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
  • Gniew Przodków
  • > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
  • Epidemia w dżungli
  • > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
  • Szkarłatne Grzywy
  • > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Suwak
Lwia Skała
Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB Wybrzeże

Wykonane questy

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

Re: Aktualne questy

#11

Post autor: Mistrz Gry » 05 gru 2023, 18:06

Słodka jak miód
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji:
Podczas spaceru, zaczepiła cię pewna młoda i bardzo atrakcyjna lwica.
-Miałabym do ciebie prośbę, możesz zdobyć dla mnie plaster miodu?- zapytała, uśmiechając się przy tym miło.
-Gdzieś w pobliżu powinny być pszczele gniazda, a ty wyglądasz mi na kogoś, kto sobie z tym poradzi. Wiesz, ja taka słaba i głupiutka, z pewnością dałabym się boleśnie pożądlić- rzuciła trzepocząc przy tym rzęsami.
-Jeżeli też nie lubisz pszczół, to wiesz...zawsze możesz pożyczyć od kogoś nieco miodu- dodała, uśmiechając się przy tym niewinnie.

Wytyczne:
  • Zdobądź plaster miodu dla lwicy
  • Możesz zdobyć tylko jedną sztukę miodu, której nie możesz zachować dla siebie
  • Minimum 3 udane rzuty na dowolną statystykę
Cel: Zdobądź plaster miodu dla lwicy
Nagroda: 15 PD do statystyk. Rozdział PD będzie uzależniony od wykonywanych rzutów.
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#12

Post autor: Mistrz Gry » 05 gru 2023, 18:07

Weseli Rozbójnicy
Poziom Trudności: Łatwe
Typ zadania: Bojowe

Opis sytuacji:
Idąc przez równiny w korycie rzeki, nagle napada na ciebie Wesoły Gang Awanturniczych Surykatek!
- Zabieramy drapieżnikom! Dajemy biednym zwierzętom! Koniec tyrani mięsożerców! Czas na nowy Ład! Więc Oddawaj wszystkie błyskotki jakie masz! - Rzuciły po kolei, co mogło robić nawet dobre wrażenie. Jednakże Ty jako drapieżnik naturalnie odmówiłeś, w końcu w to Ty jesteś na szczycie łańcucha pokarmowego, na co one odpowiedziały zmasowanym atakiem kamieni!

Cel:
  • Pokonaj Gang Surykatek - Zadanie mu 50 obrażeń bądź przegonienie ich zakończy walkę.
  • Piątka surykatek jest liczone jako grupa, więc nie ma potrzeby precyzować którą się atakuje.
  • W każdej turze postać musi poświęcić jedną akcję na bronienie się, w końcu nie chcesz zostać ukamieniowany, co nie?
  • Zadanie 10 obrażeń liczone jest jako pokonanie/przegonienie jednego wroga, przez co również zmniejsza zadawane obrażenia Gangu o 5. W końcu jedna już nie rzuca kamieniami!
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
  • Trafienie "Gangu": minimum 1 sukces w rzucie na atak.
  • Zadawane obrażenia przez Surykatkę: 5 obrażeń w każdej turze. /Więc 25 przez całą piątkę/
  • W poście gracza musi uwzględnić fakt, że Gang Wesołych Awanturniczych Surykatek atakuje go.
  • Obrona: Unik wymaga 3 sukcesów.
Nagroda: 15 PD dla wojownika oraz waleczności.
Konsekwencje: brak
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#13

Post autor: Mistrz Gry » 05 gru 2023, 18:07

Wściekły Problem
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Bojowe

Opis sytuacji:
Jeśli kiedykolwiek myślałeś, że choroby chodzą po lewkach, to... Nie myliłeś się! Właśnie stoi przed tobą lew, któremu piana cieknie z pyska. Jeszcze cię nie dostrzegł, ale ewidentnie zachowuje się bardzo agresywnie, i co gorsza... Szuka was! A ty właśnie chowasz się wraz z gepardem szamanem, który zdradził ci, że tamten lew choruje na wściekliznę. Jedno jego ugryzienie, a sam będziesz potrzebował medycznej pomocy. Nie ma chwili do stracenia, pytanie tylko... Czy Podejmiesz Wyzwanie?

Cel:
  • Pokonaj Lwa w walce - Zadanie mu 90 obrażeń unieszkodliwi go.
  • Nie daj się pokonać
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
  • Trafienie Lwa: minimum 2 sukcesy w rzucie na atak.
  • Modyfikator -10 do obrażeń zadawanych przez postać gracza.
  • Zadawane obrażenia przez Lwa: 15 obrażeń w każdej turze.
  • W poście gracza musi uwzględnić fakt, że lew wykonuje przeciwko niemu atak, chcąc go ugryźć.
  • Obrona: Unik wymaga 3 sukcesów.
Nagroda: 35 PD dla wojownika oraz waleczności + średni opatrunek od szamana.
Konsekwencje: W przypadku otrzymania obrażeń w punkty zdrowia, możesz zostać zarażony wścieklizną i na pewno wtedy będziesz potrzebował pomocy uzdrowiciela!
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#14

Post autor: Mistrz Gry » 19 gru 2023, 20:51

Ostra Bitwa na ŚnieżkI
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Eventowe, indywidualne lub grupowe

Opis sytuacji:
Miałeś kiedyś okazję poznać Wesoły Gang Awanturniczych Surykatek? Nie? To właśnie masz idealną okazję ich poznać, gdy obrzucają cię śnieżkami. Chwila? Pewnie sobie myślisz, skąd na sawannie wziął ten śnieg...? Nie ma czasu na takie bzdury! Chowaj się! Tak oto właśnie rozpętała się prawdziwa, brutalna i nieco nieuczciwa bitwa na śnieżki, gdzie musisz wykorzystać swoją siłę, swój spryt i celne oko, aby wygrać nadchodzącą potyczkę z przyjaciółmi, bądź bez nich!

Cel:
  • Pokonaj Wesoły Gang Awanturniczych Surykatek - Zadanie każdej surykatce 30 obrażeń poprzez rzucanie śnieżką, lodem, czy zrzucając śnieg z gałęzi drzew i w inne pomysłowe sposoby, zakończy bitwę na śnieżki waszym zwycięstwem!
  • Podstawowa ich ilość wynosi 3 surykatki, aczkolwiek za każdego dodatkowego przyjaciela bądź sojusznika, dołącza kolejna dwójka.
  • W każdej turze postać musi poświęcić jedną akcję na bronienie się, w końcu to tylko zabawa co nie?
  • Surykatki nie grają czysto, więc pamiętaj, że wszystkie chwyty dozwolone!
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
  • Trafienie Surykatki: minimum 1 sukces w rzucie na atak. /Aczkolwiek wyjątkowo na trafienie możesz wykorzystać poza walecznością, również zręczność jak i percepcję/
  • Zadawane obrażenia przez Surykatkę: 5 obrażeń w każdej turze.
  • W poście gracza musi uwzględnić fakt, że Wesołych Gang Awanturniczych Surykatek atakuje go. Jednakże cel każdego z członków gangu jest wybierany losowo, więc gracze przed bitwą dogadują się, kto jest pierwszy, drugi, trzeci itd. Następnie pierwszy gracz rzuca ilością kości równą surykatkom, gdzie wartość to liczba postaci graczy. Na przykład: 5d2 dla dwóch graczy.
    Gdzie: 5 to liczba Surykatek, a dwa to przypisane numerki do postaci graczy. Następnie w tej turze obrażenia surykatek sumowane są, a obronić się przed nimi można jedną akcją obrony. W każdej nowe turze ten proces powtarza się.
  • Obrona: Unik wymaga 3 sukcesów. /Aczkolwiek wyjątkowo na obronę możesz wykorzystać poza walecznością, również zręczność jak i percepcję/
Nagroda: Doświadczenie jest zależne od wykonywanych czynności, a za wygranie bitwy są przewidziane wyjątkowe nagrody.
Konsekwencje: Te śnieżki są niczym lód bądź kamienie... Bolą! I co gorsza gang ukradnie wasze prezenty i zostawi sam węgiel! I to dosłownie!
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#15

Post autor: Mistrz Gry » 19 gru 2023, 20:51

Lew sam w domu
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Event, indywidualne
Opis sytuacji: Obudziłeś się pięknego zimowego poranka i zdałeś sobie sprawę, że całe stado odeszło gdzieś bez ciebie. Złe lamparty chcą dostać się do twojej jaskini i obrabować cały zgromadzony w niej dobytek. Nie możesz do tego dopuścić. Zastaw pułapki na lamparty i pokaż im, że z tobą nie warto zadzierać.

Wytyczne:
  • Minimum 3 udane rzuty na dowolną statystykę
Cel: Zastaw pułapki które powstrzymają lamparty
Nagroda: 15 PD do statystyk, Prezent
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#16

Post autor: Mistrz Gry » 19 gru 2023, 20:51

Na ratunek Mikołajowi
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Event, indywidualne lub grupowe
Opis sytuacji: Słyszysz rytmiczne dzwonienie dobiegające zza ogromnej zaspy śniegu. Gdy udało ci się przedrzeć przez biały puch i znaleźć bliżej śnieżnej górki, słyszysz donośny głos.
- Ho, ho, to dopiero zamieć! - w tym momencie zauważasz czerwoną czapkę z pomponem, a pod nią głowę wystającą ze śniegu. Tuż obok zauważasz kilka głów roślinożerców, których rogi przyozdobione są kolorowymi dzwonkami.
- Pomożesz mi się wydostać? Straciłem kontrolę nad saniami i wpadłem po uszy w śnieg! - w tym momencie zrozumiałeś, że musisz pomóc biedakowi przysypanemu przez śnieg. Na pewno już mu odmarzają palce u stóp.

