x
Newsy
  • 07.04.2024
  • Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
  • 06.04.2024
  • Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
  • 07.03.2024
  • Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
  • 04.02.2024
  • Postacią Miesiąca został Tauro
  • 31.01.2024
  • Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
  • Aktualności fabularne
  • > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
  • Przewrót na Lwiej Ziemi
  • > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
  • Gniew Przodków
  • > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
  • Epidemia w dżungli
  • > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
  • Szkarłatne Grzywy
  • > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Suwak
Lwia Skała
Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB Wybrzeże

Pomysły

Awatar użytkownika
Enaron
Posty: 44
Gatunek: Kot czarnołapy
Płeć: Samiec
Zdrowie: 66
Waleczność: 10
Zręczność: 40
Percepcja: 40
Kontakt:

Re: Pomysły

#241

Post autor: Enaron » 11 sty 2020, 17:14

Enaron pisze:
07 sty 2020, 19:46
jako nowy gracz jestem za zrobieniem głosowania wprowadzenia goryli. Admin założy temat i doda głosowanie jak przy postaci miesiąca

Awatar użytkownika
Seth
Posty: 253
Gatunek: P.Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 06 gru 2015
Waleczność: 55
Zręczność: 60
Percepcja: 35

#242

Post autor: Seth » 11 sty 2020, 19:30

Proponuje dodać jakieś wytyczne odnośnie tworzenia szamańskich atrybutów, tak jak jest to przy rzemieślniczych. Brakuje doprecyzowania.

Awatar użytkownika
Brutus
Posty: 95
Gatunek: Orłosęp
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 28 lut 2016
Specjalizacja: Szaman poziom 1
Zdrowie: 92
Waleczność: 5
Zręczność: 50
Percepcja: 60
Kontakt:

#243

Post autor: Brutus » 11 sty 2020, 19:40

Seth pisze:
11 sty 2020, 19:30
Proponuje dodać jakieś wytyczne odnośnie tworzenia szamańskich atrybutów, tak jak jest to przy rzemieślniczych. Brakuje doprecyzowania.
Szamaństwo to nie jest rzemieślnictwo, żeby tworzyć sztywne receptury masek, bębnów i grzechotek. Przeciw.

Awatar użytkownika
Biashara
Posłaniec
Posłaniec
Posty: 115
Gatunek: Sekretarz
Płeć: Samica
Data urodzenia: 08 kwie 2015
Specjalizacja:
medyk 1
Medyk 1
szaman 1
Szaman 1
Waleczność: 10
Zręczność: 35
Percepcja: 60
Kontakt:

#244

Post autor: Biashara » 11 sty 2020, 20:02

Ja myślałam do tej pory, że te szamańskie cuda to tylko do znalezienia XD No ale skoro mamy od jakiegoś czasu rzemieślnika to faktycznie by go połączyć z szamaństwem, ot, żeby ci rzemieślnicy nie czuli się tacy pokrzywdzeni w robieniu jedynie pancerzy i koszy z wikliny :u Aczkolwiek jakieś tam grzechotki to bez przesady, bo nawrzucać kamieni to tykwy to i może kulawy słoń >D

A goryli nie będzie i :kot22: proszę kulturalniej .

Awatar użytkownika
Seth
Posty: 253
Gatunek: P.Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 06 gru 2015
Waleczność: 55
Zręczność: 60
Percepcja: 35

#245

Post autor: Seth » 11 sty 2020, 20:06

Brutus pisze:
11 sty 2020, 19:40
Seth pisze:
11 sty 2020, 19:30
Proponuje dodać jakieś wytyczne odnośnie tworzenia szamańskich atrybutów, tak jak jest to przy rzemieślniczych. Brakuje doprecyzowania.
Szamaństwo to nie jest rzemieślnictwo, żeby tworzyć sztywne receptury masek, bębnów i grzechotek. Przeciw.
Żeby gracze mniej więcej wiedzieli z czego je robić, a nie np. z patyka śliny i piasku.

Awatar użytkownika
Gunter
Posty: 788
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 06 lut 2011
Zdrowie: 0
Waleczność: 0
Zręczność: 0
Percepcja: 0
Kontakt:

#246

Post autor: Gunter » 11 sty 2020, 20:21

Tao, jeśli chcesz się wypowiedzieć, zrób to kulturalnie. Już drugi raz usunęłam twojego posta.

Awatar użytkownika
Tao
Posty: 199
Gatunek: Lampart
Płeć: Samica
Data urodzenia: 24 mar 2016
Specjalizacja: Medyk poziom 1
Zdrowie: 100
Waleczność: 25
Zręczność: 51
Percepcja: 65
Kontakt:

#247

Post autor: Tao » 11 sty 2020, 20:21

Biashara pisze:
11 sty 2020, 20:02
A goryli nie będzie i kij wam tam gdzie was piecze najmocniej.
Goryle przejdą prędzej czy później a poza tym co wam szkodzi? Jedyny grywalny goryl to Gamba, którego prowadzenia podejmowało się parę osób. Kończy się na tym, że ludzie nie chcą grać czyjąś postacią kiedy jest to góral szaman mówiący jak wieśniak z Zakopanego. Macie błędne przeświadczenie, że goryl jest potrzebny do trollowania. Błagam was, goryl ma 145 statystyk a lew 150. Gdyby ludzie będący za gorylem mieliby trollować to już dawno wzięliby lwa no chyba że już dawno to zrobili i grają w najlepsze czekając na moment do odpierdzielania czegoś dużego.(uszy są głuche, oczy nie widzą, usta milczą).
Na przykładzie gamby powiem wprost. Ludzie, którzy wcześniej byli i nadal są za gorylem, nawet ci co teraz grają innymi gatunkami a nie mają odwagi napisać przez strach bana, pragną stworzyć goryla=własną postać, własną historię, własny charakter, własny wygląd, własny styl wypowiadania się, własny światopogląd. Jak Gunter tu wyleci z argumentem Gamby to może sobie wsadzić wie gdzie.

Enaron pisze:
11 sty 2020, 17:14
Enaron pisze:
07 sty 2020, 19:46
jako nowy gracz jestem za zrobieniem głosowania wprowadzenia goryli. Admin założy temat i doda głosowanie jak przy postaci miesiąca
Jestem za. Może w końcu administracja zwróci uwagę na pomysł zamiast zasłaniać się poniższą logiką
Administracja pisze:
Nie damy goryla bo som ludzie przeciw. Ci ludzie nie napisali nic w tym temacie ale pisali nam prywatne na discordach i my to óznajemy.
Seth pisze:
11 sty 2020, 19:30
Proponuje dodać jakieś wytyczne odnośnie tworzenia szamańskich atrybutów, tak jak jest to przy rzemieślniczych. Brakuje doprecyzowania.
I tak ci będą medycy kraść zioła z oazy, ja się postaram. Zrobione artefakty są niskiej jakości i nie podlegają sprzedaży w sklepie, nie ma sensu narzucać sztywnej receptury.
Obrazek

Awatar użytkownika
Biashara
Posłaniec
Posłaniec
Posty: 115
Gatunek: Sekretarz
Płeć: Samica
Data urodzenia: 08 kwie 2015
Specjalizacja:
medyk 1
Medyk 1
szaman 1
Szaman 1
Waleczność: 10
Zręczność: 35
Percepcja: 60
Kontakt:

#248

Post autor: Biashara » 11 sty 2020, 20:52

/Ej, przecież było kulturalnie, bez przekleństw, halo panie admin :C

Szkodzi. Nie będzie goryli i koniec kropka. Jak koniecznie chce ktoś grać małpą, to ma do wyboru szympansa i pawiana, nawet jakieś powstały, ale chyba zbyt aktywne nie są :u

Awatar użytkownika
Shanteeroth
Posty: 995
Gatunek: Lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 04 sie 2015
Specjalizacja:
medyk 2
Medyk 2
Waleczność: 40
Zręczność: 55
Percepcja: 60

#249

Post autor: Shanteeroth » 11 sty 2020, 21:18

Meh, robicie się serio nudni. Jak chcecie być zadrą w oku, to wymyślcie coś nowego. Lista grywalnych gatunków jest zamknięta. I nawet ankieta niczego by nie wniosła, wszak było to już tak często wałkowane z każdej strony, iż jasnym jest, że nadal większość jest przeciw. Przykro mi.


A argument ze strachem przed banem już mnie całkiem rozłożył. Jeśli ktoś wnosi coś kulturalnie i z szacunkiem, nie ma szans na bana, już nie przesadzaj. Sam fakt, że Ty nadal go nie masz mimo wielu nadużyć powinien pokazywać, iż na bana trzeba zasłużyć.
Obrazek

Awatar użytkownika
Brutus
Posty: 95
Gatunek: Orłosęp
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 28 lut 2016
Specjalizacja: Szaman poziom 1
Zdrowie: 92
Waleczność: 5
Zręczność: 50
Percepcja: 60
Kontakt:

#250

Post autor: Brutus » 11 sty 2020, 21:22

Seth pisze:
11 sty 2020, 20:06
Brutus pisze:
11 sty 2020, 19:40
Seth pisze:
11 sty 2020, 19:30
Proponuje dodać jakieś wytyczne odnośnie tworzenia szamańskich atrybutów, tak jak jest to przy rzemieślniczych. Brakuje doprecyzowania.
Szamaństwo to nie jest rzemieślnictwo, żeby tworzyć sztywne receptury masek, bębnów i grzechotek. Przeciw.
Żeby gracze mniej więcej wiedzieli z czego je robić, a nie np. z patyka śliny i piasku.
Nie rób z nowych graczy debili, bycie nowym nie znaczy bycia idiotą :)
Patyk jest za cienki. Jakie surowce ma szaman do wyboru? Który surowiec jest ogólnodostępny i najłatwiejszy w obróbce?

Na te pytanie odpowie każdy. Zacznę od wymienia materiałów, które nie nadają się na np. maskę:
- kamień jest za ciężki i trudny w obróbce,
- metal jest niedostępny dla rzemieślników, a co dopiero szamanów,
- glina (nawet po wypaleniu) jest wrażliwa na uszkodzenia mechaniczne,
- obsydian (szkło wulkaniczne) jest za ciężkie, trudne w obróbce, niebezpieczne,
- kryształy są trudne do pozyskania.


Co zostaje?
Drewno, wszechobecny i łatwy dostęp. Prosta obróbka, w miarę lekki, wygodny materiał łączący wytrzymałość na przypadkowe uszkodzenia (upuszczenie go na ziemię).


Artefakty szamana to pewnego rodzaju narzędzia. Każde może wyglądać tak jak szaman sobie wyobraził. Ważne jest nadanie jej mocy i aby spełniała określoną rolę. Mistrz gry sądził, że chcę stworzyć maski i sprzedać je w sklepie. Ja natomiast chcę sprzedać je innym graczom lub NPC za symboliczne 3-5 paciorków. Zaplanowałem trzy maski wszystkie wykonane z drewna, zdobione piórami i tym co było pod ręką.


Maska A
Maska B
Maska C




Brutus pisze:
11 sty 2020, 17:52




W jaki sposób z gałęzi powstała maska? Czy Brutus używał szponów do piłowania gałęzi? Jeśli tworzysz jakieś przedmioty, to opisz dokładnie jak to robisz. I nie wszystko na raz, ani nie potrzebujesz trzech masek, ani nie masz jak ich transportować w takiej ilości. Wytwarzane własnoręcznie maski są niskiej jakości, więc nie można ich sprzedać w forumowym sklepie.
Do piłowania gałęzi używał ogólnodostępnego narzędzia, ostrego kamienia.





Biashara pisze:
11 sty 2020, 20:02
Ja myślałam do tej pory, że te szamańskie cuda to tylko do znalezienia XD No ale skoro mamy od jakiegoś czasu rzemieślnika to faktycznie by go połączyć z szamaństwem, ot, żeby ci rzemieślnicy nie czuli się tacy pokrzywdzeni w robieniu jedynie pancerzy i koszy z wikliny :u Aczkolwiek jakieś tam grzechotki to bez przesady, bo nawrzucać kamieni to tykwy to i może kulawy słoń >D
Nie chodzi o samą grzechotkę. To każdy może zrobić jak zauważyłaś :)
Grzechotka to artefakt działający na duchy, więc musi mieć szamańską moc, której nie nada jej rzemieślnik. Tu potrzebny jest szaman.


Fajnie byłoby połączyć dwie klasy. Rzemieślnika, który ma większość zasobów zależnych od polowaniu lub ilości paciorków w ekwipunku razem z szamanem. Pojawia się problem, szaman jest pod percepcję a rzemieślnik pod zręczność. Jak wynagrodzić to graczom, którzy specjalnie dali więcej w zręczność ponieważ planowali zostać rzemieślniko-szamanem :think:

Odpowiedz

Wróć do „Archiwum ogłoszeń”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości