x
Newsy
  • 07.04.2024
  • Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
  • 06.04.2024
  • Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
  • 07.03.2024
  • Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
  • 04.02.2024
  • Postacią Miesiąca został Tauro
  • 31.01.2024
  • Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
  • Aktualności fabularne
  • > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
  • Przewrót na Lwiej Ziemi
  • > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
  • Gniew Przodków
  • > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
  • Epidemia w dżungli
  • > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
  • Szkarłatne Grzywy
  • > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Suwak
Lwia Skała
Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB Wybrzeże

Biomy

Awatar użytkownika
Tib
Posty: 1323
Gatunek: lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 24 paź 2014
Specjalizacja:
wojownik 2
Wojownik 2
Niezłomność Królów
Niezłomność Królów
Druga Skóra
Druga skóra
łowca 1
Łowca 1
krokodyl
Krokodyl
tropiciel
Tropiciel
Zdrowie: 100
Waleczność: 71
Zręczność: 51
Percepcja: 35
Kontakt:

Biomy

#1

Post autor: Tib » 22 gru 2020, 19:15

Każdy teren jest przyporządkowany do odpowiedniego biomu. Tereny podzielone są w następujący sposób:

Góry: Kościany Szczyt, Zachodnia Korona, Dolina, Gejzery, Kilimandżaro

Sawanny: Sawanna przy Rzece Królów, Sawanna przy Martwej Rzece, Las, Lwia Skała, Wodopój, Kanion, Wąwóz, Równina, Rzeka Królów, Martwa Rzeka

Lasy: Upendi, Skała Wolności, Dżungla, Zakątek Przodków, Dolina Wichrów, Zakątek Świetlików

Bagna i tereny podmokłe: Szmaragdowe Jezioro, Bagna, Las namorzynowy, Jezioro Flamingów

Pustynie i Pustkowia: Termitiery, Pustkowia, Pole Bitwy, Ciernisko, Cmentarzysko, Wulkan, Słone Jezioro, Pustynia, Oaza, Ruiny,


Góry:

Kary i negatywne efekty:
-Poruszanie się po terenie górskim kosztuje dwa razy więcej ruchu. Po znalezieniu się w nowym temacie, gracz może wykonać test krzepy, by sprawdzić, czy może jeszcze dalej podróżować.

3 sukcesy- 6 km (3 kratki)
2 sukcesy - 4 km (2 kratki)
1 sukces – 2 km (1 kratka)
0 sukcesów- brak możliwości dalszego ruchu.

-Na przebywającą w górach postać MG może zrzucać lawiny, burze albo inne przeszkody.

-Większe ryzyko złapania choroby.

-Podczas polowań na terenach gór kara do testów percepcji wynosi 15.

Premia dla zamieszkującego stada:
Całkowita odporność na negatywne efekty. (Pasywne, nie wlicza się w limit umiejętności)

Górscy łowcy: +15 do testów percepcji podczas polowań na terenie górskim. (dotyczy zarówno akcji fabularnych jak i polowań na akcjach specjalnych)

Górale: postacie poruszając się po terenie górskim mogą pokonać dodatkowe 6 km (3 kratki).


Sawanny:

Kary i negatywne efekty:brak

Premia dla zamieszkującego stada:

Strażnicy Sawanny: Mieszkańcy Sawanny do perfekcji opanowali sztukę wykorzystywania lokalnej roślinności od kamuflowania się dlatego otrzymują +10 do testów na ukrycie się/ataku z zaskoczenia przebywając na sawannie.

Stepowi łowcy: mieszkające na sawannie osobniki doskonale znają zwyczaje swoich ofiar. Z tego powodu otrzymują premię +15 do testów percepcji podczas tropienia na sawannie. (dotyczy zarówno akcji fabularnych jak i polowań na akcjach specjalnych)


Bagna i tereny podmokłe:

Kary i negatywne efekty:
-MG może rzucić na nieostrożnego gracza chorobę lub wprowadzić go na niebezpieczne grzęzawisko.

Premia dla zamieszkującego stada:
Całkowita odporność na lokalne choroby oraz automatyczne unikanie niebezpiecznych miejsc (Pasywne, nie wlicza się w limit umiejętności)

Bagienni Łowcy: + 15 do testów percepcji podczas tropienia na bagnach.

Znawcy Bagien: + 15 do testów percepcji podczas zbioru ziół na bagnach.

Ukryte Ścieżki: + 10 do testów zręczności podczas ucieczki/pościgu na terenie bagiennym.


Pustynie i Pustkowia:

Kary i negatywne efekty:
- po pustkowiach włóczą się lwy- kanibale, które MG może zesłać na nieostrożnych podróżnych
- poruszające się po tym terenie osobniki są wrażliwe na wyczerpanie i odwodnienie
- bardzo uboga zwierzyna łowna

Premia dla zamieszkującego stada:
Odporność na wyczerpanie na terenach pustkowi.(Pasywne, nie wlicza się w limit umiejętności)

Poczciwi Wykolejeńcy: stado zamieszkujące pustkowia może posiadać jednego dodatkowego NPC’a, który będzie lwem- kanibalem.

Pustynne Diabły: Burza piaskowa nie ma na nich negatywnego wpływu. Brak kary do statystyk i dodatkowo +5 do każdej statystyki.

Dobrodziejstwa Pustkowi: +1 do zbierania zasobów rzemieślniczych na pustkowiach.


Lasy:

Kary i negatywne efekty:
-podróżujące po terenach leśnych postacie mogą się zgubić

Premia dla zamieszkującego stada:
Postaci nie mogą zgubić się w lesie. (Pasywne, nie wlicza się w limit umiejętności)

Róg obfitości: podczas zbioru ziół na terenach leśnych, w przypadku sukcesu postać może zebrać o 1 zioło więcej.

Duchy lasu: mieszkańcy lasów do perfekcji opanowali sztukę wykorzystywania otoczenia do kamuflowania się dlatego otrzymują +10 do testów na ukrycie się/ataku z zaskoczenia przebywając w lesie.



Chciałbym podziękować Ragir oraz Enasalin za podrzucenie pomysłów.

Odpowiedz

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość