Ucieczka: Jest to odpowiednik polowania dla roślinożernych graczy. Co prawda nie zapewnia żadnych surowców, ale za to daje sporo punktów doświadczenia. Akcja ucieczki polega na wyjściu żywo z ataku drapieżników kontrolowanych przez MG i również może być rozegrana przez kilku graczy.
Wypędzenie duchów: Akcja specjalna pozwalająca szamanom zdobyć trochę doświadczenia i uzyskać inne ciekawe premie. Od czasu do czasu jakaś lokacja będzie nawiedzana przez nieprzyjazne zjawy. Szaman może udać się tak w celu przegnania ich. Również działa to na zasadzie testów przeciwstawnych. Udana akcja gwarantuje punkty doświadczenia Ducha. Takie swoiste polowanie dla szamanów.
Wyprawy: Największe i najbardziej rozbudowane akcje specjalne. Są fabularyzowanymi przygodami prowadzonymi przez MG i muszą zostać rozegrane w grupie. Samotny lew nie poradzi sobie z takimi wyzwaniem. Każda wyprawa jest czymś wyjątkowym i niepowtarzalnym, ale za to daje możliwość zdobycia niezwykłych skarbów oraz masy doświadczenia.
Na akcje specjalne trzeba zapisać się w odpowiednim temacie i z pewnym wyprzedzeniem, a potem cierpliwie poczekać aż MG będzie miał czas. Pamiętajcie, że MG to też tylko ludzie i nie możecie oczekiwać od nich prowadzenia przygody natychmiast w środku nocy bo wtedy się zapisaliście


















