x
Newsy
- 07.04.2024
- Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
- 06.04.2024
- Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
- 07.03.2024
- Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
- 04.02.2024
- Postacią Miesiąca został Tauro
- 31.01.2024
- Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
- Aktualności fabularne
- > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
- Przewrót na Lwiej Ziemi
- > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
- Gniew Przodków
- > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
- Epidemia w dżungli
- > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
- Szkarłatne Grzywy
- > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Poszukiwania
Stada
Lwia Ziemia przywódcy: Khalie, Ushindi
Pazury Północy przywódca: Umahiri
Szkarłatne Grzywy przywódca: Ragir, Sigrun
Pomysły
- Kapitan Archaon
- Posty: 58
- Gatunek: Kot czarnołapy
- Płeć: Samiec
- Data urodzenia: 21 cze 2016
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 15
- Zręczność: 30
- Percepcja: 45
- Kontakt:
Re: Pomysły
Mam propozycję nowej specjalizacji: kucharz.
Potrafi przyrządzać posiłki które leczą choroby, wzmacniają postać i jej odporność i pomagają zagoić rany. Co sądzisz, pani kapitan Gunter?
Potrafi przyrządzać posiłki które leczą choroby, wzmacniają postać i jej odporność i pomagają zagoić rany. Co sądzisz, pani kapitan Gunter?
- Karol
- Posty: 40
- Gatunek: Ichneumon (mangusta egipska)
- Płeć: Samiec
- Data urodzenia: 13 lip 2016
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 10
- Zręczność: 40
- Percepcja: 40
- Kontakt:
Ja posiadam tylko 10 punktów krzepy i żyję. Zostałem bowiem stworzony do wyższych celów, o czym zaświadcza moja wybitna inteligencja i nieporównywalny geniusz. Potęga geniuszu mego powali niechybnie was wszystkich na kolana.
Skomplikowany projekt musi być dziełem inteligentnego umysłu.
- Nawiri
- Posty: 45
- Gatunek: Lampart arabski
- Płeć: Samica
- Data urodzenia: 18 sie 2015
- Specjalizacja: Medyk poziom 1
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 35
- Zręczność: 45
- Percepcja: 60
Przepraszam za spam, ale moja pokusa jest zbyt silna aby to zignorować. xDKapitan Archaon pisze: ↑12 gru 2019, 16:28Mam propozycję nowej specjalizacji: kucharz.
Potrafi przyrządzać posiłki które leczą choroby, wzmacniają postać i jej odporność i pomagają zagoić rany. Co sądzisz, pani kapitan Gunter?
Za uchem ma zatknięte 5 szmaragdowych piór.
- Kirvаan
- Posty: 46
- Gatunek: Сrocuta
- Płeć: Samica
- Data urodzenia: 01 lip 2015
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 40
- Zręczność: 45
- Percepcja: 40
- Kontakt:
Swoją drogą ta uwaga wbrew pozorom wskazuje na ważną rzecz, część graczy po prostu chce zmienić zasady na swoją modłe, bo nie lubią gdy ktoś im mówi jak mają grać.Uharibifu pisze: ↑12 gru 2019, 14:59Nikomu nie zamierzałam kazać się wynosić. Po prostu mam czasami wrażenie, że ludzie niekoniecznie zaznajamiają się z mechanikami czy funkcjonowaniem forum, na które dołączają, co potem może rodzić pierdylion mniejszych czy większych zawirowań i problemów. Jeśli ktokolwiek odebrał moje słowa tak, jakbym zamierzała go przegonić - przepraszam. Nie to było moim zamiarem.
Wracając jednak do tematu.
Mamy Medyka, Szamana, Rzemieślnika i Wojownika w klasach?
Każdy z nich ma poziomy?
Można i im dodać właśnie odpowiednie bonusy do funkcji od poziomu.
Albo w ogóle rozbudować statystyki o umiejętność. Bo te naprawdę są w miarę rzetelnie zrobione jak na gołe cyferki.
O czy mowa? Myślę że każdy kto gra w klasyczne rpg będzie znał system w którym po rozdaniu cyferek do statystyk dobiera się specjalizacje, np.
- Skradanie (co da nam dodatkowy bonus ujemny dla przeciwnika w jego percepcji)
- Zwinne łapy (bonus do zwinnosci)
- Żywa tarcza (Ujemny modyfikator do ran?)
Jest jeden szkopuł, albo nawet kilka.
1. Nakłada to nacisk na gracza bym solidnie zastanowił się nad postacią.
2. Komplikuje system, który zamienia się w statystyke/matematykę, bez urazy ale dobre to jest dla graczy średniozaawansowanych.
3. Dużo obowiązku dla administracji i MG, przebudowa może potrwać długo, wprowadzenie też i upilnowanie tego przy takiej rotacji graczy/postaci będzie katorgą.
Ciemna prawie czarna melanistyczna hiena o dobrze umięśnionym krępym ciałku. Charakterystyczne cętki widoczne są tylko w świetle dnia.
Pysk samicy usiany jest licznymi bliznami, po pojedynku i polowaniu, oczy kroktu są ciemno rubinowe, co nadaje jej dzikiego wyglądu w akompaniamencie wyszczerzonych kłów.
Refka
Pysk samicy usiany jest licznymi bliznami, po pojedynku i polowaniu, oczy kroktu są ciemno rubinowe, co nadaje jej dzikiego wyglądu w akompaniamencie wyszczerzonych kłów.
Refka
- Sigrun
- Królowa
- Posty: 313
- Gatunek: Lew kameruński
- Płeć: Samica
- Data urodzenia: 24 gru 2013
- Specjalizacja:
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 20
- Zręczność: 60
- Percepcja: 70
- Kontakt:
Bawół należy do najsilniejszej piątki Afryki. Silniejsze zwierzę jak lew nie zostanie wprowadzone do gry. Z kopytnych możesz wybrać gnu, które jest do bawoła "podobne".
A droga wiedzie w przód i w przód,
Choć się zaczęła tuż za progiem
I w dal przede mną mknie na wschód,
A ja wciąż za nią - tak jak mogę...
Skorymi stopy za nią w ślad -
Aż w szerszą się rozpłynie drogę,
Gdzie strumień licznych dróg już wpadł...
A potem dokąd? - rzec nie mogę...♪♫♪
Tutu tutu tutu tutu|Gdy posuniesz się za daleko|Yummy|☙❦❧ Karta postaci
- Goliath
- Posty: 72
- Gatunek: Orłosęp
- Płeć: Samiec
- Data urodzenia: 25 lut 2016
- Specjalizacja: Rzemieślnik poziom 2
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 23
- Zręczność: 52
- Percepcja: 40
- Kontakt:
Najsilniejsza piątka Afryki to wyznacznik dla myśliwych. Umieszczono tam nie tyle najsilniejsze zwierzęta co trudne do wytropienia i upolowania. Zamiast bawoła lepiej przywrócić goryla, który był grywalny do czasu pewnego incydentu z udziałem gracza niszczącego innym przyjemność i trzech graczy nie dopuszczających do siebie myśli, iż zwierz silniejszy od lwa może być grywalny. Choć z tą większą siłą bywa różnie, goryl jest zdecydowanie mniej mobilny od lwa i jego przewaga to dżungla. Na otwartym terenie traci atuty.
- Midenheim
- Posty: 4
- Gatunek: Kudu
- Płeć: Samiec
- Data urodzenia: 25 maja 2014
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 55
- Zręczność: 50
- Percepcja: 35
- Kontakt:
Mam pomysł. Wprowadźcie goryle do grywalnych.Goliath pisze: ↑13 gru 2019, 20:37Najsilniejsza piątka Afryki to wyznacznik dla myśliwych. Umieszczono tam nie tyle najsilniejsze zwierzęta co trudne do wytropienia i upolowania. Zamiast bawoła lepiej przywrócić goryla, który był grywalny do czasu pewnego incydentu z udziałem gracza niszczącego innym przyjemność i trzech graczy nie dopuszczających do siebie myśli, iż zwierz silniejszy od lwa może być grywalny. Choć z tą większą siłą bywa różnie, goryl jest zdecydowanie mniej mobilny od lwa i jego przewaga to dżungla. Na otwartym terenie traci atuty.
- Gunter
- Posty: 788
- Gatunek: Lew
- Płeć: Samiec
- Data urodzenia: 06 lut 2011
- Zdrowie: 0
- Waleczność: 0
- Zręczność: 0
- Percepcja: 0
- Kontakt:
Tak, mamy medyka, szamana i rzemieślnika a każdy ma po trzy poziomy. Wojownik nie jest oddzielną klasą. Z wyższym poziomem można zbierać więcej ziół, wykonywać trudniejsze przedmioty i leczyć trudniejsze choroby, co już samo w sobie bonusem mam wrażenie.
Podobają mi się takie umiejętności dodatkowe. Tylko jak powiedziałeś, byłoby to skomplikowane dla graczy gdyby każdy wybierał oprócz stat jeszcze specjalizację. Chyba że z góry przypisać specjalizację do gatunku. Na przykład skradanie dla lamparta, zwinne łapy dla małp, itd. W ten sposób gra różnymi gatunkami też by była ciekawsza, bo występowałyby nimi większe różnice.Kirvаan pisze: ↑13 gru 2019, 10:30Albo w ogóle rozbudować statystyki o umiejętność. Bo te naprawdę są w miarę rzetelnie zrobione jak na gołe cyferki.
O czy mowa? Myślę że każdy kto gra w klasyczne rpg będzie znał system w którym po rozdaniu cyferek do statystyk dobiera się specjalizacje, np.
- Skradanie (co da nam dodatkowy bonus ujemny dla przeciwnika w jego percepcji)
- Zwinne łapy (bonus do zwinnosci)
- Żywa tarcza (Ujemny modyfikator do ran?)
Medycy mogą robić takie rzeczy. Jeśli medyk chce oprócz leczenia chorych przyrządzać im smaczne posiłki na wzmocnienie to jak najbardziejKapitan Archaon pisze: ↑12 gru 2019, 16:28Mam propozycję nowej specjalizacji: kucharz.
Potrafi przyrządzać posiłki które leczą choroby, wzmacniają postać i jej odporność i pomagają zagoić rany. Co sądzisz, pani kapitan Gunter?
Co do bawołów i goryli, to nie wszystko na raz. Skoro jesteśmy w trakcie przebudowy systemu statystyk, wstrzymajmy się może chwilowo z dodawaniem nowych gatunków aż ustalimy jakie staty dać obecnym
@Midenheim i @Fernheim cieszę się, że chcecie grać i macie pomysły. Zanim jednak ustali się nowy system stat może wybierzcie sobie jakieś gatunki z listy, żeby po prostu sobie pograć i zobaczyć jakie panują tutaj realia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości