Specjalizacja łowcY
Chociaż każdy drapieżnik potrafi polować na tyle by się wyżywić, łowca jest w tym specjalistą. Potrafi skradać się cicho jak mysz i biec szybko jak gepard. Łowca wie jak odczytywać ślady zwierząt i wytropić najlepszą ofiarę. Dzięki umiejętności wtapiania się w otoczenie i doskonałemu słuchowi, łowca sprawdzi się także w roli szpiega.
Łowca do udanego polowania potrzebuje zarówno dużej zręczności, jak i wyczulonych zmysłów. Dla lwa wymagana wartość zręczności lub percepcji to 51, dla innych gatunków zręczność lub percepcja musi być równa lub wyższa niż 1/3 +1 liczby statystyk gatunku.
Umiejętności łowcy mają zastosowanie wyłącznie do zwierzyny łownej - wobec postaci innych graczy i NPC mają zastosowanie umiejętności wojownika. Polowania można prowadzić zarówno na fabule jak i na akcjach specjalnych. Łowcy, w przeciwieństwie do innych postaci, nie obowiązuje ograniczenia czasowe pomiędzy polowaniami. Ogromne doświadczenia pozwala łowcom doskonale poznać zwyczaje zwierząt oraz ich środowisko. Z tego powodu znacznie łatwiej im jest polować na ulubione zwierzęta, a w ulubionych biomach mogą najlepiej wykorzystać swoje umiejętności.
x
Newsy
- 07.04.2024
- Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
- 06.04.2024
- Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
- 07.03.2024
- Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
- 04.02.2024
- Postacią Miesiąca został Tauro
- 31.01.2024
- Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
- Aktualności fabularne
- > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
- Przewrót na Lwiej Ziemi
- > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
- Gniew Przodków
- > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
- Epidemia w dżungli
- > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
- Szkarłatne Grzywy
- > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Poszukiwania
Stada
Lwia Ziemia przywódcy: Khalie, Ushindi
Pazury Północy przywódca: Umahiri
Szkarłatne Grzywy przywódca: Ragir, Sigrun
Poradnik łowcy
Poziomy specjalizacjI
Warunki konieczne do zostania łowcą: zręczność lub percepcja równa lub wyższa niż 1/3 +1 liczby statystyk gatunku (np. 51 dla lwa, który może rozdzielić 150)
Dokładna obserwacja polega na wypatrzeniu słabości zwierzęcia lub sprzyjających okoliczności. Trzeba poświęcić jeden post, aby móc wykorzystać płynące z niej korzyści
1. poziom
2. poziom
3. poziom
Warunki konieczne do zostania łowcą: zręczność lub percepcja równa lub wyższa niż 1/3 +1 liczby statystyk gatunku (np. 51 dla lwa, który może rozdzielić 150)
Dokładna obserwacja polega na wypatrzeniu słabości zwierzęcia lub sprzyjających okoliczności. Trzeba poświęcić jeden post, aby móc wykorzystać płynące z niej korzyści
1. poziom
- brak ograniczeń czasowych pomiędzy polowaniami, wciąż można prowadzić tylko jeno polowanie w tym samym czasie
- Ulubiona Zwierzyna
- Łowca wybiera jedno zwierzę spośród małych lub dużych zdobyczy. Podczas polowanie łowca automatycznie zdaje testy związane z tropieniem jej.
- Naturalny Odkrywca
- Łowca wybiera jeden z 5 możliwych biomów: Góry, Sawanna, Bagna i Tereny Podmokłe, Pustynie i Pustkowia, Lasy. Otrzymuje +5 do skradania, poruszania się i tropienia podczas przebywania w nim, a podczas łowów, automatyczne sukcesy na zręczność.
- Znak Łowcy
- Łowca deklaruje "dokładną obserwację" zwierzyny łownej, gdzie po jednym poście otrzymuje bonus w postaci +10 do trafienia i +5 do obrażeń wobec tej konkretnej zwierzyny.
- możliwość zakupienia za PD umiejętności 1. poziomu
2. poziom
- bonus +5 do zręczności i percepcji
- Ulubiona Zwierzyna
- Łowca wybiera drugie zwierzę spośród małych lub dużych zdobyczy. Podczas polowanie łowca automatycznie zdaje testy związane z tropieniem jej.
- Naturalny Odkrywca
- Łowca wybiera drugi z 5 możliwych biomów: Góry, Sawanna, Bagna i Tereny Podmokłe, Pustynie i Pustkowia, Lasy. Otrzymuje +5 do skradania, poruszania się i tropienia podczas przebywania w nim, a podczas łowów, automatyczne sukcesy na zręczność.
- Znak Łowcy
- Łowca deklaruje "dokładną obserwację" zwierzyny łownej, gdzie po jednym poście otrzymuje bonus w postaci +20 do trafienia i +10 do obrażeń wobec tej konkretnej zwierzyny.
- możliwość zakupienia za PD umiejętności 2. poziomu
3. poziom
- dodatkowa kość podczas rzutów w łowach, zamiast wykonywać testy “3d100” postać wykonuje “4d100”
- Ulubiona Zwierzyna
- Wybierasz trzecie zwierzę z grupy: Mała Zdobycz, Duża Zdobycz lub Bardzo Duża Zdobycz. Łowca podczas łowów automatycznie zdaje testy związane z tropieniem jej.
- Naturalny Odkrywca
- Wybierasz trzecie z możliwych biomów: Góry, Sawanna, Bagna i Tereny Podmokłe, Pustynie i Pustkowia, Lasy. Otrzymujesz +10 do skradania, poruszania się i tropienia podczas przebywania w nim. A podczas łowów, automatyczne sukcesy na zręczność.
- Znak Łowcy
- Łowca deklaruje "dokładną obserwację" zwierzyny łownej, gdzie po jednym poście otrzymuje bonus w postaci +30 do trafienia i +15 do obrażeń wobec tej konkretnej zwierzyny.
- możliwość zakupienia za PD umiejętności 3. poziomu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości