x
Newsy
  • 07.04.2024
  • Nowa porcja questów czeka na śmiałków! -> Questy
  • 06.04.2024
  • Aktualizacja kwietniowa weszła w życie! Więcej szczegółów pod linkiem-> Aktualizacja kwietniowa
  • 07.03.2024
  • Wszystkie Panie zapraszamy do wzięcia udziału w Loterii z Okazji Dnia Kobiet! -> Loteria z okazji Dnia Kobiet
  • 04.02.2024
  • Postacią Miesiąca został Tauro
  • 31.01.2024
  • Dzienniki umiejętności zostały sprawdzone
Fabuła
  • Aktualności fabularne
  • > Świeża porcja nowości z Lwiej Krainy
  • Przewrót na Lwiej Ziemi
  • > Khalie przejęła władzę na Lwiej Ziemi po wypędzeniu dotychczasowych władców.
  • Gniew Przodków
  • > Po krainie przetoczyły się nieszczęścia i choroby. Mówi się, że to Przodkowie postanowili uprzykrzyć życie żyjącym, ale kto wie czy starzy szamani mają rację. Może po prostu przebywanie w niebezpiecznych terenach ma swoje konsekwencje.
  • Epidemia w dżungli
  • > Chodzą słuchy, że choroba w Dżungli przybiera na sile. Napotyka się tam wielu chorych, którzy wykazują agresję wobec nieznajomych.
  • Szkarłatne Grzywy
  • > Ragir odnowił dawne stado. Szkarłatni powrócili na zajmowane niegdyś ziemie.
Suwak
Lwia Skała
Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB Wybrzeże

Pomysły

Awatar użytkownika
Enasalin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 958
Gatunek: Lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 11 lip 2015
Specjalizacja:
wojownik 2
Wojownik 2
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Zdrowie: 100
Waleczność: 66
Zręczność: 56
Percepcja: 35
Kontakt:

Re: Pomysły

#291

Post autor: Enasalin » 31 sty 2020, 20:23

To jak nie zamierzasz się ze wszystkimi dzielić na starcie, to nie przychodź z wątami na publiczne forum żaląc się, że Falka może, a ty nie.
Daddy looking at me
Will I ever be free?
Have I crossed the line?

Obrazek

Mother looking at me
Tell me what do you see?
Yes, I've lost my mind


Od faleczki I Od ragirkowej I Od maerki
I Od ragirkowej I Od gunterkowej
I Encia


Awatar użytkownika
Tarwosz
Posty: 62
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 20 kwie 2015
Specjalizacja: Szaman poziom 1
Zdrowie: 100
Waleczność: 20
Zręczność: 65
Percepcja: 65
Kontakt:

#292

Post autor: Tarwosz » 09 lut 2020, 21:19

Wprowadzenie reguły pomijania graczy przy czekaniu na odpis fabularny dłużej niż 48h. Niezależnie czy to walka, rozmowa na fabule, czy inna czynność.

Dogadaliście się między sobą, że poczekasz tydzień na odpis innego gracza? Nie ma problemu, ty możesz czekać, ale dajcie innym ludziom furtkę. Osobom, które potrafią zorganizować sobie wolny czas na odpis i nie chcą być uwięzione w danym miejscu przez dwa miesiące. Graczom, którzy nie rzucają wymówkami typu: z telefonu to źle mi się pisze, nie potrafię pisać krótkich odpisów, nie mam czasu bo X wymówka.

Jak ktoś nie chce pisać to niech weźmie sobie nieobecność na forum, tak jest z reguły łatwiej.

Awatar użytkownika
Enasalin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 958
Gatunek: Lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 11 lip 2015
Specjalizacja:
wojownik 2
Wojownik 2
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Zdrowie: 100
Waleczność: 66
Zręczność: 56
Percepcja: 35
Kontakt:

#293

Post autor: Enasalin » 15 lut 2020, 20:44

Tej, tak wpadło mi cos przypadkiem do głowy odnośnie medyków i szamanów. Taka pierdołka, więc jakiejś wielkiej wagi to tego nie przykładajcie XD

No więc, co wy na to, żeby pierwszym poziomem specjalizacji u medyka i szamana był zielarz? W sensie wiedza stricte tylko dotycząca ziółek, czyli nikt nie wie jak leczyć ani jak bawić się w rytuały. Żeby móc się dalej rozwijać w szamana/medyka, trzeba by było poznać wszystkie zioła po kolei, albo od innych, albo z pomocą MG. Jak ktoś by odznaczył już wszystkie potrzebne zioła na medyka/szamana (no chyba że idzie we dwa kierunki, to dwa na raz) to mógłby od razu zaczynać jako pierwszy poziom szamana/medyka w jakimś tam podstawowym zakresie. No bo jednak na samym początku medyk czy szaman niewiele leczą, a większość akcji to jest starcie zioła i klepnięcie w ranę, albo zjedzenie jakiegoś halucynogennego czegoś.
Zmierzam tym do tego, że tylko na tym poziomie zielarza możliwe byłoby dostawanie punktów "expa" za zbieranie ziół czy tam tą naukę, a na tych poziomach szamana/medyka to już tylko za robienie akcji. To by wyeliminowało myślę "problem" grindngu i expienia na szybko kilku poziomów tylko latając co 2 tyg w różne miejsca >D
Daddy looking at me
Will I ever be free?
Have I crossed the line?

Obrazek

Mother looking at me
Tell me what do you see?
Yes, I've lost my mind


Od faleczki I Od ragirkowej I Od maerki
I Od ragirkowej I Od gunterkowej
I Encia


Gvalch'ca
Posty: 1090
Gatunek: Panthera leo
Płeć: Samica
Data urodzenia: 11 lip 2015
Specjalizacja: Medyk poziom 2
Zdrowie: 100
Waleczność: 61
Zręczność: 41
Percepcja: 51
Kontakt:

#294

Post autor: Gvalch'ca » 15 lut 2020, 21:16

Pomysł może i nie głupi, ale gdybym wzięła na przykład (daleko nie szukając) swoją sytuację, gdzie jestem, a właściwie niedługo będę jedynym medykiem u Szkarłatów, wyłączne zbieranie ziół bez możliwości leczenia mija się z celem. A na I poziomie można leczyć nie tylko przeziębienie, ale też pasożyty, otyłość i urazy wszelakie. A znając moje szczęście w kostkach, zebranie jakichkolwiek ziół będzie graniczyło z cudem, dlatego osiągnięcie II poziomu zajęłoby od cholery czasu. Stado bez medyka jest dość.. trudne, dlatego z tego, a nie innego powodu Val musiała lecieć na LZ, żeby ktokolwiek mógł ją uzdrowić. XD

Awatar użytkownika
Enasalin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 958
Gatunek: Lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 11 lip 2015
Specjalizacja:
wojownik 2
Wojownik 2
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Zdrowie: 100
Waleczność: 66
Zręczność: 56
Percepcja: 35
Kontakt:

#295

Post autor: Enasalin » 15 lut 2020, 21:48

Ale ja nie mówię tylko o zbieraniu, tylko też o zdobywaniu wiedzy o tych ziołach. Przecież nie każdy ma możliwość przebiegnięcia całej mapy.

A co do medyków u Szkarłatnych, to Biashara dalej czeka na przyjęcie, czeka już tak miesiąc.
Daddy looking at me
Will I ever be free?
Have I crossed the line?

Obrazek

Mother looking at me
Tell me what do you see?
Yes, I've lost my mind


Od faleczki I Od ragirkowej I Od maerki
I Od ragirkowej I Od gunterkowej
I Encia


Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 709
Gatunek: Panthera Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 10 sie 2018
Specjalizacja:
wojownik 3
Wojownik 3
Niezłomna wola
Potęga Przodków
Pierwotny Szał
Szarża
Kościana Skóra
Kościana skóra
rzemieślnik 3
Rzemieślnik 3
garbarz
Z jednej nici
recykling
Recykling
garbarz
Garbarz
garbarz
Bez dna
garbarz
Jubiler
garbarz
Złote łapy
zbrojmistrz
Zbrojmistrz
piromanta
Piromanta
Zdrowie: 100
Waleczność: 75
Zręczność: 70
Percepcja: 30
Kontakt:

#296

Post autor: Ignis » 25 kwie 2020, 22:15

Heja, wpadłem ostatnio na ciekawy pomysł (a przynajmniej dla mnie). O tuż chciałbym przedstawić specjalizację "Odkrywcy" która dołączyłaby do trio uzdrowiciela/szamana/rzemieślnika. Nie będę przedłużał zbędnym gadaniem, dlatego przejdę od razu do konkretów.

Co będzie wnosić: Ta specjalizacja będzie wspomagać głównie postacie które podróżują po naszym świecie bonusami do poruszania się po mapie, zwiększy szansę na odnajdywanie rzadszych przedmiotów oraz będzie również pomagać/uzupełniać postacie które zdecydowały się iść w jedną z wymienionych wyżej specjalizacji. Jak ją zdobyć: Od razu powiem, że nie trzeba mieć konkretnych statystyk aby móc ją odblokować, wędrowcy mogą być różni i każda statystyka może być pomocna na inny sposób. Natomiast warunkiem do zostania odkrywcą będzie wiedza postaci na temat świata, a dokładniej:
Postać musi posiadać gruntowną wiedzę na temat przynajmniej połowy istniejących stad w grze (jeśli jakieś się wykruszy to zaokrąglamy w dół):
- Wiedza o terenach stada (myślę, że postać powinna wiedzieć o/zwiedzić przynajmniej połowę terenów danego stada)
- Poznanie kilku ich członków, nie muszą być to liderzy oraz ich zastępcy (myślę, że przynajmniej trzy postacie powinna poznać)
- Poznać stado, dowiedzieć się czegoś o ich historii, jakieś ciekawostki, system władzy i inne informacje które dla podróżnika mogą okazać się ciekawe
Postać może również zdobywać informacje mu potrzebne od innych podczas zwykłych rozmów.

Poziomy: Nikogo nie zaskoczę, że będzie miała 3 poziomy, z czego każdy będzie dawał bonusy które ułatwią dalsze rozwijanie się odkrywcy.

Poziom 1:
- Tutaj pojawi się bonus który pozwoli szybciej poruszać się w świecie, czyli zwiększenie prędkości oraz dystansu w jaki postać może podróżować
- Pozwoli również zebrać max 1 sztukę surowca należącą do innej specjalizacji (jeśli postać ma drugą specjalizację, wtedy pozwoli zdobyć +1 sztukę surowca należącą do drugiej specjalizacji)

Poziom 2:
- Wytwarzanie małej i średniej mapy (tak wiem, że nie ma map). Mapa pozwalałaby by poznać tereny innym zwierzętom, oraz będzie dawać bonus do szybkości poruszania się po obszarach które na niej się znajdują (na upartego może również dawać możliwość przewidzenia drogi innych zwierząt). Mapę może sporządzić TYLKO i WYŁĄCZNIE odkrywca który przemierzał i poznał te obszary.
*Receptura małej mapy: sztuka papieru (zrobiony z papirusu przez rzemieślnika lub kupiony ze sklepu) + węgiel
*Zawartość małej mapy: Jeden temat z mapy (np: las)
*Receptura średniej mapy: Trzy sztuki papieru + węgiel
*Zawartość średniej mapy: Trzy tematy znajdujące się w sąsiedztwie (np: Sawanna, Wąwóz, Drzewo Życia)
- Bonus do podróży po mapie
- Zwiększenie limitu zbierania surowców do max 2 sztuk surowców należących do innej specjalizacji (w przypadku braku drugiej specjalizacji)
- Bonusy aktywne z inną specjalizacją na 2 poziomie:
* Rzemieślnik, Medyk, Szaman - pozwala zdobyć w sumie +3 sztuki surowców należących do wybranej specjalizacji
- Zwiększa szansę na znalezienie rzadkiego przedmiotu (szansa się resetuje do wartości podstawowej w przypadku znalezienia takiego)

Poziom 3:
- Wytwarzanie dużej mapy
*Receptura dużej mapy: Pięć sztuk papieru + węgiel
*Zawartość dużej mapy: Pięć tematów znajdujących się w sąsiedztwie (np: Bagno, Nadrzecze, Wstęga Kręgu Życia, Sawanna, Równina)
- Zwiększenie limitu surowców do max 3 sztuk surowców należących do innej specjalizacji (w przypadku braku drugiej specjalizacji)
- Zwiększenie szansy na znalezienie rzadkiego przedmiotu (resetuje się w przypadku znalezienia)
- Zwiększenie szansy na znalezienie legendarnego przedmiotu (resetuje się w przypadku znalezienia)
- Zwiększenie bonusu do podróży po mapie

Zdobywanie doświadczenia: - Każda przebyta kratka na mapie daje 0,1 punktu doświadczenia (czyli przejście 10 kratek daje 1 punkt)
- Odkrywanie nowych miejsc daje 5 punktów doświadczenia
- Odkrycie ukrytych lub zamaskowanych miejsc 20 punktów doświadczenia
- Tworzenie map: mała - 10 pkt, średnia - 20 pkt, duża - 30 pkt
- Zbieranie surowców daje 2 pkt, przy 2 poziomie Rz/M/Sz daje 3 pkt
- Odnalezienie rzadkiego surowca 10 pkt, legendarnego 25 pkt
- Wskazywanie drogi innym postaciom, przekazywanie informacji o terenach i inne punktowane indywidualnie

Na zakończenie Trochę się napisałem, ale tak mniej więcej widzę tą specjalizację. Parę nowości, nacisk na podróżowanie, delikatne wsparcie pozostałych specjalizacji, no i oczywiście znajdywanie skarbów. Wiem, że nie napisałem wartości liczbowych. Chociaż mam je wymyślone, uznałem, że wprowadziłyby niepotrzebny dodatkowy napływ informacji do przyswojenia. Przypominam, że to jest tylko pomysł, więc jeśli przejdzie (o ile przejdzie) to wszystko może się jeszcze zmienić a w tym pewnie liczby. Oczywiście zapraszam do wyrażenia własnego zdania o tym pomyśle.
► Pokaż Spoiler

Awatar użytkownika
Hamza
Posty: 312
Gatunek: P.Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 01 sty 2018
Zdrowie: 100
Waleczność: 66
Zręczność: 51
Percepcja: 35
Kontakt:

#297

Post autor: Hamza » 18 maja 2020, 19:43

Propozycja w związku z obecnie niską aktywnością "Administracji".

Nabór na MG, JA i Administratorów z aktywnych jeszcze osób dopóki są bo nie ma co ukrywać, Tamu odszedł i od tego czasu jest tylko gorzej, można zwalac na Covida ale to też chyba tak trochę wymówka?

Awatar użytkownika
Gunter
Posty: 788
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 06 lut 2011
Zdrowie: 0
Waleczność: 0
Zręczność: 0
Percepcja: 0
Kontakt:

#298

Post autor: Gunter » 18 maja 2020, 20:19

Nabór jest otwarty zawsze jeśli tylko ktoś jest chętny. Jak pisałam na czacie, wystarczy napisać wiadomość i wszystko można dogadać :)

Awatar użytkownika
Hamza
Posty: 312
Gatunek: P.Leo
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 01 sty 2018
Zdrowie: 100
Waleczność: 66
Zręczność: 51
Percepcja: 35
Kontakt:

#299

Post autor: Hamza » 19 maja 2020, 0:10

Rzucenie tego w ogłoszeniach nie zaszkodzi, a może nawet pomoże.

Awatar użytkownika
Ushindi
Król
Król
Posty: 609
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 10 lip 2019
Specjalizacja:
wpjownik 1
Wojownik 1
łowca 1
Łowca 1
zebra
Zebra
Waleczność: 52
Zręczność: 60
Percepcja: 40
Kontakt:

#300

Post autor: Ushindi » 23 maja 2020, 10:40

pomysł dotyczy czasu, po którym nieaktywna postać (która nie zgłosiła nieaktywności w żaden sposób, a po prostu znika bez słowa) zostaje jakby "z urzędu" usunięta z tematu. Jest sobie jakaś postać, która znika bez słowa na - powiedzmy - tydzień, blokując ewentualnego rozmówcę. Teoretycznie jasne, można opuścić temat, bo czemu nie. Tylko postać pojawia się po mięsiącu i robi coś, w czym normalnie by jej user przeszkodził - przypadek Baako:
-> viewtopic.php?f=111&t=501&p=30210#p30210
Teoretycznie po dwóch tygodniach bez żadnego znaku życia Baako Kayaba uznał, iż jej tam nie ma. Problem, że użytkownik Baako zarządził inaczej, zabrał zioła i uciekł. Bez większego sensu, psuje tylko rozgrywkę. Dlatego może warto pomyśleć o tym, by w podobnej sytuacji post Kayaby był zwyczajnie wiążący? Ewentualnie wprowadzić zasadę, że po X czasu MG wyprowadza taką zawieszoną postać i nie ma bata - nie ma jej w tym miejscu i tyle.

Odpowiedz

Wróć do „Archiwum ogłoszeń”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości