Specjalizacja wojownikA
Wojownik to postać specjalizująca się w sztuce walki. Dzięki gruntownemu wyszkoleniu potrafi najlepiej wykorzystywać wrodzoną siłę i zadawać konkretne ciosy, by pokonać wroga podczas pojedynku. Często doświadczeniem wyprzedza swoim pobratymców w tej dziedzinie.
Jedynie osobniki o walecznym sercu i silnych łapach wytrzymają mordercze treningi i przetrwają bez szwanku zagrażające życiu walki.
Z tego powodu aby zostać wojownikiem, wymagana jest odpowiednia wartość waleczności. Dla lwa wymagana wartość waleczności to 51, dla innych gatunków waleczności musi być równa lub wyższa niż 1/3 +1 liczby statystyk gatunku.
Specjalizacja wojownika odnosi się do walk postać vs postać lub postać vs NPC. Nie dotyczy polowań na zwierzynę, gdyż w tym specjalizują się łowcy. Wojownik może wybrać jedną z trzech ścieżek rozwoju, najlepiej podkreślającą jego charakter i styl walki. Postać, która chce zadawać silne, precyzyjne ciosy odnajdzie się na ścieżce Potęgi Przodków. Ścieżka Niezłomność Królów skupia się na obronie siebie jak i innych. Z kolei ścieżka Pierwotnego Szału szlifuje odporność na ból oraz wykorzystywanie emocji do wzmocnienia swej walki.
x
Newsy
- 07.04.2024
- Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
- 06.04.2024
- Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
- 07.03.2024
- Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
- 04.02.2024
- Postacią Miesiąca został Tauro
- 31.01.2024
- Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
- Aktualności fabularne
- > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
- Przewrót na Lwiej Ziemi
- > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
- Gniew Przodków
- > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
- Epidemia w dżungli
- > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
- Szkarłatne Grzywy
- > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Poszukiwania
Stada
Lwia Ziemia przywódcy: Khalie, Ushindi
Pazury Północy przywódca: Umahiri
Szkarłatne Grzywy przywódca: Ragir, Sigrun
Poradnik wojownika
Poziomy specjalizacjI
Warunki konieczne do zostania wojownikiem: waleczność równa lub wyższa niż 1/3 +1 liczby statystyk gatunku (np. 51 dla lwa, który może rozdzielić 150)
1. poziom
Postać odbyła gruntowne przeszkolenie w dziedzinie walki. Wie jak walczyć, wyprowadzać ciosy oraz reagować równie szybko co wróg, wiej jak wygląda postawa bojowa oraz jak ją przyjąć i utrzymać.
2. poziom
Postać już kawał czasu zajmuje się wojennym rzemiosłem i zyskała nowe doświadczenie. Wie jak zrobić prawdziwą krzywdę, wykorzystując czyjeś słabości na swoją korzyść i w które miejsce uderzyć, aby zabolało najbardziej. Rozwija się prężnie i nie zaniedbuje swojego ciała które, zawsze musi być gotowe do ewentualnego konfliktu.
3. poziom
Wojownik staje się mistrzem w swojej dziedzinie. To bardzo niebezpieczny i doświadczony przeciwnik, który na swoim ciele ma wiele blizn i jeszcze o niebo więcej dni spędzonych na treningu. Jego umiejętności walki są niczym bojowy taniec, z którego większość jego wrogów nie wychodzi żywym. To jednak nie znaczy, że można spocząć na laurach, gdyż nigdy nie wiadomo, kiedy będzie potrzeba obić komuś mordę.
Warunki konieczne do zostania wojownikiem: waleczność równa lub wyższa niż 1/3 +1 liczby statystyk gatunku (np. 51 dla lwa, który może rozdzielić 150)
1. poziom
Postać odbyła gruntowne przeszkolenie w dziedzinie walki. Wie jak walczyć, wyprowadzać ciosy oraz reagować równie szybko co wróg, wiej jak wygląda postawa bojowa oraz jak ją przyjąć i utrzymać.
- przewaga w inicjatywie podczas walk - niezależnie od postów innych nie-wojowników, postać może wybrać, jako która w kolejce zacznie swoją turę
- możliwość zakupienia za PD umiejętności 1. poziomu
2. poziom
Postać już kawał czasu zajmuje się wojennym rzemiosłem i zyskała nowe doświadczenie. Wie jak zrobić prawdziwą krzywdę, wykorzystując czyjeś słabości na swoją korzyść i w które miejsce uderzyć, aby zabolało najbardziej. Rozwija się prężnie i nie zaniedbuje swojego ciała które, zawsze musi być gotowe do ewentualnego konfliktu.
- obrażenia bazowe wynoszą 10 pkt
- bonus +5 do waleczności podczas walki
- możliwość wykonania dwóch akcji ataku w turze
- możliwość wyboru jednego z trzech stylów walki, którym będzie się posługiwać
- możliwość zakupienia za PD umiejętności 2. poziomu
3. poziom
Wojownik staje się mistrzem w swojej dziedzinie. To bardzo niebezpieczny i doświadczony przeciwnik, który na swoim ciele ma wiele blizn i jeszcze o niebo więcej dni spędzonych na treningu. Jego umiejętności walki są niczym bojowy taniec, z którego większość jego wrogów nie wychodzi żywym. To jednak nie znaczy, że można spocząć na laurach, gdyż nigdy nie wiadomo, kiedy będzie potrzeba obić komuś mordę.
- rozwinięcie stylu walki do poziomu mistrzowskiego
- dodatkowa kość podczas rzutów w walce, zamiast wykonywać testy “3d100” postać wykonuje “4d100”
- możliwość zakupienia za PD umiejętności 3. poziomu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości