x
Newsy
  • 07.04.2024
  • Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
  • 06.04.2024
  • Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
  • 07.03.2024
  • Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
  • 04.02.2024
  • Postacią Miesiąca został Tauro
  • 31.01.2024
  • Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
  • Aktualności fabularne
  • > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
  • Przewrót na Lwiej Ziemi
  • > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
  • Gniew Przodków
  • > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
  • Epidemia w dżungli
  • > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
  • Szkarłatne Grzywy
  • > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Suwak
Lwia Skała
Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB Wybrzeże

Umiejętności wojownika

Praktyczny zbiór informacji dla wszystkich fanów perswazji niewerbalnej.

Awatar użytkownika
Praojciec
Posty: 205
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Kontakt:

Umiejętności wojownika

#1

Post autor: Praojciec » 28 sie 2023, 20:09

UmiejętnoścI
Umiejętności można kupić w tym temacie


1. poziom


Niezłomna Wola
Postać poddała się/lub została poddana próbie charakteru, który znacznie się wzmocnił. Potrafi nim emanować oraz wie co to prawdziwy strach, a ból nie robi na niej wrażenia.
Działanie: Postać dodaje do każdego rzutu obronnego na wyczerpanie, strach, siłę woli oraz do próby zastraszenia kogoś +1 sukces. Próg bólu postaci jest zwiększony.
Koszt: 25 PD


Strażnik
Anioł stróż nie zawsze jest niebiańskim tworem o nieskazitelnym i nienaruszonym ciele...
Działanie: Wojownik wybiera jedną postać i do końca swojej następnej tury może przyjąć atak/i skierowane w nią na siebie. Ponadto obrońca otrzymuje redukcję otrzymywanych obrażeń o 10, gdy kogoś zasłania.
Koszt: 25 PD

2. poziom

Nieuległy Obrońca
...a bohater nie zawsze nosi pelerynę
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Strażnik
Działanie: Jeśli obrońca zasłonił swój cel, może wykonać normalny rzut obronny, aby obronić się przed atakiem.
Koszt: 25 PD


Szarża
Postać potrafi szarżować raz, a porządnie.
Działanie: Od teraz wykonanie manewru szarży usuwa karę do Waleczności i zwiększa jej celność o +10. Obrażenia zostają bez zmian, czyli są zwiększone tylko o 10. Wymagania do użycia szarży nadal pozostają takie same (rozbieg z min 5 metrów, czyli nie może zostać wykonana w zasięgu walki w zwarciu).
Koszt: 50 PD


Nieposkromiony
To nie przypadek, że wszystkie style oraz sztuki walki zaczynają się od stabilnej postawy
Działanie: Pozwala raz na potyczkę, w dowolnej turze przezwyciężyć i zakończysz wszystkie negatywne statusy typu: powalenie, ogłuszenie, otumanienie, oślepienie i wyczerpanie.
Koszt: 50 PD


Druga skóra
Ci którzy potrafią poświęcić trochę rozmachu dla bezpieczeństwa przeważnie żyją dłużej... Prawda?
Działanie: Korzystanie ze średnich pancerzy nie daje już kary do waleczności i innych statystyk.
Koszt: 50 PD


Ogłuszający ryk
To nie jest ryknięcie lwiątka. O nie!
Działanie: Lew ryczy tak głośno, jakby przodkowie przez niego przemawiali. Wszystkie postacie w zwarciu z tym lwem zostają otumanione, a dokładniej otrzymują -20 do wszystkich rzutów przez całą następną turę.
Koszt: 50 PD

3. poziom

Powalająca Szarża
Postać nie tylko wie jak szarżować, ale również potrafi swoim działaniem powalić swój cel.
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Szarża
Działanie: Wróg którego trafi szarża zostaje powalony. Co znaczy, że nie może uciec od razu w swojej turze z walki w zwarciu i tematu.
Koszt: 50 PD


Nieposkromiony²
Jak to jest uderzyć z całej siły skałę, wiedząc, że nie przesunie się choć o milimetr, a co gorsza, ci odda z nawiązką?
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Nieposkromiony
Działanie: Pozwala teraz 3 razy na potyczkę, w dowolnych turach przezwyciężyć i zakończysz wszystkie negatywne statusy typu: powalenie, ogłuszenie, otumanienie, oślepienie i wyczerpanie.
Koszt: 50 PD


Kościana Skóra
Ciekawe, czy uderzając w kości można złamać pazury? Sprawdź!
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Druga Skóra
Działanie: Korzystanie z ciężkich pancerzy nie daje już kary do waleczności i innych statystyk.
Koszt: 50 PD


Zamaszysty cios
Walka dwóch na jednego nigdy nie będzie honorowa
Działanie: Postać może zaatakować dodatkowy cel związany z nią w walce w zwarciu w ramach jednej akcji ataku. Wykonuje jeden rzut, a każdy dwóch broniących się wykonuje osobny rzut obronny. Można użyć tej umiejętności tylko raz na turę. Jest to modyfikator ataku.
Koszt: 100 PD

Odpowiedz

Wróć do „Wojownicy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość