x
Newsy
- 07.04.2024
- Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
- 06.04.2024
- Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
- 07.03.2024
- Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
- 04.02.2024
- Postacią Miesiąca został Tauro
- 31.01.2024
- Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
- Aktualności fabularne
- > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
- Przewrót na Lwiej Ziemi
- > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
- Gniew Przodków
- > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
- Epidemia w dżungli
- > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
- Szkarłatne Grzywy
- > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Poszukiwania
Stada
Lwia Ziemia przywódcy: Khalie, Ushindi
Pazury Północy przywódca: Umahiri
Szkarłatne Grzywy przywódca: Ragir, Sigrun
Pomysły
- Brutus
- Posty: 95
- Gatunek: Orłosęp
- Płeć: Samiec
- Data urodzenia: 28 lut 2016
- Specjalizacja: Szaman poziom 1
- Zdrowie: 92
- Waleczność: 5
- Zręczność: 50
- Percepcja: 60
- Kontakt:
Re: Pomysły
Nafarmimy się w ten czy inny sposób i Sethowi nic do tego. Proste? Nawet idiota zrozumiałby, więc zrozum Seth. Będziemy farmić tak czy siak.
- Seth
- Posty: 253
- Gatunek: P.Leo
- Płeć: Samiec
- Data urodzenia: 06 gru 2015
- Waleczność: 55
- Zręczność: 60
- Percepcja: 35
Obawiam się Brutus że nie mam dla was optymistycznych prognoz. Ale to wasza sprawa jak marnujecie swoje życie.
A co do wpisu Uran jest w nim sporo ciekawie poruszonych kwestii nad którymi chciałbym przysiąść i coś od siebie dorzucić.
A co do wpisu Uran jest w nim sporo ciekawie poruszonych kwestii nad którymi chciałbym przysiąść i coś od siebie dorzucić.
- Rekin
- Posty: 21
- Gatunek: Lew
- Płeć: Samiec
- Data urodzenia: 05 kwie 2012
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 50
- Zręczność: 50
- Percepcja: 30
- Kontakt:
Wpadłem na pomysł zwierzaków, niewielkich rozmiarów zwierząt i stworzeń towarzyszących postaci. Nie byłyby to 100% NPC, które wygrywa się w konkursach, a przynajmniej tego nie uwzględniłem w pomyśle. Nie jest to rzecz na gwałt potrzebna, ale może w pewien sposób urozmaicić rozgrywkę.
Zacznę od szamańskich stworzeń. Charakteryzują się brakiem zdolności walki i często bardzo dziwnym wyglądem, są duchami, które posiadły proste ciało, dzięki czemu jest widzialny przez wszystkich. Towarzyszą szamanowi w przygodach na swój sposób. Najłatwiej określiłbym je mianem duszków.
Księżycowy duszek
Zagubione duszki między światem gwiezdnym a otchłanią,
Nie zaznali goryczy cierpienia, nie zadali krzywd innym,
Ni w otchłani, ni w krainie gwiezdnej,
błąkać się pozostają
O ile znajdzie się szaman, co pod duszą swą przyjmie zgubiony i zapewni drogę do krainy gwiezdnej. W zamian te ognia postać przyjmują.
Nie palą i nie parzą, acz ciemność rozświetlają
Księżycowy duszek zwiększa statystykę ducha szamana o +5 podczas odczyniania klątw
Raz na dwa tygodnie przynosi szamanowi cedr.
Zdrowie: 10
Miejsce pozyskania: Możliwy do odnalezienia podczas akcji specjalnych lub działań szamańskich na fabule
Nie jest to modyfikator do każdej akcji, a sytuacyjny. Poszczególne stworzenie miałoby dwa bonusy: bonus ogólny i sytuacyjny. Księżycowy duszek dostarcza szamanowi raz na 2 tygodnie cedr, a także przydaje się w odczynianiu klątw. Stworzenie ma swoje własne życie, aczkolwiek nie odnosi ran i nie trzeba go leczyć. Zdrowie regeneruje się z czasem samoczynnie, a jeśli zostanie zbite do 0 to stworzenie traci ciało, wtedy wypada załatwić duszkowi nowe np. rozpalić ognisko, znaleźć czaszkę. Przede wszystkim powinno być to ciało pierwotne duszka, gdyż właśnie ono poniekąd cechuje jego charakter. Duszek dla złoli będący latającą czaszką nie przyjmie ciała księżycowego płomyka kojarzonego z dobrymi duszkami.
Coś dla medyka. Nie mogą walczyć podobnie jak szamańskie twory.
Bulwista Batata
Ożywiona bulwa byliny, co to energią mikstur lub magii przepełniona stała się. Pędy w prymitywne kończyny zamieniły się i niejadalna została, acz wiedzą medycy, co z tą rośliną zetknęli losy, że niezwykle zabawna oraz przydatna jest. Znachorzy zabierają batatę ze sobą, aby towarzyszyła im w podróży. Jest rośliną, ale wykazuje prostą inteligencję, która pozwala rozumieć wypowiadane słowa.
Bulwiasty pomocnik: +5 do skutecznego opatrywania lekkich ran w czasie walki
Batata zielarz: Raz na dwa tygodnie można wysłać batatę po zebranie określonego zioła leczniczego lub zasobu, wymogiem jest posiadanie źródła w danym miejscu i poinformowanie go o nim. Batata ma zasięg 15 kratek (jest mały, za to nie śpi i nie musi odpoczywać)
Rzemieślnik miałby dwa rodzaje zwierząt do wyboru i do tego otrzymałby akcję specjalną łapania tychże stworzeń, które mógłby potem sprzedawać innym graczom. Z reguły byłyby to znacznie normalniejsze zwierzęta jak jaszczurki, jednak miałby też "coś swojego" i tylko dla siebie, to odłamki meteorytów, które jako jedyne mogłyby atakować. Za prawidłowy atak odpowiadałaby statystyka celności u tychże tworów, na 1 poziomie wynosiłaby ona 30. Na drugim 40, na trzecim 55.
Odłamek wulkanicznej planety
W przypadku udanego ataku zadaje 1hp/2hp/3hp (zależnie od poziomu) i tworzy lekkie poparzenie.
Co do normalniejszych zwierząt dla wszystkich niezależnie od posiadanej lub nie, specjalizacji. Te również nie mogą walczyć.
Jaszczurka z dżungli
+2 do percepcji
+5 do percepcji na terenie dżungli
Co o tym myślicie? Czy zwierzęta powinny być wyłącznie naturalne jak np. jaszczurki? Czy mają być czymś więcej niż tylko cyferkami i być sterowane przez graczy? Macie inne pomysły?
Zacznę od szamańskich stworzeń. Charakteryzują się brakiem zdolności walki i często bardzo dziwnym wyglądem, są duchami, które posiadły proste ciało, dzięki czemu jest widzialny przez wszystkich. Towarzyszą szamanowi w przygodach na swój sposób. Najłatwiej określiłbym je mianem duszków.
Księżycowy duszek
Zagubione duszki między światem gwiezdnym a otchłanią,
Nie zaznali goryczy cierpienia, nie zadali krzywd innym,
Ni w otchłani, ni w krainie gwiezdnej,
błąkać się pozostają
O ile znajdzie się szaman, co pod duszą swą przyjmie zgubiony i zapewni drogę do krainy gwiezdnej. W zamian te ognia postać przyjmują.
Nie palą i nie parzą, acz ciemność rozświetlają
Księżycowy duszek zwiększa statystykę ducha szamana o +5 podczas odczyniania klątw
Raz na dwa tygodnie przynosi szamanowi cedr.
Zdrowie: 10
Miejsce pozyskania: Możliwy do odnalezienia podczas akcji specjalnych lub działań szamańskich na fabule
Nie jest to modyfikator do każdej akcji, a sytuacyjny. Poszczególne stworzenie miałoby dwa bonusy: bonus ogólny i sytuacyjny. Księżycowy duszek dostarcza szamanowi raz na 2 tygodnie cedr, a także przydaje się w odczynianiu klątw. Stworzenie ma swoje własne życie, aczkolwiek nie odnosi ran i nie trzeba go leczyć. Zdrowie regeneruje się z czasem samoczynnie, a jeśli zostanie zbite do 0 to stworzenie traci ciało, wtedy wypada załatwić duszkowi nowe np. rozpalić ognisko, znaleźć czaszkę. Przede wszystkim powinno być to ciało pierwotne duszka, gdyż właśnie ono poniekąd cechuje jego charakter. Duszek dla złoli będący latającą czaszką nie przyjmie ciała księżycowego płomyka kojarzonego z dobrymi duszkami.
Coś dla medyka. Nie mogą walczyć podobnie jak szamańskie twory.
Bulwista Batata
Ożywiona bulwa byliny, co to energią mikstur lub magii przepełniona stała się. Pędy w prymitywne kończyny zamieniły się i niejadalna została, acz wiedzą medycy, co z tą rośliną zetknęli losy, że niezwykle zabawna oraz przydatna jest. Znachorzy zabierają batatę ze sobą, aby towarzyszyła im w podróży. Jest rośliną, ale wykazuje prostą inteligencję, która pozwala rozumieć wypowiadane słowa.
Bulwiasty pomocnik: +5 do skutecznego opatrywania lekkich ran w czasie walki
Batata zielarz: Raz na dwa tygodnie można wysłać batatę po zebranie określonego zioła leczniczego lub zasobu, wymogiem jest posiadanie źródła w danym miejscu i poinformowanie go o nim. Batata ma zasięg 15 kratek (jest mały, za to nie śpi i nie musi odpoczywać)
Rzemieślnik miałby dwa rodzaje zwierząt do wyboru i do tego otrzymałby akcję specjalną łapania tychże stworzeń, które mógłby potem sprzedawać innym graczom. Z reguły byłyby to znacznie normalniejsze zwierzęta jak jaszczurki, jednak miałby też "coś swojego" i tylko dla siebie, to odłamki meteorytów, które jako jedyne mogłyby atakować. Za prawidłowy atak odpowiadałaby statystyka celności u tychże tworów, na 1 poziomie wynosiłaby ona 30. Na drugim 40, na trzecim 55.
Odłamek wulkanicznej planety
W przypadku udanego ataku zadaje 1hp/2hp/3hp (zależnie od poziomu) i tworzy lekkie poparzenie.
Co do normalniejszych zwierząt dla wszystkich niezależnie od posiadanej lub nie, specjalizacji. Te również nie mogą walczyć.
Jaszczurka z dżungli
+2 do percepcji
+5 do percepcji na terenie dżungli
Co o tym myślicie? Czy zwierzęta powinny być wyłącznie naturalne jak np. jaszczurki? Czy mają być czymś więcej niż tylko cyferkami i być sterowane przez graczy? Macie inne pomysły?
Karłowatość|Wzrost
- Hiraeth
- Posty: 341
- Gatunek: fenek
- Płeć: Samica
- Data urodzenia: 13 wrz 2018
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 10
- Zręczność: 21
- Percepcja: 55
- Kontakt:
Jako praktykujący szaman (lol) uważam, że wprowadzanie magicznych chowańców jest zbędnym udziwnieniem. Plus nijak się one mają do uniwersum.
Hiraeth - (z jęz. walijskiego) - tęsknota za domem, do którego nie można już powrócić, za miejscem, które być może nigdy nie istniało; nostalgia; smutek z powodu miejsc utraconych (też: a deep, inborn sence of yearning for a home, a feeling, a place or a person that is beyond this plane of existence)
"Kto ci powiedział, że wolno się przyzwyczajać?
Kto ci powiedział, że cokolwiek jest na zawsze?
Czy nikt ci nie powiedział, że nie będziesz nigdy
w świecie
czuł się jak u siebie w domu?" /S. Barańczak/
"Kto ci powiedział, że wolno się przyzwyczajać?
Kto ci powiedział, że cokolwiek jest na zawsze?
Czy nikt ci nie powiedział, że nie będziesz nigdy
w świecie
czuł się jak u siebie w domu?" /S. Barańczak/
- Uran
- Posty: 94
- Gatunek: Mandryl
- Płeć: Samica
- Data urodzenia: 25 kwie 2015
- Specjalizacja: Medyk poziom 1
- Zdrowie: 100
- Waleczność: 15
- Zręczność: 55
- Percepcja: 55
- Kontakt:
Jestem za zmianą systemu zbieractwa. Stad będzie coraz więcej albo się rozrosną. Terenów do zbierania coraz mniej. Do tej pory było to mało odczuwalne ze względu na małą liczbę medyków, rzemieślników i szamanów, system jest nowy to wiadomo czemu. Wzrośnie liczba postaci ze specjalizacją, zmniejszy się ilość wolnych terenów i wszystko zacznie być odczuwalne.
Poruszę jeszcze jedną kwestię. Czy postacie ze specjalizacją chcą robić coś złego, nie licząc trolli? Pozbierać ziółka część na potem, część do sprzedania. System nie umożliwia innego zdobycia surowców i ziółek w inny równie sprawny sposób niż tłuczenie postów.
Można wziąć kogoś do szkolenia albo zbierać z kimś, ale wtedy i tak znajdą się ludzie z pretensjami do zbieraczy, a ograniczenia będą coraz widoczniejsze!!!
Poruszę jeszcze jedną kwestię. Czy postacie ze specjalizacją chcą robić coś złego, nie licząc trolli? Pozbierać ziółka część na potem, część do sprzedania. System nie umożliwia innego zdobycia surowców i ziółek w inny równie sprawny sposób niż tłuczenie postów.
Można wziąć kogoś do szkolenia albo zbierać z kimś, ale wtedy i tak znajdą się ludzie z pretensjami do zbieraczy, a ograniczenia będą coraz widoczniejsze!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość