x
Newsy
  • 07.04.2024
  • Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
  • 06.04.2024
  • Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
  • 07.03.2024
  • Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
  • 04.02.2024
  • Postacią Miesiąca został Tauro
  • 31.01.2024
  • Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
  • Aktualności fabularne
  • > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
  • Przewrót na Lwiej Ziemi
  • > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
  • Gniew Przodków
  • > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
  • Epidemia w dżungli
  • > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
  • Szkarłatne Grzywy
  • > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Suwak
Lwia Skała
Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB Wybrzeże

Zapiski Mistrza Płomieni

W dziennikach zapisywane są wszystkie czynności, za które postać ma otrzymać punkty doświadczenia.

Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 709
Gatunek: Panthera Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 10 sie 2018
Specjalizacja:
wojownik 3
Wojownik 3
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Kościana Skóra
Kościana skóra
rzemieślnik 3
Rzemieślnik 3
garbarz
Z jednej nici
recykling
Recykling
garbarz
Garbarz
garbarz
Bez dna
garbarz
Jubiler
garbarz
Złote łapy
zbrojmistrz
Zbrojmistrz
piromanta
Piromanta
Zdrowie: 100
Waleczność: 75
Zręczność: 70
Percepcja: 30
Kontakt:

Zapiski Mistrza Płomieni

#1

Post autor: Ignis » 08 lip 2021, 9:49

:stos: Surowce :stos:
  • Bawełna: x7
  • Drzewo Żelazne: x3
  • Kauczuk: x6
  • Papirus: x4
  • Pszenica: x5
  • Saletra: x3
  • Siarka: x2
  • Sól: x5
  • Trzcina: x4
  • Wiklina: x5
:stos: Zasoby Rzemieślnicze :stos:
  • Ścięgna: x0
  • Rzemienie: x0
  • Mała Skóra: x0
  • Skóra z Jeżozwierza: x0
  • Duża Skóra: x0
  • Skóra Krokodyla: x0
  • Zestaw Kości: x0
:stos: Zasoby Ogólne, Medyczne i Szamańskie :stos:
  • Szmaragd : x0/x1
  • Turkus : x0/x1
  • Rubin : x0/x0
  • Kryształ : x0/x0
  • Bursztyn : x0/x1
    :stos:
  • Węgiel: x1
  • Miód : x1
  • Pajęczyna : x0
  • Betonit : x1
  • Róg Nosorożca : x0
  • Ogon Krokodyla : x0
  • Bezoar : x0
    :stos:
  • Woda Księżycowa : x1
  • Silna Krew : x0
  • Skóra Albinosa : x0
  • Iskra : x0
:stos: Surowce Fabularne :stos:
  • Pasek: x1
  • Kości: x2
  • Czaszki: Gnu, 2x Antylopy
  • Glina: x0
  • Gałęzie z drewna żelaznego: x24
  • Krzemień: x1
► Pokaż Spoiler

Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 709
Gatunek: Panthera Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 10 sie 2018
Specjalizacja:
wojownik 3
Wojownik 3
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Kościana Skóra
Kościana skóra
rzemieślnik 3
Rzemieślnik 3
garbarz
Z jednej nici
recykling
Recykling
garbarz
Garbarz
garbarz
Bez dna
garbarz
Jubiler
garbarz
Złote łapy
zbrojmistrz
Zbrojmistrz
piromanta
Piromanta
Zdrowie: 100
Waleczność: 75
Zręczność: 70
Percepcja: 30
Kontakt:

#2

Post autor: Ignis » 08 lip 2021, 12:09

:stos: Ekwipunek Mistrza Płomieni :stos:
Rzemienie - Nic nadzwyczajnego dla większości rzemieślników, zazwyczaj oczekują, aż się je godnie wykorzysta.

Dratwa - Każdy ma swoje sposoby, aby stworzyć nic. Ignis wykorzystuje podczas tego procesu ogień. To jego oryginalny i niepowtarzalny sposób!

Pasek - Skóra z ogona jest niezwykle wąska, czasem nawet zbyt, lecz dzięki temu idealnie spełnia się w roli paska do regulacji albo różnych wykończeń.

Drewniany Nóż - Stworzony z Drewna Żelaznego, o skórzanym uchwycie z paskiem. Narzędzie piekielnie ostre, znacząco ułatwiające prace rzemieślnicze jak i oskórowanie. Zachowana precyzja oraz wygoda w korzystaniu. Najwyższa jakoś wykonania w każdym szczególe.

Kościany Nóż - Wykonany z początku trochę na szybko z kości zebry, jednak po dokładnym wykończeniu niczym nie ustępuję swojej drewnianej wersji, a zasadnicza różnica jest w częstotliwości ostrzeniu ich, gdyż ten wyjątkowo bardzo wolno się tępi. Doczekał się również uchwytu z paskiem.

Dłuto "Dziurkach" - Wykonany z Drewna Żelaznego, o skórzanym uchwycie z paskiem. Narzędzie o ostrym końcu stworzone do rzeźbienia i rytowania w kamieniu... Choć nie tylko można go tego wykorzystywać Jest bardzo precyzyjne i diabelne ostre oraz wygodne w korzystaniu.

Krokodyle Igły - Stworzone z kiełków krokodyli liczna kolekcja pozwalająca precyzyjnie i co ważniejsze, przyjemniej zajmować się cienkimi dratwami oraz przeplataniem wikliny.

Szlifierka wraz z Pastą Rubinową - W budowie

Ostry Kamień - Pierwsze i najważniejsze narzędzie każdego rzemieślnika, gdyż liczba jego zastosowań jest przeogromna. Co prawda korzystanie z niego jest oporne i o wiele lepiej w konkretnych czynnościach sprawdzają się wyspecjalizowane go tego narzędzia.

Drewniana Miska - Wyżłobiona z kawałka drewna. Bardzo twarda, lekka, a co najważniejsze, jest nie przeciekającym naczyniem. Może służyć z kamieniem jako moździerz i tłuczek bądź jako miejsce tworzenia rzemieni.

Ulepszona Sakwa na pasku - A dokładniej sakwa na narzędzia z którą Ignis się nie roztaje, a tych co trochę przybywa. Zazwyczaj zakłada ja na lewe ramię, aby mieć do nich szybki dostęp. Mimo iż wygląd nie powala, posiada w sobie przegrody, które ułatwiają ich układanie.

Ulepszona Duża Torba Rzemieślniko-Wojownika na pasku - Idealna na potrzeby Ignisa, posiada miejsce, do którego można przyczepić sakwę. Posiada również pasek, który pozwala regulować i nosić ją nawet na zbroi, a jej konstrukcja jest w cholerę wytrzymała i nie ma możliwości, aby byle co ją złamało. Wewnątrz siebie ma wiele przegród, które może zmieniać od swoich potrzeb, a zamek skutecznie chroni przed przypadkowym "otwarciem się". Oczywiście ma wyryty znak ognia.

Wzmocniona Skórzana Zbroja - Zdecydowanie wyjątkowy twór Ignisa. Dzieli się na dwie części: główną i poboczną.
Z czego do pierwszej zalicza się większość chroniącą tułów od karku przez ramiona i brzuch do początku ogona. Ma wszyty kręgosłup gnu, dla usztywnienia jej i łatwiejszego ubierania. Ponadto Ignis z przodu czyt: barki, ramiona, klatka piersiowa, podszyją, zostały wzmocnione potrójną skórą wraz z wszytymi według wachlarzu kośćmi, a krawędzie i powierzchnia jest wzmocniona żelaznym drewnem oraz korą z niego. Te tworzą wyróżniające się naramienniki i napierśnik, gdzie na w miejscu klatki piersiowej wygrawerowany jest Znak Ognia. Pod nimi znajduje się jeszcze wachlarz kości na skórze, ciągnący się od kręgosłupa przez ramiona do klatki piersiowej, w formie dodatkowej ochrony. Kolejną ważna rzeczą jaka znajduje się w projekcie pancerza jest tzn: "Zerwanie Czystego", które pozwala noszącemu jednym ruchem łapy zdjąć całą zbroję.
Z kolei druga to karwasze, wzmocnione korą z żelaznego drewna oraz mniejszymi kośćmi, chroniące przedramię do nadgarstka łapy, na każdą z czterech kończyn. Każdy posiada pewne paski pozwalającą na dogodną regulację.

Krzemień - Niby standardowe sposoby rozpalania ognia są doskonale znane Ignisowi, to jednak krzemień mocno ułatwia sprawę, gdy trzeba coś szybko rozniecić.

Drewniane Pojemniczki (x6) - Podczas kuracji z nudów stworzył Avu wysokiej jakości torbę dla uzdrowiciela, według jego zapotrzebowań, jednak kilka z tych drewnianych pojemników zostało, więc... Dlaczego ich nie wykorzystać na przechowywanie surowców?

Gliniane Naczynia (x8) - Niedawno postanowił zająć się obrabianiem gliny, a po stworzeniu glinianego pieca pozytywnie zaskoczył się, jak to jest prosta czynność, gdy ogień jest twoim oddanym przyjacielem.

Ulepszony Bukłak z Paskiem - Tworzony ze skór z wnętrza żołądka odpowiednio wygarbowanej i przygotowanej do utrzymywania wody celu. Wyglądem nawet nie wyróżnia się, jak i nie wydziela zapachu oraz można go przypiąć do torby bądź zbroi. Przy okazji fajnie faluje kiedy się go dotyka.

Barwniki - Otrzymał od Avu czerwony, żółty i niebieski barwnik, które trzyma w swoich pojemnikach, ostatnio coraz częściej z nich korzysta.

Syrop na przeziębienie - Otrzymany w formie zapłaty od Firkraaga, który wytłumaczył mu kiedy jak i z niego korzystać.

Maść na rany - Kolejna przydatna rzecz którą dostał od Firkraaga, w końcu jest wojownikiem. Również jeleń wytłumaczył mu kiedy i jak z niej korzystać.

Eliksir Czujki (Nocne Oko) - W sumie to nawet Ignis nie pamięta, kto i kiedy mu go dał. Zapewne w formie zapłaty, jednak wie, że wyostrza zmysły. A to chyba najważniejsze.

Utrwalacz Zdrowa - Otrzymał go od pewnej lwicy o mianie Shanteeroth za wykonanie dla niej torby. Ponoć wzmacnia zdrowie i chroni właściciela przed chorobami.

Słoneczny Odłamek - Mieszczący się w łapie błyszczący kryształ, a promieniujące z jego wnętrza światło jest ciepłe niczym płomień ogniska lub dusza gorejąca pasją. Aktualnie znajduje się w obramowaniu z pomalowanego na płomienne barwy Żelaznego Drewna, gdzie przypomina słońce na tle fal ognia. Wisi sobie na szyi Ignisa, na sznurku z paskiem, aby można było regulować go.

Dotyk Słońca - W budowie

Lodowy Cień - W budowie
► Pokaż Spoiler

Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 709
Gatunek: Panthera Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 10 sie 2018
Specjalizacja:
wojownik 3
Wojownik 3
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Kościana Skóra
Kościana skóra
rzemieślnik 3
Rzemieślnik 3
garbarz
Z jednej nici
recykling
Recykling
garbarz
Garbarz
garbarz
Bez dna
garbarz
Jubiler
garbarz
Złote łapy
zbrojmistrz
Zbrojmistrz
piromanta
Piromanta
Zdrowie: 100
Waleczność: 75
Zręczność: 70
Percepcja: 30
Kontakt:

#3

Post autor: Ignis » 08 lip 2021, 12:18

:stos: Spis Akcji Rzemieślniczych :stos:
Archiwum:
► Pokaż Spoiler
Dzieje Dzisiejsze:

Zbieractwo:
► Pokaż Spoiler
Czynności Rzemieślnicze:
  • Oskórowanie Antylopy: link
    Łup: - Duża Skóra, Ścięgna x4, Końcówka Ogona, Kości, Paski x2 (z skóry ogona) (+15 PD do rzem., +15 PD do zręczności)
  • Stworzenie Dużej Torby Medycznej: Rozłożyste Akacje
    Koszt:
    - Rzemień x1, Bawełna x1, Duża Skóra x1, Mała Skóra x1, Ścięgno x1, Pasek x1 (Dla Torby) (+35 PD do rzem., +35 PD do zręczności)
  • Stworzenie Ośmiu Rzemieni oraz Dużej Torby Rzemieślniczo-Wojowniczej: Piaszczysty Brzeg
    Koszt:
    - Sól x8, Ścięgno x8 (Dla Rzemieni)
    - Rzemień x2, Bawełna x1, Kauczuk x1, Duża Skóra x1, Mała Skóra x1, Pasek x1 (Dla Dużej Torby)
    (+50 PD do rzem., +50 PD do zręczności)
  • Mały popis Ogniem: Przejście
    Koszt: Bawełna x3 (+5 PD do zręczności)
  • Kolejny Mały popis Ogniem: Przejście
    Koszt: Bawełna x3 (+5 PD do zręczności)
  • Oskórowanie Antylopy oraz naprawa zbroi: Polowanie
    Łup: - 2x duża skóra, 8x ścięgna, końcówka ogona, kości, czaszka antylopy, 4x paski (z skóry ogona)
    Koszt: - 4x Rzemienie (+30 PD do rzem., +30 PD do zręczności)
  • Obrabianie gałęzi Żelaznego Drewna: Miejsce (+5 PD do zręczności)
  • Stworzenie Dratwy: Miejsce
    Koszt: - Bawełna, Kauczuk, Trzcina; (+15 PD do rzem., +15 PD do zręczności)
  • Pochówek Lee zgodny z tradycją Klanu Ognia: Quest
    Koszt: - Żelazne Drewno x3, Gałęzie Żelaznego Drewna x12; (+10 PD do rzem., +10 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Quest
    Koszt: - Rzemień x2 (+25 PD do rzem., +25 PD do zręczności)
  • Stworzenie Torby Medycznej: Miejsce
    Koszt: - Rzemień x1, Bawełna x1, Mała Skóra x2, Ścięgno x1, Pasek x1, Dratwa x1 (+25 PD do rzem., +25 PD do zręczności)
  • Stworzenie Dwóch Rzemieni: Quest
    Koszt: - Ścięgna x2, Sól x2 (+15 PD do rzem., +15 PD do zręczności)
  • Stworzenie Wzmocnionej Skórzanej Zbroi oraz (Pierwszego na Forum! :stos:) Wzmocnionego Kościanego Pancerza: Warszta Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Wzmocnionej Skórzanej Zbroi: - Duża Skóra x1, - Rzemień x1, - Żelazne Drewno x3, - Kauczuk x1, - Ścięgno x1;
    .) Dla Wzmocnionego Kościanego Pancerza "Śnieżna Królowa": - Zestaw Kości x1, - Wzmocniona Skórzana Zbroja x1, - Rzemień x1, - Kauczuk x1, - Kości Antylopy x1, - Pasek x1; (+60 PD do rzem., +60 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Quest
    Koszt: - Rzemień x1 (+25 PD do rzem., +25 PD do zręczności)
  • Oskórowanie Krokodyla, Stworzenie Rzemienia, Stworzenie Wzmocnionego Krokodylowego Pancerza, Stworzenie Dwóch Wzmocnionych Kościanych Pancerzy, Obróbka Żelaznego Drzewa: Warsztat Ignisa i Miejsce
    Łup: - Skóra Krokodyla, Ścięgno x8, Pasek x4, Kości Krokodyla, Kiełki Krokodyla
    Koszt:
    .) Dla Rzemienia: - Sól x1, - Ścięgno x1;
    .) Dla Wzmocnionego Krokodylowego Pancerza "Gadzi Pomruk": - Skóra Krokodyla x1 , - Rzemień x1, - Paski x4, - Krokodyle Kości x1;
    .) Dla Wzmocnionych Kościanych Pancerzy "Los Pionków": - Zestaw Kości x2, - Rzemień x2, - Ścięgno x2; (+130 PD do rzem., +130 PD do zręczności)
  • Stworzenie Dwunastu Rzemieni: Piaszczysty Brzeg
    Koszt: - Ścięgna x12, - Sól x12 (+15 PD do rzem., +15 PD do zręczności)
  • Stworzenie czterech dratw, jednego sznura oraz podstawy do "Dotyku Słońca": Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Czterech Dratw: - Bawełna x4, - Kauczuk x4, - Trzcina x4;
    .) Dla Sznura: - Dratwa x4;
    .) Dla Podstawy "Dotyku Słońca" - Żelazne Drewno x1, - Słoneczny Odłamek x1, - Sznur x1, Pasek x1; (+55 PD do rzem., +55 PD do zręczności)
  • Stworzenie Trzech Wytrzymałych Wiklinowych Koszy z Paskiem, Uchwytem i Otwarciem z Zamkiem Kamiennym: Warszta Ignisa
    Koszt: - Wiklina x15, - Kauczuk x3, - Trzcina x9, - Rzemień x3, - Pasek x3, - Żelazne Drewno x3, - Żelazne Gałęzie x18 (+105 PD do rzem., +105 PD do zręczności)
  • Stworzenie czterech dratw, jednego sznura oraz podstawy do "Lodowego Cienia": Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Czterech Dratw: - Bawełna x4, - Kauczuk x4, - Trzcina x4;
    .) Dla Sznura: - Dratwa x4;
    .) Dla Podstawy "Lodowy Cień" - Żelazne Drewno x1, - Słoneczny Odłamek x1, - Sznur x1, Pasek x1; (+55 PD do rzem., +55 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Quest
    Koszt: - Rzemień x2 (+50 PD do rzem., +50 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Quest
    Koszt: - Rzemień x3 (+50 PD do rzem., +50 PD do zręczności)
  • Naprawa Skórzanej Zbroi: Pastwiska
    Koszt: - Rzemień x3 (+25 PD do rzem.)
  • Ulepszanie Bukłaka, Sakwy i Dużej Torby: Strumień Młodości
  • Stworzenie Mąki, Zakwasu, a potem wyrobienie ciasta i upieczenie Miodowy Ciastek! (Pierwszych na Forum :stos:) Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Mąki: - Pszenica x3; /x3
    .) Dla Zakwasu: - Pszenica x1, - Woda Księżycowa x1; /x3
    .) Dla Miodowych Ciastek: - Mąka x1, - Zakwas x1, - Sól x1, - Jajka x2, - Miód x1; /x3 (+60 PD do rzem.)
  • Naprawa Wzmocnionego Kościanego Pancerza: Miejsce
    Koszt: - Rzemień x1 (+35 PD do rzem.)
  • Stworzenie Podkładka z Żelaznego Drewna z Pokruszonym Rubinem do Szlifowania, Osłonki z Żelaznego Drewna dla osłony kamieni Szlachetnych, Oszlifowanie Bursztynu, Turkusa x2 i Szmaragdu. Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Dla Szlifiarki z Pastą Rubinową ---> - Żelazne Drewno x1, - Mała Skóra x1, - Pasek x1, - Kauczuk x1, - Nieoszlifowany Rubin x1;
    .) Dla Osłonek ---> - Żelazne Drewno x1; /x4
    .) Bursztyn ---> Oszlifowany Bursztyn x2;
    .) Turkus ---> Oszlifowany Turkus x2; /x2
    .) Szmaragd ---> Oszlifowany Szmaragd x2 (+215 PD do rzem.)
  • Szlifowanie Szmaragdu: Księżycowa Wyspa
    Koszt: - Szmaragd x1 (+35 PD do rzem.)
  • Szlifowanie Bursztynu: Piaszczysty Brzeg
    Łup: - Bursztyn x1 (+35 PD do rzem.)
  • Stworzenie Rzemienia i Naprawa Skórzanego Wzmocnionego Pancerza, Stworzenie Wzmocnionego Skórzanego Pancerza: Warsztat Ignisa
    Koszt:
    .) Rzemień ---> - Sól x1, - Ścięgno x1
    .) Naprawa ---> - Rzemień x1
    .) Stworzenie Wzmocnionego Skórzanego Pancerza ---> - duża skóra, - rzemień, - 3x żelazne drewno, - kauczuk, - kości (+65 PD do rzem.)
  • Naprawa Wzmocnionego Skórzanego Pancerza Quest
    Koszt: - Rzemień x2; (+25 PD do rzem.)
  • ...
Rzemieślnik poziom 3, łącznie zdobyte 1571 pkt doświadczenia, wykorzystane 650 PD
► Pokaż Spoiler

Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 709
Gatunek: Panthera Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 10 sie 2018
Specjalizacja:
wojownik 3
Wojownik 3
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Kościana Skóra
Kościana skóra
rzemieślnik 3
Rzemieślnik 3
garbarz
Z jednej nici
recykling
Recykling
garbarz
Garbarz
garbarz
Bez dna
garbarz
Jubiler
garbarz
Złote łapy
zbrojmistrz
Zbrojmistrz
piromanta
Piromanta
Zdrowie: 100
Waleczność: 75
Zręczność: 70
Percepcja: 30
Kontakt:

#4

Post autor: Ignis » 20 sie 2023, 23:55

:stos: Spis Znanych Źródeł Surowców :stos:

ObrazekBawełna
ObrazekDrzewo żelazne
ObrazekKauczuk
ObrazekPapirus
Pszenica
ObrazekSaletra
ObrazekSiarka
ObrazekSól
ObrazekTrzcina
ObrazekWiklina
ObrazekMiód
ObrazekWęgiel
ObrazekPajęczyna
  • Brak

ObrazekBentonit
Woda Księżycowa
---> Szmaragd
---> Turkus
---> Rubin
---> Kryształ
  • Brak

---> Bursztyn
► Pokaż Spoiler

Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 709
Gatunek: Panthera Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 10 sie 2018
Specjalizacja:
wojownik 3
Wojownik 3
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Kościana Skóra
Kościana skóra
rzemieślnik 3
Rzemieślnik 3
garbarz
Z jednej nici
recykling
Recykling
garbarz
Garbarz
garbarz
Bez dna
garbarz
Jubiler
garbarz
Złote łapy
zbrojmistrz
Zbrojmistrz
piromanta
Piromanta
Zdrowie: 100
Waleczność: 75
Zręczność: 70
Percepcja: 30
Kontakt:

#5

Post autor: Ignis » 14 wrz 2023, 22:20

:stos: Spis Akcji Wojowniczych, Treningów i Polowań :stos:

Wojaczka, Questy i Walki:
  • Narwana Krew: Quets Wpisane
    Doświadczenie: - Wojownik 15 PD, Waleczność 15 PD;
  • Czarny i Niebezpieczny: Quets Wpisane
    Doświadczenie: - Wojownik 25 PD, Waleczność 25 PD;
    Nagroda: Słoneczny Odłamek
  • Zbieg Na Wolności: Quets Wpisane
    Doświadczenie: - Waleczność 20 PD, Zręczność 5 PD;
    Nagroda: 20 Paciorków
  • Miodowy Złodziejaszek: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Wojownik 15 PD, Waleczność 15 PD;
  • Zaginiony W Akcji: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 15 PD;
  • Akcja Ratunkowa: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 15 PD;
  • Próba Ostatniej Szansy: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Rzemieślnictwo 25 PD, Zręczność 25 PD;
    Koszt: Żelazne Drewno x1, Wiklina x3
    Nagroda: Błogosławieństwo - Aura Sukcesora (aktywna dla: Weseli Rozbójnicy, Wściekły Problem, Szkolenie Boba)
  • Weseli Rozbójnicy: Quets Wpisane
    Doświadczenie: - Wojownik 30 PD, Waleczność 30 PD; /Aura Sukcesora Aktywna
  • Wściekły Problem: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Wojownik 70 PD, Waleczność 70 PD; /Aura Sukcesora Aktywna
    Nagroda: Średni Opatrunek
  • Łapać Złodzieja!: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 15 PD;
  • Słodka Jak Miód: Quets Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 15 PD;
  • Szkolenie Boba - Sparing i Potyczka: Wojaczka Wpisane
    Doświadczenie: Wojownik 100 PD, Waleczność 100 PD; /Aura Sukcesora Aktywna
  • Na Ratunek Mikołajowi: Quest Wpisane
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: Prezent
  • Ostra Bitwa na Śnieżki: Quest Wpisane
    Doświadczenie: Wojownik 25 PD; ---
    Nagroda: Prezent -> Mały Opatrunek
  • Uciekające Renifery: Quest Wpisane
    Doświadczenie: ---
    Nagroda: Magiczny Pył
  • To Jest Miłość: Quest
    Doświadczenie: ---
  • Akcja Ratunkowa: Quets
    Doświadczenie: Wojownik 45 PD;
  • ...

Treningi i inne czynności:
  • Podnoszenie Ciężarów: Piaszczysty Brzeg Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 5 PD;
  • Bieg Wytrzymałościowy w Trudnym Terenie: Ścieżki Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 5 PD;
  • Bieg Wytrzymałościowy Ciąg Dalszy: Wstęga Kręgu Życia Wpisane
    Doświadczenie: Waleczność 5 PD;
  • ...

Polowania:
  • Polowanie bez MG z Shanteeroth: Na Antylopę Wpisane
    Doświadczenie: - Waleczność 15 PD, Zręczność 5 PD, Percepcja 5 PD;
  • Polowanie bez MG z Dhoruba: Na Antylopę Wpisane
    Doświadczenie: - Waleczność 10 PD, Zręczność 10 PD, Percepcja 5 PD;
  • Polowanie bez MG z Tibem i Henrym: Na Dwa Słonie
  • ...

Wojownik poziom 3, łącznie zdobyte 280 pkt doświadczenia, wykorzystane 275 PD
► Pokaż Spoiler

Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 709
Gatunek: Panthera Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 10 sie 2018
Specjalizacja:
wojownik 3
Wojownik 3
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Kościana Skóra
Kościana skóra
rzemieślnik 3
Rzemieślnik 3
garbarz
Z jednej nici
recykling
Recykling
garbarz
Garbarz
garbarz
Bez dna
garbarz
Jubiler
garbarz
Złote łapy
zbrojmistrz
Zbrojmistrz
piromanta
Piromanta
Zdrowie: 100
Waleczność: 75
Zręczność: 70
Percepcja: 30
Kontakt:

#6

Post autor: Ignis » 15 wrz 2023, 21:07

:stos: Spis Umiejętności Wojownika i Rzemieślnika :stos:

Wojownik: (Koszt PD: 275)
  • Potęga Przodków - Poziom Mistrzowski
    Nic nie pobudza mocy tak, jak siła życiowa przeciwnika na twoim futrze.
    ◊ Ścieżka Potęgi Przodków skupia się na wzmacnianiu siły i celności ciosów. Postać uczy się wyszukiwać słabe punkty u przeciwnika i wyprowadzać precyzyjne ataki.
    ▶ Postać opanowała ten styl walki do perfekcji. Doskonale wie, kiedy może wykonać więcej niż jeden cios, a przeciwnik nawet nie zdąży się wybronić.
    Działanie: Postać otrzymuje permanentnie dodatkową akcję, którą może wykorzystać tylko dla akcji ataku.
    :stos:
  • Niezłomna Wola
    Postać poddała się/lub została poddana próbie charakteru, który znacznie się wzmocnił.
    Potrafi nim emanować oraz wie co to prawdziwy strach, a ból nie robi na nim wrażenia.

    Działanie: Do każdego rzutu obronnego na strach postać dodaje +15 tak samo jak do próby zastraszenia kogoś. Próg bólu postaci jest zwiększony.
    :stos:
  • Szarża
    Postać potrafi szarżować raz, a porządnie.
    Działanie: Od teraz wykonanie manewru szarży usuwa karę do Waleczności i zwiększa jej celność o +10. Obrażenia zostają bez zmian, czyli są zwiększone tylko o 10. Wymagania do użycia szarży nadal pozostają takie same (rozbieg z min 5 metrów, czyli nie może zostać wykonana w zasięgu walki w zwarciu).
    :stos:
  • ...
    :stos:
  • Druga skóra ---> Kościana Skóra
    Ci którzy potrafią poświęcić trochę rozmachu dla bezpieczeństwa przeważnie żyją dłużej... Prawda?
    Ciekawe, czy uderzając w kości można złamać pazury? Sprawdź!
    Działanie: Korzystanie z średnich oraz ciężkich pancerzy nie daje już kary do waleczności i innych statystyk.
    :stos:
  • Zamaszysty cios
    Walka dwóch na jednego nigdy nie będzie honorowa.
    Działanie: Postać może zaatakować dodatkowy cel związany z nią w walce w zwarciu w ramach jednej akcji ataku. Wykonuje jeden rzut, a każdy dwóch broniących się wykonuje osobny rzut obronny. Można użyć tej umiejętności tylko raz na turę. Jest to modyfikator ataku.


Rzemieślnik: (Koszt PD: 650)
  • Z Jednej Nici
    Od teraz Dwa w Jednym!
    Działanie: Pozwala stworzyć dwie dratwy zamiast jednej z tej samej liczby surowców.
    :stos:
  • Recykling
    Dobry Rzemieślnik wie, że nawet w roztrzaskanej zbroi rzemienie są przeważnie nienaruszone...
    Działanie: Odzyskuje rzemienie ze zniszczonych przedmiotów, które były wymagane do ich stworzenia.
    :stos:
  • Zbieracz ---> Mistrz zbieractwa
    Mam przydasiów pokłady niemałe i cotosie w kolekcji są mej
    Działanie: Zbiera zawsze o 2 sztuki surowców rzemieślniczych więcej.
    :stos:
  • Garbarz
    Jak ty tniesz?! To przecież masa skóry do wykorzystania!
    Działanie: 2x więcej małych i dużych skór oraz ścięgien z oprawiania zwierzyny.
    :stos:
  • Głębokie Kieszenie ---> Bez Dna!
    Absolutnie nie chcesz czegoś ukryć przed innymi... Czegoś niewłaściwego, prawda? Prawda?!
    Jest większa w środku niż na zewnątrz.

    Działanie: Zwiększa pojemność tworzonych sakiewek, toreb, bukłaków, koszyków i dużych toreb:
    Sakiewki: 10 ---> 15
    Torby: 30 ---> 40
    Bukłak: 18 kratek ---> 20 kratek
    Koszyk: 50 ---> 65
    Duże Torby: 80 ---> 100
    :stos:
  • Jubiler
    Błyskotki!
    Działanie: Postać ze szlifowania jednego kamienia szlachetnego otrzymuje dwa oszlifowane kamienie szlachetne.
    :stos:
  • Złote Łapy
    Nie sztuką jest coś zepsuć, sztuką jest to potem naprawić, aby wyglądało lepiej niż nowe!
    Działanie: Zwiększa skuteczność napraw za pomocą rzemieni.
    Rzemień: wartość naprawy 10 ---> 15
    :stos:
  • Zbrojmistrz
    Nie ma takiej rzeczy, której nie dałoby się wzmocnić. Nie ma!
    Działanie: Stworzony przez zbrojmistrza pancerz przyjmuje o 50% więcej HP.
    :stos:
  • Piromanta
    Ogień jest niczym istota żywa. Oddycha. Trawi. Nienawidzi. Zrozumienie tego to klucz do najlepszej przyjaźni.
    Działanie: Całkowita ochrona przed poparzeniami i przypadkowym podpaleniem podczas korzystania z ognia.
► Pokaż Spoiler

Odpowiedz

Wróć do „Dzienniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości