x
Newsy
  • 07.04.2024
  • Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
  • 06.04.2024
  • Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
  • 07.03.2024
  • Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
  • 04.02.2024
  • Postacią Miesiąca został Tauro
  • 31.01.2024
  • Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
  • Aktualności fabularne
  • > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
  • Przewrót na Lwiej Ziemi
  • > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
  • Gniew Przodków
  • > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
  • Epidemia w dżungli
  • > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
  • Szkarłatne Grzywy
  • > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Suwak
Lwia Skała
Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB Wybrzeże

Wykonane questy

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

Re: Aktualne questy

#1

Post autor: Mistrz Gry » 05 lis 2023, 13:23

Narwana Krew
Poziom Trudności: Łatwe
Typ zadania: Bojowe

Opis sytuacji:
Wyglądasz na silnego lwa/lwicę, na pewno potrafisz super walczyć! Słyszysz to od jakiś ostatnich 5 godzin, gdy przyczepił się do ciebie młodociany lew z początkami rosnącej mu grzywy. Męczył cię tak długo byś z nim zawalczył/a, że dla świętego spokoju postanowiłeś/aś się zgodzić na jego nieco nachalną prośbę. Tylko nie za mocno, to nadal jest dzieciak!

Cel:
  • Pokonaj Nastoletniego lwa w sparingu - Zadanie mu 20 obrażeń zakończy wasz sparing.
  • Możesz wykonać tylko jedną akcją ataku na rundę - W końcu nie chcesz go zabić prawda?
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
  • Trafienie nastolatka: minimum 1 sukces w rzucie na atak.
  • Zadawane obrażenia przez nastolatka: 10 obrażeń w każdej turze.
  • W poście gracza musi uwzględnić fakt, że nastolatek wykonuje przeciwko niemu atak.
  • Obrona: Unik wymaga 1 sukcesów.
Nagroda: 15 PD dla wojownika oraz waleczności.
Konsekwencje: brak
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#2

Post autor: Mistrz Gry » 05 lis 2023, 13:23

Zbieg na wolności
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji:
Podczas spaceru natknąłeś się na lwa, który rozglądał się dookoła jakby czegoś szukał, delikatnie przy tym utykając.
-Eskortowałem jednego z H'runów, ale temu draniowi udało się wyswobodzić z więzów i uciec. Sam by się tym zajął, ale uderzenie w kolano pokrzyżowało moje plany. Przyprowadź go do mnie a podzielę się z tobą częścią nagrody- powiedział, potrząsając przy tym sakiewką z której dobiegał brzęk paciorków

Cel:
  • Znajdź zbiega a następnie zwróć go łowcy.
  • Nie pozwól celowi uciec
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia niewolnika. Konieczne jest użycie siły do powalenia przeciwnika.
Wytyczne:
  • H'run jest zbyt słaby żeby walczyć, dlatego w razie spotkania gracza będzie uciekać.
  • Cel nie może umrzeć
  • Dogonienie/zakradniecie się do H'runa: 2 sukcesy na zręczność
Nagroda: W przypadku powodzenia 25 PD do statystyk. Rozdział PD będzie uzależniony od wykonywanych rzutów. Dodatkowo postać może zdobyć 20 paciorków.
Konsekwencje: W przypadku niepowodzenia - brak nagrody, dodatkowe konsekwencje będą zależały od tego, jak gracz rozegra akcję.
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#3

Post autor: Mistrz Gry » 05 lis 2023, 13:23

Czarny i Niebezpieczny
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Bojowe

Opis sytuacji:
Podczas swojej przeprawy przez tętniące życiem ziemie krainy, niespodziewanie natknąłeś się na agresywnego lamparta, który ma wobec ciebie niecne zamiary.
- Oddawaj wszystko co masz, a być może pozwolę ci zostać moim zwierzątkiem! Haha! - Warknął nie ukrywając wrednego uśmiechu, jasno pokazujący jak bardzo z wyższością na ciebie patrzy. Nie ma ani chwili do stracenia, czas dać mu nauczkę!

Cel:
  • Pokonaj Lamparta w walce - Zadanie mu 60 obrażeń zmusi go do ucieczki.
  • Nie daj się pokonać
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
  • Trafienie Lamparta: minimum 2 sukcesy w rzucie na atak.
  • Zadawane obrażenia przez Lamparta: 20 obrażeń w każdej turze.
  • W poście gracza musi uwzględnić fakt, że lampart wykonuje przeciwko niemu atak.
  • Obrona: Unik wymaga 2 sukcesów.
Nagroda: 25 PD dla wojownika oraz waleczności. Pokonany Lampart podczas ucieczki zgubi jeden z posiadanych przez siebie przedmiotów.
Konsekwencje: W przypadku nieudanego zadania - utrata przedmiotów z ekwipunku o równowartości 20 paciorków, bądź samych paciorków
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#4

Post autor: Mistrz Gry » 19 lis 2023, 18:21

Swędzący problem
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Specjalistyczne
Wymagania: Specjalizacja medyka

Opis sytuacji:
Podczas spaceru natykasz się na lwa, który tarza się po ziemi i natrętnie drapie. Widzisz, że sierść lwa jest miejscami wydrapana aż do krwi.
- Aaa! Pchły mnie oblazły! - zawodzi lew, drapiąc się teraz dwiema łapami naraz. Bez wątpienia biedak cierpi i nie wie jak pozbyć się swojego problemu. Jego stan wskazuje na to, że musi się męczyć z pchłami już od wielu dni.

Cel: Wylecz chorobę z użyciem własnych ziół i zasobów.
Nagroda: Za poprawne wykonanie leczenia 15 PD do medycyny, 15 PD do percepcji
Konsekwencje: brak
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#5

Post autor: Mistrz Gry » 19 lis 2023, 18:21

Zaginiony w akcji
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji:
Podczas spaceru napotkałeś zatroskaną lwicę, który wyglądał jakby kogoś szukała.
-Proszę pomóż mi, mój partner ostatnio przesadza z marulówką i tym razem nie wrócił na noc. Martwię się o niego, proszę, pomóż mi go odszukać- załkała lwica. Zaraz po jej słowach, jak na zawołanie, pojawiły się trzy lwiątka, i skupiły na tobie spojrzenie swoich wielkich oczu. Czy jesteś aż takim potworem, żeby porzucić rodzinę w potrzebie?

Cel: Znajdź i sprowadź do domu zaginionego lwa.
Wytyczne: Minimum 3 udane rzuty

Nagroda: W przypadku powodzenia 15 PD do statystyk. Rozdział PD będzie uzależniony od wykonywanych rzutów.
Konsekwencje: brak
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#6

Post autor: Mistrz Gry » 19 lis 2023, 18:22

Miodowy Złodziejaszek
Poziom Trudności: Łatwe
Typ zadania: Bojowe

Opis sytuacji:
Idąc przez sawannę, gdzieniegdzie rosną samotne drzewa, które stanowią świetną kryjówkę dla małych psotników. Zdajesz sobie z tego sprawę, gdy widząc małego w porównaniu do ciebie Ratela Miodożernego szybko uciekającego w stronę drzew z plastrem miodu jakiejś młodej i pięknej lwicy. Masz teraz idealną okazję, aby zatrzymać go nim ucieknie do swojej kryjówki.

Cel:
  • Powstrzymaj Młodego Ratela Miodożernego - Zadanie mu 5 obrażeń bądź powalenie go zakończy pościg.
  • Czas na wykonanie tego zadania to 10 akcji, po nich Ratel ucieknie do swoje kryjówki w ziemi za drzewem.
  • Żadne próby przekonania, zastraszenia i utargowania sytuacji nie zmienią nastawienia przeciwka.
Wytyczne:
  • Trafienie młodego Ratela: minimum 3 sukces w rzucie na atak.
  • Zadawane obrażenia przez Ratela: 6 obrażeń w każdej turze.
  • W poście gracza musi uwzględnić fakt, że młody Ratel podczas ucieczki kopie w jego stronę kamienie.
  • Obrona: Unik wymaga 2 sukcesów.
Nagroda: 15 PD dla wojownika oraz waleczności.
Konsekwencje: brak
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#7

Post autor: Mistrz Gry » 19 lis 2023, 18:22

Próba ostatniej szansy
Poziom trudności: Trudne
Typ zadania: Specjalistyczne
Wymagania: Specjalizacja rzemieślnika

Opis sytuacji:
- Auć! Niech to! - podążając za okrzykami bólu znajdujesz geparda siedzącego na ziemi i trzymającego się za palec. Wokół niego leżą rozrzucone rozmaite zioła i przedmioty, których nie rozpoznajesz, ale domyślasz się, że są szamańskimi przyrządami.
- Wiesz jak to obsługiwać? - pyta szaman, wyciągając w twoim kierunku marnie sklecony z patyków młotek.
- Próbuję zrobić talizman, ale kompletnie nie radzę sobie z tymi całymi robótkami. Jeśli mi pomożesz, poproszę Przodków, żeby spojrzeli na ciebie łaskawym okiem. - prosi szaman, wciąż trzymając się za palec uderzony młotkiem.

Cel: Wspólnie z szamanem wykonaj talizman Drugie Tchnienie

Wytyczne:
  • Szaman zapewnia wszystkie szamańskie składniki
  • Składników wystarczy tylko na jedną próbę wykonania talizmanu
  • Nie możesz zabrać talizmanu dla siebie
  • Niezależnie od poziomu Rzemieślnika, musisz wykonać test zręczności
Nagroda: Za poprawne wykonanie talizmanu 25 PD do rzemieślnika, 25 PD do zręczności. Możesz wybrać dowolne błogosławieństwo, które rzuci na ciebie szaman (należy aktywować je w ciągu 2 tygodni od zakończenia akcji)
Konsekwencje: Jeśli wykonanie talizmanu się nie powiedzie, zachorujesz na losową chorobę duchową 1. poziomu.
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#8

Post autor: Mistrz Gry » 19 lis 2023, 18:24

Akcja ratunkowa
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji: Podczas podróży przez góry natknąłeś się na hienę, która utknęła na półce skalnej.
-Hej ty, pomóż mi się jakoś stąd wydostać - zawołała psowata.
-Poślizgnęłam się i spadłam tutaj, proszę nie zostawiaj mnie na śmierć- dodała błagalnym głosem. Po przyjrzeniu się psowatej mogłeś się zorientować, że ta utyka na jedną ze swoich łap. Niezależnie od tego co sądzisz o psowatych, to czym potrafiłbyś skazać biedne zwierzę na śmierć z głodu?

Cel: Pomóż hienie wydostać się z półki skalnej
Wytyczne:
  • Hiena nie może umrzeć
  • Minimum 3 udane rzuty
Nagroda: 15 PD do statystyk. Rozdział PD będzie uzależniony od wykonywanych rzutów.
Konsekwencje: brak
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#9

Post autor: Mistrz Gry » 05 gru 2023, 18:06

Spadek po zmarłej ciotce
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Specjalistyczne
Wymagania: Specjalizacja szamana

Opis sytuacji:
Pewnego pięknego dnia zawitał do ciebie serwal, który od razu przeszedł do rzeczy.
-Hej, potrzebuję pomocy kogoś takiego jak ty. Moja ciotka posiadała spory majątek, który ukryła gdzieś w dżungli. Niestety informację o dokładnym miejscu zabrała ze sobą do grobu. Czy mógłbyś przyzwać jej ducha i sprawić, żeby był dla mnie widoczny? Wtedy będę mógł zapytać go o miejsce ukrycia skarbu- powiedział kotowaty, po czym utkwił w tobie pytające spojrzenie. Tylko nie mów, że nie pomożesz temu uroczemu kociakowi w dobraniu się do paciorków jego zmarłej ciotki.

Cel: Przyzwij ducha a następnie spraw, by serwal mógł go zobaczyć i wypytać o miejsce ukrycia spadku.
Wytyczne:
  • Do rytuałów musisz wykorzystać własne zioła
  • Rzuty na percepcję nie są wymagane, jeśli posiada odpowiedni poziom szamaństwa
  • Na akcji nie możesz zbierać potrzebnych składników
Nagroda: 15 PD do szamaństwa, 15 PD do percepcji
Konsekwencje: Brak
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2882
Kontakt:

#10

Post autor: Mistrz Gry » 05 gru 2023, 18:06

Łapać złodzieja!
Poziom trudności: Łatwe
Typ zadania: Tradycyjne

Opis sytuacji:
Tego słonecznego dnia przemierzałeś sawannę, gdzie napotkałeś na swojej drodze lwicę, trzymająca w pysku sakwę z nieznaną ci zawartością. Nagle, z pobliskich zarośli wyskoczył kotowaty, wyszarpnął jej z pyska sakwę, po czym pognał w kierunku Rzeki Królów.
-Zostaw to, proszę!- krzyknęła rozpaczliwie lwica, a do oczu napłynęły jej łzy. Złodziej najwyraźniej nic sobie z tego nie zrobił. Kotowata zaczęła rozglądając się w poszukiwaniu pomocy aż w pewnym momencie jej spojrzenie zatrzymało się na tobie.
-Proszę, złap tego złodzieja i odbierz mu sakwę. Są w niej lekarstwa dla mojego męża, którego próbuje wyleczyć z alkoholizmu. Znajomy medyk, przygotował je specjalnie na moje zamówienie z trudno dostępnych składników. Bez tych lekarstw mój ukochany stoczy się na samo dno- dodała, wpatrując się w ciebie przeszklonymi oczami. I jak tu odmówić takiej prośbie?

Wytyczne:
  • Odzyskaj sakwę z lekarstwami
  • Minimum 3 udane rzuty na dowolną statystykę
Cel: Pomóż lwicy odzyskać lekarstwa dla jej pijanego męża
Nagroda: 15 PD do statystyk. Rozdział PD będzie uzależniony od wykonywanych rzutów.
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Odpowiedz

Wróć do „Zakończone questy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości