Lokalizacja: Okolice Sawanny
Czas: Południe
Wymagania do udanego polowania:
- 3 sukcesy w tropieniu (Percepcja) (Suma drużyny)
- po jednym sukcesie na postać, jeśli będziecie chcieli się do niego skradać (Zręczność), w momencie porażki będą wymagane 2 sukcesy, aby dogonić zaalarmowaną antylopę. (Osobno na postać)
- W momencie ataków wymagane jest 4 sukcesów (Waleczność) w ciągu 4 tur, inaczej zwierzyna ucieknie. (Suma drużyny)
Zasada specjalna: Co drugi atak tej samej postaci, antylopa celuje w agresora kopytami, aby uniknąć ciosu wymagany jest jeden sukces na unik (Zręczność) bądź obronę (Waleczność). Inaczej zada 8 punktów obrażeń.
Zasady:
1.) MG przyklepie polowanie na samym końcu, w trakcie głównie gracze sami wykonują rzuty i interpretując ich wyniki.
2.) Akcje powinny mieć sens w fikcji, aczkolwiek zostaje ona w rękach i wyobraźni graczy.
3.) Zaliczanie progów wymagane jest, aby polowanie postępowało inaczej zostanie unieważnione.
4.) Podczas polowań mogą istnieć zasady specjalne związane z konkretnymi zwierzętami bądź efektem eventów, nieprzestrzeganie ich skutkuje odrzuceniem polowania przez MG.
5.) Dobrej Zabawy!
(Na razie streszczenie dam tutaj, później zasady będą ogólnodostępne, jak skończymy testy)
================================================================
Ignis szedł przed siebie, przedzierając się przez wysoką i złotą trawę, po części nie dowierzając, że zdążyła już odrosnąć. Jednak nie popadał w melancholie z tego powodu, gdyby musiał bez mrugnięcia okiem by to powtórzył. Ale nie teraz o tym... Mieli zdobycz do upolowania i on jeszcze torbę do uplecenia. Jednakże nie miał zamiaru czekać, ani tym bardziej pozwolić, @Shanteeroth sama odwalała robotę.
92, 33, 53
- 0 sukcesów
Ale niczego nie znalazł, ani tym bardziej zapachu, który mógłby naprowadzić go na antylopę.

































