Umiejętności można kupić w tym temacie
1. poziom

Postać poddała się/lub została poddana próbie charakteru, który znacznie się wzmocnił. Potrafi nim emanować oraz wie co to prawdziwy strach, a ból nie robi na niej wrażenia.
Działanie: Postać dodaje do każdego rzutu obronnego na wyczerpanie, strach, siłę woli oraz do próby zastraszenia kogoś +1 sukces. Próg bólu postaci jest zwiększony.
Koszt: 25 PD

Anioł stróż nie zawsze jest niebiańskim tworem o nieskazitelnym i nienaruszonym ciele...
Działanie: Wojownik wybiera jedną postać i do końca swojej następnej tury może przyjąć atak/i skierowane w nią na siebie. Ponadto obrońca otrzymuje redukcję otrzymywanych obrażeń o 10, gdy kogoś zasłania.
Koszt: 25 PD
2. poziom

...a bohater nie zawsze nosi pelerynę
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Strażnik
Działanie: Jeśli obrońca zasłonił swój cel, może wykonać normalny rzut obronny, aby obronić się przed atakiem.
Koszt: 25 PD

Postać potrafi szarżować raz, a porządnie.
Działanie: Od teraz wykonanie manewru szarży usuwa karę do Waleczności i zwiększa jej celność o +10. Obrażenia zostają bez zmian, czyli są zwiększone tylko o 10. Wymagania do użycia szarży nadal pozostają takie same (rozbieg z min 5 metrów, czyli nie może zostać wykonana w zasięgu walki w zwarciu).
Koszt: 50 PD

To nie przypadek, że wszystkie style oraz sztuki walki zaczynają się od stabilnej postawy
Działanie: Pozwala raz na potyczkę, w dowolnej turze przezwyciężyć i zakończysz wszystkie negatywne statusy typu: powalenie, ogłuszenie, otumanienie, oślepienie i wyczerpanie.
Koszt: 50 PD

Ci którzy potrafią poświęcić trochę rozmachu dla bezpieczeństwa przeważnie żyją dłużej... Prawda?
Działanie: Korzystanie ze średnich pancerzy nie daje już kary do waleczności i innych statystyk.
Koszt: 50 PD

To nie jest ryknięcie lwiątka. O nie!
Działanie: Lew ryczy tak głośno, jakby przodkowie przez niego przemawiali. Wszystkie postacie w zwarciu z tym lwem zostają otumanione, a dokładniej otrzymują -20 do wszystkich rzutów przez całą następną turę.
Koszt: 50 PD
3. poziom

Postać nie tylko wie jak szarżować, ale również potrafi swoim działaniem powalić swój cel.
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Szarża
Działanie: Wróg którego trafi szarża zostaje powalony. Co znaczy, że nie może uciec od razu w swojej turze z walki w zwarciu i tematu.
Koszt: 50 PD

Jak to jest uderzyć z całej siły skałę, wiedząc, że nie przesunie się choć o milimetr, a co gorsza, ci odda z nawiązką?
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Nieposkromiony
Działanie: Pozwala teraz 3 razy na potyczkę, w dowolnych turach przezwyciężyć i zakończysz wszystkie negatywne statusy typu: powalenie, ogłuszenie, otumanienie, oślepienie i wyczerpanie.
Koszt: 50 PD

Ciekawe, czy uderzając w kości można złamać pazury? Sprawdź!
Wymagania: Posiadania wykupionej umiejętności - Druga Skóra
Działanie: Korzystanie z ciężkich pancerzy nie daje już kary do waleczności i innych statystyk.
Koszt: 50 PD

Walka dwóch na jednego nigdy nie będzie honorowa
Działanie: Postać może zaatakować dodatkowy cel związany z nią w walce w zwarciu w ramach jednej akcji ataku. Wykonuje jeden rzut, a każdy dwóch broniących się wykonuje osobny rzut obronny. Można użyć tej umiejętności tylko raz na turę. Jest to modyfikator ataku.
Koszt: 100 PD