Wytyczne:
  • Minimum 3 udane rzuty na dowolną statystykę
Cel: Wydobądź spod śniegu Mikołaja oraz jego sanie
Nagroda: 15 PD do statystyk, Prezent
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#17

Post autor: Mistrz Gry » 19 gru 2023, 20:52

To właśnie miłość
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Event, indywidualne lub grupowe
Opis sytuacji: Zaczepia cię lwica, która niepewnie przestępuje z łapy na łapę. Przez chwilę wygląda jakby zbierała się na odwagę, po czym zwraca się do ciebie.
- Umiesz może się wspinać? Potrzebuję jemioły, żeby mój ukochany wreszcie mnie pocałował. Próbowałam sama jej dosięgnąć, ale mi się nie udało. - lwica wskazuje łapą na kępkę jemioły rosnącą wśród gałęzi wysokiego drzewa, po czym wbija zakłopotany wzrok w ziemię.

Wytyczne:
  • Minimum 3 udane rzuty na dowolną statystykę
Cel: Zdobądź jemiołę dla lwicy
Nagroda: 15 PD do statystyk, Prezent
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#18

Post autor: Mistrz Gry » 19 gru 2023, 20:53

Uciekające renifery
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Event, indywidualne lub grupowe
Opis sytuacji: O nie! Dopiero co uwolniłeś renifery spod śniegu, a wszystkie rozbiegły się po sawannie. Niektóre nawet zaczęły unosić się o krok nad powierzchnią śniegu. To czyste szaleństwo. Trzeba złapać wszystkie zwierzęta zanim rozpierzchną się po krainie. Nie można pozwolić, żeby ten egzotyczny gatunek pozostał w krainie na dłużej.
Wytyczne:
  • Schwytaj renifery wybranym przez siebie sposobem
  • Liczba reniferów: 4, +1 za każdą dodatkową postać w wątku
  • Masz 4 tury na schwytanie wszystkich reniferów.
  • Schwytanie renifera wymaga udanego rzutu na dowolną statystykę
Cel: Schwytaj wszystkie renifery zanim uciekną
Nagroda: Doświadczenie zależne od wykonywanych czynności
Magiczny pył: pozwala on na jednorazowe unoszenie się w powietrzu lub złagodzenie upadku z wysokości
Konsekwencje: W przypadku nieudanego zadania postać zachoruje na przeziębienie
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#19

Post autor: Mistrz Gry » 02 sty 2024, 21:02

Tylko się nie zaciągaj
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji:
Przechadzając się po Upendi spotykasz surykatkę, która bardzo pracowicie krząta się wśród zarośli. Podchodząc bliżej widzisz, że surykatka dźwiga całe naręcze kocimiętki. Na twój widok odkłada swoje zbiory do kosza.
- O jesteś, to ciebie Utami przysłał do pomocy? Chodź za mną. - surykatka chyba cię z kimś pomyliła. Prowadzi cię do ukrytego pośród zarośli zagajnika.
- Patrz, tu rośnie kocimiętka. Potrzebujemy jej tyle ile uda nam się zebrać. Tylko uważaj, nie nawąchaj się jej! - surykatka grozi ci palcem, po czym wręcza ci pusty koszyk.

Wytyczne:
  • Minimum 3 udane rzuty na dowolną statystykę
  • Nie możesz zabrać ze sobą kocimiętki
  • Nie jest wymagana umiejętność zbioru kocimiętki
Cel: Pomóż surykatce zebrać kocimiętkę i uniknij jej działania na siebie
Nagroda: 15 PD do statystyk
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#20

Post autor: Mistrz Gry » 02 sty 2024, 21:02

Pacjent zero
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Specjalistyczne
Wymagania: Specjalizacja medyka

Opis sytuacji:
Zgłosił się do ciebie lew, który zauważył u siebie niepokojące objawy po ugryzieniu nietoperza. Pomimo opatrzenia rany na łapie, nadal czuje w niej ból i mrowienie. Pacjent twierdzi, że od tego czasu doskwierają mu bóle głowy, a czasem czuje się jakby nie był sobą.
- Lepiej coś z tym zrób konowale, albo tak cię urządzę, że popamiętasz! - słowa jakimi wita cię pacjent nie są szczególnie uprzejme. Widzisz, że lew zachowuje się agresywnie i zapewne mówi na poważnie.

Cel: Wylecz chorobę z użyciem własnych ziół i zasobów.
Nagroda: Za poprawne wykonanie leczenia 25 PD do medycyny, 25 PD do percepcji
Konsekwencje: W przypadku nieudanego leczenia zostajesz zarażony chorobą
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Odpowiedz

Wróć do „Zakończone questy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości